verslapen
, eigenlijk niks gemist. wiskunde met een 10 afgerond
, voor dit jaar dan
katamaran wrote: YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, VAKANTIE![]()
![]()
![]()
katamaran wrote: YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, VAKANTIE![]()
![]()
![]()
haha zwaai maar vanaf je balkon xDChukkels wrote:Haha, bel maar aanBen benieuwd of hij er anders uitziet dan op een feest
Ze is met 2 dudes?Chukkels wrote:Hmm, ik zit nu te kijken of ik een bekende zie op het station van Kampen. En jah hoor, Iris staat daar met nóg een bekende!
Laat me raden, Olijfboompie?Chukkels wrote:Hmm, ik zit nu te kijken of ik een bekende zie op het station van Kampen. En jah hoor, Iris staat daar met nóg een bekende!
Die herkent chukkels wel van buiten een feest om dus lijkt me nietNegert wrote:Laat me raden, Olijfboompie?Chukkels wrote:Hmm, ik zit nu te kijken of ik een bekende zie op het station van Kampen. En jah hoor, Iris staat daar met nóg een bekende!
Was geen boom met olijven.mrazura wrote:Die herkent chukkels wel van buiten een feest om dus lijkt me nietNegert wrote:Laat me raden, Olijfboompie?Chukkels wrote:Hmm, ik zit nu te kijken of ik een bekende zie op het station van Kampen. En jah hoor, Iris staat daar met nóg een bekende!
Ow, m'n moeder weet dat ik aan de drugs zit hoor. Ze hoeft alleen niet alle details te wetenSkedoedelefloeps wrote:Pff wees dan een echte man en vertel het je moeder
Boeiend of ze het dan hoort of niet als ze al weet dat je drugs gebruikt. Care mode/offChukkels wrote:Ow, m'n moeder weet dat ik aan de drugs zit hoor. Ze hoeft alleen niet alle details te wetenSkedoedelefloeps wrote:Pff wees dan een echte man en vertel het je moeder
Ging over zaterdagnacht/zondagochtend.. Chukkels en ik waren aan het afteren samen met mrazura en maakten het erg gezellig op HT..Skedoedelefloeps wrote:Snap hier echt niks van.
Ik vraag om een duidelijke verklaring van wat er aan de hand is, uitleg hierover en het antwoord op mijn vraag dient u in het zevertopic te deponeren.
Hartelijk bedankt
Een ongegronde. Het werd eerst aangemerkt als 'bijdehand', na een reply werd het veranderd in 'off topic' praat. Nja, en daarnaast werd er nog eens inconsequent gehandeld!Skedoedelefloeps wrote:Oh, Drugs spam shit en prob kreeg iemand een waarschuwing
Ik zou contact opnemen met Jor-d, dit kan echt niet namelijk.Squirrie wrote:Een ongegronde. Het werd eerst aangemerkt als 'bijdehand', na een reply werd het veranderd in 'off topic' praat. Nja, en daarnaast werd er nog eens inconsequent gehandeld!Skedoedelefloeps wrote:Oh, Drugs spam shit en prob kreeg iemand een waarschuwing
Hopeloze zaak dus!
Nee hoor, het was meer dan terecht. Sommige mensen weten namelijk wel tot hoe ver ze kunnen gaan. Andere mensen, tja... Die krijgen een mod op hun dakSquirrie wrote:Een ongegronde. Het werd eerst aangemerkt als 'bijdehand', na een reply werd het veranderd in 'off topic' praat. Nja, en daarnaast werd er nog eens inconsequent gehandeld!Skedoedelefloeps wrote:Oh, Drugs spam shit en prob kreeg iemand een waarschuwing
Hopeloze zaak dus!
Dat was dus precies het probleem ook van zondag!Skedoedelefloeps wrote:Agh ik heb ook een waarschuwing voor te vaak off topic discussies voeren, maar volgens mij krijgen mensen die die discussies met mij voeren die nooit.![]()
Werd daar ook boos om, coup?
Je gaat weer te ver. Je brengt de integriteit van de beheerders en moderators van Hardtraxx in twijfel. Dat is iets wat ik niet vind kunnen. Bereid je voor op warning numero duo!Squirrie wrote:Vrijheid van meningsuiting toch?! Oke vetjes, dan laat ik m'n post staan
spannend he!Chukkels wrote:Hmm, ik zit nu te kijken of ik een bekende zie op het station van Kampen. En jah hoor, Iris staat daar met nóg een bekende!
Nice talkin' to you both!Iris93 wrote:spannend he!Chukkels wrote:Hmm, ik zit nu te kijken of ik een bekende zie op het station van Kampen. En jah hoor, Iris staat daar met nóg een bekende!
Ja... laten we ons eigen hardtraxx drugskartel maar als mods instellenSquirrie wrote:Dat was dus precies het probleem ook van zondag!Skedoedelefloeps wrote:Agh ik heb ook een waarschuwing voor te vaak off topic discussies voeren, maar volgens mij krijgen mensen die die discussies met mij voeren die nooit.![]()
En nu hadden we het echte bewijs aangezien we alle drie in dezelfde ruimte waren. Dus iedereen elkaars berichten/waarschuwingen/posts kon zien.
Tijd voor radicale verandering hier bij de hoge piefjes van HT! Schandalig beleid hier
Ja het was super gezellig met iris!Skedoedelefloeps wrote:Ja... laten we ons eigen hardtraxx drugskartel maar als mods instellenSquirrie wrote:Dat was dus precies het probleem ook van zondag!Skedoedelefloeps wrote:Agh ik heb ook een waarschuwing voor te vaak off topic discussies voeren, maar volgens mij krijgen mensen die die discussies met mij voeren die nooit.![]()
En nu hadden we het echte bewijs aangezien we alle drie in dezelfde ruimte waren. Dus iedereen elkaars berichten/waarschuwingen/posts kon zien.
Tijd voor radicale verandering hier bij de hoge piefjes van HT! Schandalig beleid hier
heuj iris is terug, hoe was de date?
Heb m'n post iets aangepast.Chukkels wrote:Je gaat weer te ver. Je brengt de integriteit van de beheerders en moderators van Hardtraxx in twijfel. Dat is iets wat ik niet vind kunnen. Bereid je voor op warning numero duo!Squirrie wrote:Vrijheid van meningsuiting toch?! Oke vetjes, dan laat ik m'n post staan