Laat mijn auto ajb geen eierrek worden... ajb, spaar mijn auto
Waar woon je?Squid wrote:Echt sick net, het hagelde hier zowaar net tennisballen
Waar woon je?Squid wrote:Echt sick net, het hagelde hier zowaar net tennisballen
heel hoopgevend dat bericht!Squid wrote:Echt sick net, het hagelde hier zowaar net tennisballen
Echt, wat was RTL Nieuws toch weer overdreven bezigAlmighty wrote:OPMAKEN VOOR HET GODSGUWELIJKE SUPER ENGE ERGE ENORME DIKKE NOODWEERSTORM
Niet zo erg als de NS op den haag die de hele dienstregeling ging omzetten voor een beetje onweerHenk-Jan wrote:Echt, wat was RTL Nieuws toch weer overdreven bezigAlmighty wrote:OPMAKEN VOOR HET GODSGUWELIJKE SUPER ENGE ERGE ENORME DIKKE NOODWEERSTORM
Ik vind het altijd wel wat spannends hebben als je zo in je huisje zit met al dat onweer om je heenAlmighty wrote:OPMAKEN VOOR HET GODSGUWELIJKE SUPER ENGE ERGE ENORME DIKKE NOODWEERSTORM
HIER ZELFS PAS KWART OVERRamirez wrote:GODVER NONDEJU HIER BEGINT HET PAS HALF 10!
Almighty wrote:OEI OEI OEI DAT IS NIET GOED! DAT IS NIET GOED!
HEB DE KELDER AL GEVEEGD VOOR HET GEVAL DAT WE ERIN MOETEN SCHUILEN, LIGT GENOEG ETEN VOOR 3 WEKEN, ALLEEN DRINKEN IS MAAR VOOR 2 DAGEN

Ik woon nie zo ver van jou, dus kan goed dat wij naar hetzelfde zitten te kijkenrobkuh1990 wrote:Je hebt Titan Zwart.... nou ik verzeker je, hier is die lucht NOG zwarter dan Titan!