Klein stukje... ehm , half uur tot uur?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Valkenswaard rij ik niet langer dan 20 minuten op.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
*ZET ALUHOEDJE OP* 
-
C
Echt... kom je er vaak dan?wootum wrote:Valkenswaard rij ik niet langer dan 20 minuten op.
Voor mn werk moet ik er wel eens wat ophalen/wegbrengen.robkuh1990 wrote:Echt... kom je er vaak dan?wootum wrote:Valkenswaard rij ik niet langer dan 20 minuten op.
-
C
Hmm, okee
oh wow, over 10K views op mijn early HC upload
oh wow, over 10K views op mijn early HC upload
-
A
Ja, hier nu ook pikzwart
I got struck by lightning in the Thunder! Wilder than the things from the Tundra!
Het komt nu onze kant op. Kan ik eindelijk beginnen met leren.
Strike!Parvuz wrote:I got struck by lightning in the Thunder! Wilder than the things from the Tundra!![]()
Goedzoooo!mrazura wrote:Torture!Parvuz wrote:I got struck by lightning in the Thunder! Wilder than the things from the Tundra!![]()
Iemand enig idee waar ik de oude msn kan downloaden? Ik wil al die rotzooi van twitter enzo er niet bij 
-
B
Dat sociale netwerk gebeuren kan je uitzetten, er zit rechtsboven dat frame van die social network zooi een toverknopje. Als je op dat knopje drukt is het foetsie.mrazura wrote:Iemand enig idee waar ik de oude msn kan downloaden? Ik wil al die rotzooi van twitter enzo er niet bij
-
E
Almighty wrote:Almighty wrote:OEI OEI OEI DAT IS NIET GOED! DAT IS NIET GOED!
HEB DE KELDER AL GEVEEGD VOOR HET GEVAL DAT WE ERIN MOETEN SCHUILEN, LIGT GENOEG ETEN VOOR 3 WEKEN, ALLEEN DRINKEN IS MAAR VOOR 2 DAGEN
-
G
Shadobe Otophop
IK STERF HIER NOG VAN DE HITTE OP ZOLDER 
-
B
U seem mad broOxbow wrote:IK STERF HIER NOG VAN DE HITTE OP ZOLDER
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
heerlijk koel hiero, alle deuren in huis open en 2 airco's op 18 graden aanBanaanslak wrote:U seem mad broOxbow wrote:IK STERF HIER NOG VAN DE HITTE OP ZOLDER
-
G
die moet ik ook ghebbenHoofdcoach wrote:heerlijk koel hiero, alle deuren in huis open en 2 airco's op 18 graden aanBanaanslak wrote:U seem mad broOxbow wrote:IK STERF HIER NOG VAN DE HITTE OP ZOLDER
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Alleen voor op de kamer? Want bij mij staat er buiten zo'n draai ding kast met een slang die naar binnen gaat waar ook een apparaat hangt, bij de makro vandaanKSwoosh wrote:
die moet ik ook ghebbentips waar je ze kan kopen voor bijv op een kamer?
-
B
View on YouTube
Ies koetkooper als kopenggg
Ies koetkooper als kopenggg
Met dat geld dat je dan overhoudt zou je bijvoorbeeld een cursus Nederlands kunnen volgen.
Kga maar eens slapen, als dat lukt
trusten
A SCORTURE, A FLAME ON THE BRAIN, THIS IS TORTURE!mrazura wrote:Strike!Parvuz wrote:I got struck by lightning in the Thunder! Wilder than the things from the Tundra!![]()