Aaaach.wrote:wrote:Natuurlijk klinkt dat gay - het komt van djpatt.
"Voel mijn vuurtje... maar die is zo groot!" = djpatt ft Wendy
Uitspraak nummer 1 heb je binnen gehaald, djpatt! Hahaha.
enrico knows what I'm talkin' about, hehe...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2010
- last seen Jun 2024
-
G
het gaat hier weer eens nergens over 
jawelwrote:het gaat hier weer eens nergens over
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2010
- last seen Jun 2024
Maar ik hou nog wel van je, hoor.wrote:jawelwrote:het gaat hier weer eens nergens overik word voor gay uitgemaakt
-
G
Mind Illusion @ FearFM 14-09-2009 
heb weer een lijstje oudere setjes op gezet
dat wordt genieten
de 1e was Da Speedfreak @ FearFM 10-12-2008, ook erg lekker

heb weer een lijstje oudere setjes op gezet
dat wordt genieten
de 1e was Da Speedfreak @ FearFM 10-12-2008, ook erg lekker
samen naar de gay bar dan maar ???wrote:Maar ik hou nog wel van je, hoor.wrote:jawelwrote:het gaat hier weer eens nergens overik word voor gay uitgemaakt
Kerncentrale in de fik in Japan. Dat kon er ook nog wel bij. 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Nog 5,5 uur
:D:D
-
G
toch maar in japan, kunnen we wel hebbenwrote:Kerncentrale in de fik in Japan. Dat kon er ook nog wel bij.
die beetje extra kernstraling kunnen ze wel aan, ze zijn al zo raar daar
nog ff en godzilla komt ook nogwrote:Kerncentrale in de fik in Japan. Dat kon er ook nog wel bij.
nee serieus, japan is 1 van de landen die altijd hulpverleend. dus hopelijk kunnen we hulp geven
Dat is zelfs zover ik weet de meest krachtige aardbeving ooit.wrote:zoo 8.9 op de schaal van richter![]()
edit: gemeten, that is.
wrote:toch maar in japan, kunnen we wel hebbenwrote:Kerncentrale in de fik in Japan. Dat kon er ook nog wel bij.
Wat ben je ook aardigwrote:toch maar in japan, kunnen we wel hebbenwrote:Kerncentrale in de fik in Japan. Dat kon er ook nog wel bij.
Ik ben benieuwd hoe je zou reageren als er een ramp in Borsele zou ontstaan.
-
G
kut, maar niet mijn provincie, vriend.wrote:Ik ben benieuwd hoe je zou reageren als er een ramp in Borsele zou ontstaan.
Ik denk dat een groot gedeelte van Europa hier last/problemen van zal hebben dus je komt er niet onderuit haha.wrote:kut, maar niet mijn provincie, vriend.wrote:Ik ben benieuwd hoe je zou reageren als er een ramp in Borsele zou ontstaan.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik begin in 2012 te geloven
Godverdomme jongens. Ik heb verschrikkelijk nieuws.
Mn oom is vannacht overleden. Hij is tegen een boom aan gekomen om half 12 vannacht. Het is echt niet te bevatten..
Gadverdamme
Nadat mn ma 5 jaar geleden dood ging is hij nu aan de beurt. Mn oom regelde alles voor ons. Mn vader is half verlamd en hij deed alles. Financien, mn broertje helpen met van alles, registraties alles. Hij stond altijd voor ons klaar.
Haalt hij ons uit de put gaat hij zelf weg uit deze wereld.. Bah.
Houdt het dan nooit op voor onze familie? We lijken wel uitverkoren. Ik geloof niet meer in geluk.
Life sucks, met enkele lichtpuntjes af en toe..
Mn oom is vannacht overleden. Hij is tegen een boom aan gekomen om half 12 vannacht. Het is echt niet te bevatten..
Gadverdamme
Nadat mn ma 5 jaar geleden dood ging is hij nu aan de beurt. Mn oom regelde alles voor ons. Mn vader is half verlamd en hij deed alles. Financien, mn broertje helpen met van alles, registraties alles. Hij stond altijd voor ons klaar.
Houdt het dan nooit op voor onze familie? We lijken wel uitverkoren. Ik geloof niet meer in geluk.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jemig, wat verschrikkelijk! Gecondoleerd.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
fucked up manwrote:Godverdomme jongens. Ik heb verschrikkelijk nieuws.
Gadverdamme![]()
gecondoleerd, sterkte dr mee man
het beste jongenwrote:Godverdomme jongens. Ik heb verschrikkelijk nieuws.
Gadverdamme![]()