Ik verwacht niemand, hahaSkedoedelefloeps wrote:verwacht je iemand..Chukkels wrote:Ik ga vandaag maar de hele dag met m'n verrekijker naar het station kijken of iemand die ik ken aankomt met de trein...![]()
Of is dit een normale woensdag voor jou
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Huur een film, download FL demo en ga vette shit produceren, koop een dj set dunno doe ietsChukkels wrote:Ik verwacht niemand, hahaSkedoedelefloeps wrote:verwacht je iemand..Chukkels wrote:Ik ga vandaag maar de hele dag met m'n verrekijker naar het station kijken of iemand die ik ken aankomt met de trein...![]()
Of is dit een normale woensdag voor jouMaar je moet wat doen hé als je vakantie hebt
Ik heb een DJ-set
Misschien maar weer eens een mixje maken, kijken of ik al wat ben gevordert met hardcore 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Lol hij heeft al een dj set, draai een flinke mix dan.
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=ZoekenSkedoedelefloeps wrote:Lol hij heeft al een dj set, draai een flinke mix dan.
Hier staat al wat
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ow.. Ranitor, vanwaar de keuze voor die naam?
Ik moet ook nog steeds een adapter kopen om te recorden.
Ik moet ook nog steeds een adapter kopen om te recorden.
Topmodelz - Your Love (Shocerz Remix)

Chukkels is niet echt wat voor de hardere muziek, was eerder altijd m'n DJ-naam voor schoolfeesten en andere parties waar geen hardstyle thuis hoorde. En had Ranitor al een beetje afgeleid van wachtwoorden die ik gebruikte, dus toen maar dat gekozen. Maar niet echt iets serieus hoor. Ben ook niet echt bezig met produceren.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Niet echt, maar wel nep?Chukkels wrote:Chukkels is niet echt wat voor de hardere muziek, was eerder altijd m'n DJ-naam voor schoolfeesten en andere parties waar geen hardstyle thuis hoorde. En had Ranitor al een beetje afgeleid van wachtwoorden die ik gebruikte, dus toen maar dat gekozen. Maar niet echt iets serieus hoor. Ben ook niet echt bezig met produceren.
Het is gewoon 4 fun dus.
Haha nee, heb al een paar maanden niks meer lopen maken. Ook al een tijdje niet meer achter m'n gear gezeten. Maar idd, het draaien is gewoon voor fun. Ook niet echt ambities mee ofzo.
zucht, zodalijk op de fiets.. 12km fietsen en dan lekker werken
tot vanavond ofzo!
tot vanavond ofzo!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ok naja, die mensen moet je ook hebben. Als we allemaal producing dj willen worden wordt de strijd namelijk furieusChukkels wrote:Haha nee, heb al een paar maanden niks meer lopen maken. Ook al een tijdje niet meer achter m'n gear gezeten. Maar idd, het draaien is gewoon voor fun. Ook niet echt ambities mee ofzo.
Ik verwacht iemand, en hij gaat staan loeren. Omdat het station tegenover zn huis isSkedoedelefloeps wrote:verwacht je iemand..Chukkels wrote:Ik ga vandaag maar de hele dag met m'n verrekijker naar het station kijken of iemand die ik ken aankomt met de trein...![]()
Of is dit een normale woensdag voor jou
Goedemorgen!
Gisteren 5 vinyls gekocht voor aan de muur te hangen, 5 van Dana
Gisteren 5 vinyls gekocht voor aan de muur te hangen, 5 van Dana
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Oh jullie komen van het zelfde stukje compleet onlogische landschap vandaan, dan snap ik m ja.
Wij bevinden ons momenteel beide in het prachtige Kampen.Skedoedelefloeps wrote:Oh jullie komen van het zelfde stukje compleet onlogische landschap vandaan, dan snap ik m ja.
Op ongeveer 500 meter van elkaar vandaan ofzoiets.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Kampen... ok, gezellig ofzoIris93 wrote:Wij bevinden ons momenteel beide in het prachtige Kampen.Skedoedelefloeps wrote:Oh jullie komen van het zelfde stukje compleet onlogische landschap vandaan, dan snap ik m ja.
Jij bent echt gemeenChukkels wrote:Ik ga vandaag maar de hele dag met m'n verrekijker naar het station kijken of iemand die ik ken aankomt met de trein...
Ja zoiets..Skedoedelefloeps wrote:Kampen... ok, gezellig ofzoIris93 wrote:Wij bevinden ons momenteel beide in het prachtige Kampen.Skedoedelefloeps wrote:Oh jullie komen van het zelfde stukje compleet onlogische landschap vandaan, dan snap ik m ja.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou succes d'r mit vandaag.
Thnx, komt helemaal goedSkedoedelefloeps wrote:Nou succes d'r mit vandaag.
Hoezo gemeen? Jij bent niet de enige die hem kentIris93 wrote:Jij bent echt gemeenChukkels wrote:Ik ga vandaag maar de hele dag met m'n verrekijker naar het station kijken of iemand die ik ken aankomt met de trein...
Haha dan alsnog.Chukkels wrote:Hoezo gemeen? Jij bent niet de enige die hem kentIris93 wrote:Jij bent echt gemeenChukkels wrote:Ik ga vandaag maar de hele dag met m'n verrekijker naar het station kijken of iemand die ik ken aankomt met de trein...Is hij al onderweg? Dan weet ik wanneer ik m'n verrekijker erbij moet pakken
Maak je niet druk, we komen langs je huis onderweg naar mijn huis. Dus kom gerust een praatje maken en een knuffel halen haha.
11:59 @ station kampen