Heb ook nu zo een probleem. Ik heb nu het eerste jaar Multimedia en communicatietechnologie gedaan. Moet dit jaar al kiezen of ik verder ga in Audio/video of Software/animatie. Software en Animatie worden volgend jaar weer opgesplitst. Dus ik heb een heel breed eerste jaar, 2e jaar iets specifieker en 3 jaar echt gericht op 1 bepaalde richtingKSwoosh wrote:CMD is in DB en Breda volges mij hetzelfde ja, op de docenten na ofcrobkuh1990 wrote:Hmm, okee..
Maar in principe zijn beide opleiding gelijk?
Alleen die verdraaide numerus fixus en dan de inschrijving die 15 mei sloot
heb al mailtje gedaan dat ik er problemen later voordeden etc
dus hoop op meer
en anders andere Com. opleiding in DB
het nadeel van CMD is wel dat het erg breed is, je kan er echt heel veeel mee doen zegmaar
en ik ben geen held in keuzes maken, en dat krijg ik nu te weten, ik moet namelijk kiezen voor een minor [verdiepings profiel voor Jaar 3]
en ik zat te twijfelen tussen Multimediale Vormgeving en Creatieve Technieken, en heb uiteindelijk gekozen voor CT, maar uitleggen waarom is erg lastig...
ik had vandaag ook mijn portfolio assessment [jaar 2] waarbij ik dus mijn portfolio moest presenteren, en de keuze voor mijn minor moest uitleggen, maar dat was echt heel kut, omdat ik heel moeilijk kan kiezen tussen MV en CT, en ook te weinig bezig ben geweest met beroepsoriëntatie...
en dat gedeelte van mijn portfolio assessment moet ik dus ook herkansen
maar als je wel een duidelijke voorkeur hebt voor Informatie & Interactie, Interactie Strategie, Multimediale Vormgeving of Creatieve Technieken, dan is dat natuurlijk geen probleem. dan moet je alleen weten tegen die tijd waar je je in wil verdiepen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Meeloopdagen, ik heb ze zelf gegeven op de FHC (fontys hogescholen communicatie)
wij meosten die shit echt verheerlijken....
maarre.. open dagen... ja wanneer nog?
-
G
dunnorobkuh1990 wrote:Meeloopdagen, ik heb ze zelf gegeven op de FHC (fontys hogescholen communicatie)
-
C
daarom... wordt morgen even langs info balie gaan dus
-
C
Oh kleinlichtpuntje..
heb nu 41 studiepunten van de 48 nodig...
SLB taak 3 her met ene 7 gehaald en dan zijn slb1+2 ook goed (dus +2)
Nu 2 voor project er nog bij = 43
2 voor ico = 45
1 voor schrijven = 46
en dan hopen dat ik vandaag 1 her gehaald heb OF 1 ond. intergrale toets + nog een 1 ico competentie
heb nu 41 studiepunten van de 48 nodig...
SLB taak 3 her met ene 7 gehaald en dan zijn slb1+2 ook goed (dus +2)
Nu 2 voor project er nog bij = 43
2 voor ico = 45
1 voor schrijven = 46
en dan hopen dat ik vandaag 1 her gehaald heb OF 1 ond. intergrale toets + nog een 1 ico competentie
-
B
dood hier
vet feestje bij jouVik wrote:Bedje tijd. Over 6 uur mijn ouders + zusje uitzwaaien.
3,5 week het rijk voor mij alleen.
-
B
Stijldans feest?roberttt wrote:vet feestje bij jouVik wrote:Bedje tijd. Over 6 uur mijn ouders + zusje uitzwaaien.
-
B
Stampen is hardstijldans
Over 6 uurtjes naar de kapper
Nog een half uurtje gamen 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Goede morgen, vanavond weer richting tilburg city.
Nu nog even werken, moe...
Nu nog even werken, moe...
roberttt wrote:vet feestje bij jouVik wrote:Bedje tijd. Over 6 uur mijn ouders + zusje uitzwaaien.
goedenmorgen trouwens, in totaal nog 8 dagen werken.
Goedemorgen allemaal!
Zometeen naar Mid Town Eindhoven, vinyl sale
.
Zometeen naar Mid Town Eindhoven, vinyl sale
nice over naar volgend jaar
0 onvoldoendes 
vandaag de allesbeslissende toets maken. moet 5.5 of hoger zijn anders ga ik niet over 
of nouja zelfs met voldoende wordt het nog afwachten... spannend!
of nouja zelfs met voldoende wordt het nog afwachten... spannend!
Sameroberttt wrote:nice over naar volgend jaar0 onvoldoendes
-
G
ja het is gewoon lastig om te kiezen, maar hoe komt et dan dat je er zo laat mee bent?robkuh1990 wrote:daarom... wordt morgen even langs info balie gaan dus
LeukIris93 wrote:roberttt, hoe was het gister?
Haha nice!roberttt wrote:LeukIris93 wrote:roberttt, hoe was het gister?gezellig
Leuk meisje?
Mwah ja en nee :p niks voor mijIris93 wrote:Haha nice!roberttt wrote:LeukIris93 wrote:roberttt, hoe was het gister?gezellig
Leuk meisje?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Agh ja doe je niks aan, volgende keer beter jongen.