nope. 
ik zie dat de laatste tijd echt vaak als tijd staan, misschien wel 5 dagen in de week dat ik het 13:37 zie wordenMartin wrote:Is er nog steeds L33T als je 1337 hebt?
ik zie dat de laatste tijd echt vaak als tijd staan, misschien wel 5 dagen in de week dat ik het 13:37 zie wordenMartin wrote:Is er nog steeds L33T als je 1337 hebt?
dan sla ik die overoostzaner wrote:nope.
Is wel logisch. Om 13:37 zit je op school en heb je hoogstwaarschijnlijk les. Dat 5 dagen in de week dus. In een lesuur is de kans dat je op iedere willekeurige minuut naar de tijd kijkt 80%. 80% kans dus dat je op een dag 13:37 ziet. 0.8^5 = 0.32768 *100 = 32.77% kans dat je doordeweeks 5 keer 13:37 voorbij ziet komen.tommetjeuh wrote:ik zie dat de laatste tijd echt vaak als tijd staan, misschien wel 5 dagen in de week dat ik het 13:37 zie wordenMartin wrote:Is er nog steeds L33T als je 1337 hebt?
Martin wrote:Dit is dus mijn L33T post![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook hoor. Ik zit gewoon op de computer bijvoorbeeld en opeens pak ik mijn telefoon en check de tijd; 13:37tommetjeuh wrote:wauw
waarschijnlijk denk je dat alleen maar omdat je die tijdstippen onthoud, en zie je vaker niet die tijdstippenHoofdcoach wrote:Ik heb het ook hoor. Ik zit gewoon op de computer bijvoorbeeld en opeens pak ik mijn telefoon en check de tijd; 13:37tommetjeuh wrote:wauw
en dat ook met 11:11 22:22 enz
wtfKSwoosh wrote:deze site moeten jullie zien
http://5secondfilms.com/watch/cold_house/
tip: druk op RANDOM bovenin
robkuh1990 wrote:zo SLB gesprek... ugh!
Studie loopbaan begeleidingInemiene wrote:robkuh1990 wrote:zo SLB gesprek... ugh!
wat is SLB?
Dat doe ik ook hier op het Zadkine.Skedoedelefloeps wrote:Studieloopbaan begeleiding.
Althans als het hetzelfde is als wat ik had