QnalQut wrote:Love is in the air,nee grapjeeeeee ik hou al op :p
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Negert wrote:Zeker dat ene wijfie waar je zo'n ruzie via de mail mee hadrobkuh1990 wrote:Leuk, een studiegenootje vind mij leuk..
Nee dies dood
Neuh, maar vond t leuk om te zeggenIris93 wrote:QnalQut wrote:Love is in the air,nee grapjeeeeee ik hou al op :p
ik voel hier irritatie van skedoedelefloeps opkomen of hou je om een andere reden op?
Ik fap wel ergens anders
HahahahaQnalQut wrote:Neuh, maar vond t leuk om te zeggenIris93 wrote:QnalQut wrote:Love is in the air,nee grapjeeeeee ik hou al op :p
ik voel hier irritatie van skedoedelefloeps opkomen of hou je om een andere reden op?
, maar ik hou nu wel wijselijk mn mond..
Ik fap wel ergens anders![]()
![]()
![]()
Morgen 4:30 gaat wekkertje weer, maar ze stopt niet met smsen,.. En ik stop ook niet omdat het eindelijk lijkt alsof ik vrienden heb

I am here to wake you up.camiloPW wrote:wie wie?Chukkels wrote:Trouwens wel vet. Het eerste Hardtraxx huwelijk kan binnenkort een feit zijn
wat heb ik gemist
Lees dit topic de laatste paar bladzijdes eens terug. Als je t dan nog niet snapt
Intervention wrote:Trusten mensen
Okee dit dus!
Ik help je.dawasiknie wrote:I am here to wake you up.camiloPW wrote:wie wie?Chukkels wrote:Trouwens wel vet. Het eerste Hardtraxx huwelijk kan binnenkort een feit zijn
wat heb ik gemist
Lees dit topic de laatste paar bladzijdes eens terug. Als je t dan nog niet snapt
Nando
duidelijk genoege hint?
Veel geluk samen
en natuurlijk veel feesten afgaan samen
En dan dus Nando voortaan aanwezig op de afters bij chukkels
En dan dus Nando voortaan aanwezig op de afters bij chukkels
-
G
nou, gefecliteerd dan maar 
-
C
trouwen?
Roberttt, chukkels en olijfboompje als bruidsmeisjes... al strooiend met pillen
-
G
dan zijn de pillen al op voor ze kunnne strooienrobkuh1990 wrote:trouwen?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
iddKSwoosh wrote:dan zijn de pillen al op voor ze kunnne strooienrobkuh1990 wrote:trouwen?
HahahahahaKSwoosh wrote:dan zijn de pillen al op voor ze kunnne strooienrobkuh1990 wrote:trouwen?
En roberttt, thnx
Maar ik weet niet of ik hem dat aan durf te doen gezien de staten waarin jij soms verkeert
-
C
Ik ga slapen... hadoe...
Was eenmalig liep niet lekker toen bij mijIris93 wrote:HahahahahaKSwoosh wrote:dan zijn de pillen al op voor ze kunnne strooienrobkuh1990 wrote:trouwen?
Roberttt, chukkels en olijfboompje als bruidsmeisjes... al strooiend met pillen![]()
En roberttt, thnx![]()
Maar ik weet niet of ik hem dat aan durf te doen gezien de staten waarin jij soms verkeert
-
RHardtraxx Veteran
slaapzuuuhrobkuh1990 wrote:Ik ga slapen... hadoe...
Niet waarRAW-vizion wrote:iddKSwoosh wrote:dan zijn de pillen al op voor ze kunnne strooienrobkuh1990 wrote:trouwen?
-
C
nu wle echt slapen, net fc twente gepakt op OSM
-
RHardtraxx Veteran
de eerste stap tot genezing is toegevenroberttt wrote:Niet waar
-
RHardtraxx Veteran
joooowkatamaran wrote:Heuuuuuuj