Wat haje gedaan dit weekend dan? Toch wel Defqon en helemaal wous?roberttt wrote:Net presentatie gehad.. en voldoende pff wat een wonder na zo'n weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
netjes robertttttttt!
16juli naar Time Out, avondje Zany!
ik heb gratis entree vanwege mijn verjaardag, dus dat wordt een mooi avondje!
meer mensen die daar op mijn feestje komen?
16juli naar Time Out, avondje Zany!
Jaaa after in Time Out, dat is 's nachts, Free is overdagmikeee wrote:Free festival almere dus nee.
Skedoedelefloeps wrote:Wat haje gedaan dit weekend dan? Toch wel Defqon en helemaal wous?roberttt wrote:Net presentatie gehad.. en voldoende pff wat een wonder na zo'n weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen aan de andere kant van het landKevin-Raw wrote:Jaaa after in Time Out, dat is 's nachts, Free is overdagmikeee wrote:Free festival almere dus nee.
Is ook een optieKevin-Raw wrote:Jaaa after in Time Out, dat is 's nachts, Free is overdagmikeee wrote:Free festival almere dus nee.
-
E
als zany gaat bbqen kom ik wel langs.pecola-tje wrote:netjes robertttttttt!![]()
16juli naar Time Out, avondje Zany!![]()
Wie heeft er gisteren Loverboys gezien?
Wat was dat hard. Die vent die vader was van een 1 jarig dochtertje en samenwoonde met zn vriendin toen hij snachts een keer terug kwam van werken, eerder dan geplant, en dat hij zijn vriendin in bed vond met zijn bloedeigen vader.
Dat is best wel zieke shit.
Wat was dat hard. Die vent die vader was van een 1 jarig dochtertje en samenwoonde met zn vriendin toen hij snachts een keer terug kwam van werken, eerder dan geplant, en dat hij zijn vriendin in bed vond met zijn bloedeigen vader.
gvd maaak nu php toets.. snap er echt geen kut van (6)
wtfParvuz wrote:Wie heeft er gisteren Loverboys gezien?
Wat was dat hard. Die vent die vader was van een 1 jarig dochtertje en samenwoonde met zn vriendin toen hij snachts een keer terug kwam van werken, eerder dan geplant, en dat hij zijn vriendin in bed vond met zijn bloedeigen vader.Dat is best wel zieke shit.
Ja zieke shit of niet. T zou je maar gebeuren, anderhalf jaar verkering, een kind van een jaar. Alles voor elkaar, huisje, werk en alles. En dan krijg je dat. BAM, wereld ingestort.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ben ook benieuwd hoe je relatie met je vader dan is vanaf dat moment...
Nou idd, ik zou dan oook ECHT niet weten wat ik moest doen.Kevin-Raw wrote:wtfParvuz wrote:Wie heeft er gisteren Loverboys gezien?
Wat was dat hard. Die vent die vader was van een 1 jarig dochtertje en samenwoonde met zn vriendin toen hij snachts een keer terug kwam van werken, eerder dan geplant, en dat hij zijn vriendin in bed vond met zijn bloedeigen vader.Dat is best wel zieke shit.
Denk dat hij zijn vader wel door zijn kop kan schieten op dat moment.Skedoedelefloeps wrote:Ben ook benieuwd hoe je relatie met je vader dan is vanaf dat moment...
Hij sprak hem nooit meer, hij wist alleen dat zijn pa nu samenwoont met zijn ex. Echt heftig. Hij heeft zn pa wel keer in elkaar getikt toen hij hoorde dat hij weer vreemd ging met zijn ex. Is hij daarna naar zn ma gegaan en heeft gezegd dat hij straks iets anders terug zou komen dan dat hij weg ging.Skedoedelefloeps wrote:Ben ook benieuwd hoe je relatie met je vader dan is vanaf dat moment...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Haha vader is playaaaahParvuz wrote:Hij sprak hem nooit meer, hij wist alleen dat zijn pa nu samenwoont met zijn ex. Echt heftig. Hij heeft zn pa wel keer in elkaar getikt toen hij hoorde dat hij weer vreemd ging met zijn ex. Is hij daarna naar zn ma gegaan en heeft gezegd dat hij straks iets anders terug zou komen dan dat hij weg ging.Skedoedelefloeps wrote:Ben ook benieuwd hoe je relatie met je vader dan is vanaf dat moment...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha ik had mijn pa ter plekke aan z'n lul door het raam geslingerd.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik raak liever niet de leuter van m'n pa aan en het feit dat het net uit MIJN vriendin komt zou niet helpen aan die gedachtePierrePruuk wrote:Haha ik had mijn pa ter plekke aan z'n lul door het raam geslingerd.
-
S
Dan spoort je vader ook niet echt...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
-handschoenenSkedoedelefloeps wrote:Ik raak liever niet de leuter van m'n pa aan en het feit dat het net uit MIJN vriendin komt zou niet helpen aan die gedachtePierrePruuk wrote:Haha ik had mijn pa ter plekke aan z'n lul door het raam geslingerd.
-of een tang
Goh..stefaneke wrote:Dan spoort je vader ook niet echt...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Stelletje TBS'ers