sup?mrazura wrote:HaaaaaaayRAW-vizion wrote:joooowkatamaran wrote:Heuuuuuuj
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
G
hij is ook weer uit de buitenlandse afdeling van HT gekropen hoorRAW-vizion wrote:sup?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik no understand die nederland speakingKSwoosh wrote:hij is ook weer uit de buitenlandse afdeling van HT gekropen hoorRAW-vizion wrote:sup?
-
G
vat vat vat?!
Lekker werken zo, ben nu nog keifit, om 1u klaar, dan naar ons nieuwe huis stopcontacten ff snel erop schroeven, dan hardlopen met me maatje.. En vanavond vroeg slapen! En dan vrijdag weer naar me chick toe

Zo m'n diploma ophalen, en ik denk dat ik gelijk ff goeie boxen ga halen, kan ik de buurt ff wakker houden as zaterdagavond 
Geweldig dit
D-Nemacyst wrote: *FILMPJE*
Ge-Ni-Aal
Hou van top gear, nieuwe serie is erop.
Van hetzelfdekatamaran wrote:Goedenmorgen!
HelloooChukkels wrote:Van hetzelfdekatamaran wrote:Goedenmorgen!
Morgeeee! Wat zijn de plannen voor vandaag dames en heren?
Ook een goedemorgen... wat zal ik nu eens gaan doen om de dag nuttig te maken.
Toch maar eens even kijken voor een retourvlucht naar Aruba in de eerste weken van augustus. Zou wel heel vet zijn als ik iets kan vinden voor onder de 600 euro 
Vakanzeeeeh?Chukkels wrote:Toch maar eens even kijken voor een retourvlucht naar Aruba in de eerste weken van augustus. Zou wel heel vet zijn als ik iets kan vinden voor onder de 600 euro
Haa leef jij ook nogVik wrote:Goedemorgen!
btw. is er ergens een foto van jou te vinden?
Weet dat ik je ontmoet heb op Defqon maar dat is ook het enige wat ik er nog van weet..
Straks loop ik zo langs je heen op een ander feest
Ja, ff Sem en Mathijs opzoekenIris93 wrote:Vakanzeeeeh?Chukkels wrote:Toch maar eens even kijken voor een retourvlucht naar Aruba in de eerste weken van augustus. Zou wel heel vet zijn als ik iets kan vinden voor onder de 600 euro
O leuk!Chukkels wrote:Ja, ff Sem en Mathijs opzoekenIris93 wrote:Vakanzeeeeh?Chukkels wrote:Toch maar eens even kijken voor een retourvlucht naar Aruba in de eerste weken van augustus. Zou wel heel vet zijn als ik iets kan vinden voor onder de 600 euro
Zitten die nu op Aruba?
Haha oe, wel lekker!Vik wrote:Ook maar half... Ik ben zo brak als iets.Iris93 wrote:Haa leef jij ook nogVik wrote:Goedemorgen!
btw. is er ergens een foto van jou te vinden?
Weet dat ik je ontmoet heb op Defqon maar dat is ook het enige wat ik er nog van weet..
Straks loop ik zo langs je heen op een ander feestDat krijg je als je 3,5 week alleen thuis bent haha.
Ik zal er 1 in het fototopic dumpen.
Okeeuu
Sem gaat morgen, Mathijs zit er al. Zitten daar gewoon 2 maand. Ik wil ook!Iris93 wrote:O leuk!Chukkels wrote: Ja, ff Sem en Mathijs opzoeken
Zitten die nu op Aruba?
Oe bofkontenChukkels wrote:Sem gaat morgen, Mathijs zit er al. Zitten daar gewoon 2 maand. Ik wil ook!Iris93 wrote:O leuk!Chukkels wrote: Ja, ff Sem en Mathijs opzoeken
Zitten die nu op Aruba?
Vik, don't worry. Ik heb een foto van onze keuken na 2 dagen.. Geen pretje voor de ogen
-
G
mogguh
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Terras zitten in Valkenburg (naar wijven kijken)Nightmarez wrote:Morgeeee! Wat zijn de plannen voor vandaag dames en heren?