Gaat is lekker op msn zwatsen
.
Dit is het zevertopic, dan mag dat.Nightmarez wrote:Gaat is lekker op msn zwatsen.
Dit is het zevertopic, dan mag dat.Nightmarez wrote:Gaat is lekker op msn zwatsen.

Eens even een synoniemen check doen:Iris93 wrote:Dit is het zevertopic, dan mag dat.Nightmarez wrote:Gaat is lekker op msn zwatsen.
Dat ligt natuurlijk wel aan hoe de maan staat ten opzichte van het gras wat de desbetreffende koe eet.Skedoedelefloeps wrote:De gemiddelde koe weegt meer dan een olifant...
Als je in consideratie neemt dat de slagtanden naar buiten krommen ter voorbereiding voor het paringsseizoen idd wel.Nightmarez wrote:Dat ligt natuurlijk wel aan hoe de maan staat ten opzichte van het gras wat de desbetreffende koe eet.Skedoedelefloeps wrote:De gemiddelde koe weegt meer dan een olifant...
En aan het feit dat de lampenkap op de hoek van de straat even veel heeft gekost als de 13e steen van het Qutub Minar in India.Nightmarez wrote:Dat ligt natuurlijk wel aan hoe de maan staat ten opzichte van het gras wat de desbetreffende koe eet.Skedoedelefloeps wrote:De gemiddelde koe weegt meer dan een olifant...
En buiten beschouwing gelaten de eerste 3 stappen van de Hink-Stap-Sprong theorie, mits je natuurlijk te werk gaat volgens de calamiteitenplanning van Alfred J. Ernst-Bobbie Enderest.katamaran wrote:En aan het feit dat de lampenkap op de hoek van de straat even veel heeft gekost als de 13e steen van het Qutub Minar in India.Nightmarez wrote:Dat ligt natuurlijk wel aan hoe de maan staat ten opzichte van het gras wat de desbetreffende koe eet.Skedoedelefloeps wrote:De gemiddelde koe weegt meer dan een olifant...
Zit ik hier helemaal stuk te gaan op mn werk, komt mn manager aanlopen:katamaran wrote:Wat een gesprek. Hahaha
Slechte werknemerNightmarez wrote:Zit ik hier helemaal stuk te gaan op mn werk, komt mn manager aanlopen:katamaran wrote:Wat een gesprek. Hahaha
"Volgens mij bevatten de taken die ik jou heb opgelegd niet zoveel humor dat je er hardop om moet lachen..
Aan het werk jij."
Woops
+1Nightmarez wrote:Gaat is lekker op msn zwatsen.
Good afternoon sire, how do you diddly-do?Parvuz wrote:Goedenmiddag heren en dame van het goede leven.
I'm doing fine, thank you, and how are you doing?Nightmarez wrote:Good afternoon sire, how do you diddly-do?Parvuz wrote:Goedenmiddag heren en dame van het goede leven.
Doing quite well, thanks for asking.. About to leave to enjoy some nice Chicken McNuggets.Parvuz wrote:I'm doing fine, thank you, and how are you doing?Nightmarez wrote:Good afternoon sire, how do you diddly-do?Parvuz wrote:Goedenmiddag heren en dame van het goede leven.
Damn those were some good nuggets. Now back to work..Parvuz wrote:Nice hearing that.![]()
Enjoy your nuggets sir!