ohja, ik ook niet... damnit
perm ban jijmrazura wrote:Shit ben nog geen jaar actiefAnders hadden julie allemaal een ban behalve olijfboompje
perm ban jijmrazura wrote:Shit ben nog geen jaar actiefAnders hadden julie allemaal een ban behalve olijfboompje
GoedzoRik wrote:Nou ik heb een poging gewaagd
Volgens mij neem je die voorwaarde iets te serieus :pKSwoosh wrote:Wat is er mis mee om de leden gewoon te vertrouwen?Jor-D wrote:Dat maak jij er van.KSwoosh wrote:Alsof het op HT zo'n chaos is dat de members gelijk alles kapotmaken als jij er even niet bent...
Ik wil gewoon dat er iemand aanwezig is die het op orde kan houden mocht dat nodig zijn.
Maar idd, dat maak ik er van, omdat je het zo nadrukkelijk vermeld in de eisen.
No offense bedoeld ofzo hoor. Ik vind het gewoon jammer.
@robberttt: idd
Kan... maar ik vind het wel getuigen van Jordy's vertrouwen in de leden van zijn forum.mrazura wrote:Volgens mij neem je die voorwaarde iets te serieus :p
Jor-D wrote:We zijn opzoek naar moderators die ons willen helpen met het schoonhouden van het forum en eventueel meehelpen met het vullen van content op de frontpage.
Voorwaarden:
- Je bent minimaal 20 jaar oud kut
- Je bent bijna dagelijks actief op Hardtraxx en hebt al minimaal een jaar hier een account CHECK
- Je gaat regelmatig naar de feesten toe check
- Je bent hier nog nooit op de vingers getikt door ons check
- Je gaat niet naar Defqon dit jaar en bent bereid om zaterdag te zorgen dat Hardtraxx netjes blijft check
- Je kent het beleid en leeft dit ook altijd na ja hoor![]()
- Goede contacten (artiesten e.d.) binnen de Harder Styles is een pré. check
Let op: dit betreft een vrijwillige functie tegen een vergoeding van 8 euro per uur.
Reageren kan op info@hardtraxx.nl . Vertel even wat over jezelf en waarom je wilt helpen met Hardtraxx
Ik sta er ook niet al te best op hoor dus je bent niet de enige
mrazura wrote:Ik sta er ook niet al te best op hoor dus je bent niet de enigeChukkels gaat ook lekker zo te zien.
Dude hij heeft het hier niet over de kermis ofzo hoorRAW-vizion wrote:Jor-D wrote:- Je gaat regelmatig naar de feesten toe check
1-0 voor PommertjePommer wrote:Dude hij heeft het hier niet over de kermis ofzo hoorRAW-vizion wrote:Jor-D wrote:- Je gaat regelmatig naar de feesten toe check
Pommer wrote:Dude hij heeft het hier niet over de kermis ofzo hoorRAW-vizion wrote:Jor-D wrote:- Je gaat regelmatig naar de feesten toe check
dus feesten waar ik moet draaien waar oa: In-Phase en Chain Reaction staan tellen niet?Pommer wrote:Dude hij heeft het hier niet over de kermis ofzo hoorRAW-vizion wrote:Jor-D wrote:- Je gaat regelmatig naar de feesten toe check
Ja, je weet wel:pecola-tje wrote:zijn dat de feesten waar hier uitgebreid over gesproken wordt?
jawel.RAW-vizion wrote: dus feesten waar ik moet draaien waar oa: In-Phase en Chain Reaction staan tellen niet?