Ooeeeh, je brengt me op ideeën!wrote:Ik ben helemaal dood... draaide net midnight... zo hard los gegaan niet normaal... Feest of zolder kamertje doesn't matter. Blijft de geilste rag plaat die er bestaat
Ik ga ook ff lekker nummer opzetten
Ooeeeh, je brengt me op ideeën!wrote:Ik ben helemaal dood... draaide net midnight... zo hard los gegaan niet normaal... Feest of zolder kamertje doesn't matter. Blijft de geilste rag plaat die er bestaat
Wilde plannen? wilde plannen?wrote:Nog wilde plannen?wrote:Klaar met werken, weekend kan beginnen
Of niet zo wilde plannen..
wrote:Wilde plannen? wilde plannen?wrote:Nog wilde plannen?wrote:Klaar met werken, weekend kan beginnen
Wa wilde plannen?
als in: wat wilde je plannen?, mocht je het niet begrijpen
zucht...wrote:Wilde plannen? wilde plannen?wrote:Nog wilde plannen?wrote:Klaar met werken, weekend kan beginnen
Wa wilde plannen?
als in: wat wilde je plannen?, mocht je het niet begrijpen
In Noord moeten heel veel nog.wrote:Nu nog ja? Ik ken eigenlijk niemand die nog naar school moet..wrote:Ik heb deze week nog twee her's maar ik heb zoooooo geen zin meer
Ben al helemaal in vakantiestemming, zaterdag naar Llorrettttt
Succes in ieder geval.
tja.. shit happenswrote:tip: sluit nooit het process crsrss.exe afdan crasht je pc
![]()
kut process gebruikte een font dat maar niet verwijderd kon worden, dus ik forceer afsluiten, laptop crash
Keihard lillike vatsigu wijvuh neukuh!wrote:Nog wilde plannen?wrote:Klaar met werken, weekend kan beginnen
care... over 2 jaar is er tog weer een nieuwe, of apple fixt de problemen etc... en tot die tyd heb je tog niet meer nodig als Snow Leopardwrote:ja soms wordt ik er echt helemaal gek van
maar dat zijn die dingen waar ik dan alleen problemen mee heb, normale gebruikers niet
die kut windows 7 leest lettertypes namelijk niet goed
ik las trouwes laatst dat OSX Lion de Vista van apple wordt
namelijk:
http://gizmodo.com/5819418/mac-os-x-lio ... hoping-for
hehe niet te veel drinken hè!wrote:Drank is ingekocht, cdtjes zijn gemaakt, alles is klaargezet, ik ben klaar voor het feestje![]()
ja precieswrote:care... over 2 jaar is er tog weer een nieuwe, of apple fixt de problemen etc... en tot die tyd heb je tog niet meer nodig als Snow Leopardwrote:ja soms wordt ik er echt helemaal gek van
maar dat zijn die dingen waar ik dan alleen problemen mee heb, normale gebruikers niet
die kut windows 7 leest lettertypes namelijk niet goed
ik las trouwes laatst dat OSX Lion de Vista van apple wordt
namelijk:
http://gizmodo.com/5819418/mac-os-x-lio ... hoping-for
wrote:Klaar met werken, weekend kan beginnen
View on YouTubewrote:Waar is dat feestje?....wrote:Drank is ingekocht, cdtjes zijn gemaakt, alles is klaargezet, ik ben klaar voor het feestje![]()
sterktewrote:Zo weer werken.
Joepieeee.
Wordt weer een lange avond..
Haha dat zeker, maar moest er meteen aan denken.wrote:SOrry, dan vind ik Hamburgers met Korting zelfs nog leuker