het is dat ik geen 20 ben maar net 18 en nog niet naar veel feesten ben geweest... 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Val bij het eerste punt al af 
Helaas vrijdag tot zondag aanwezig bij Defqon 
ruilen met mij dan? ga ik wel voor jouMarkos wrote:Helaas vrijdag tot zondag aanwezig bij Defqon
-
C
Yaahaaaaa 6,5 voor semiothiek 
weer 2 punten!
nog 6 te gaan in totaal.. maar svi is niet geupdate dus sta op 33, maar heb er al 42
weer 2 punten!
nog 6 te gaan in totaal.. maar svi is niet geupdate dus sta op 33, maar heb er al 42
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik wil alleen mod worden als ik gevraagd wordt! 
Pfff.. helaas niet ben er echt aan toe na een week leren voor hertentamens..pecola-tje wrote:ruilen met mij dan? ga ik wel voor jouMarkos wrote:Helaas vrijdag tot zondag aanwezig bij Defqon
ik heb 4 weken tentamens achter de rug nu, en moet er nog 2 
Heb hetzelfde op 0,1 twee vakken niet gehaald dus nu herkansingen. Toch laat ik Defqon niet vallen, want heb me nu heel de week het apezuur geleerd en zal en moet ontspannen!pecola-tje wrote:ik heb 4 weken tentamens achter de rug nu, en moet er nog 2
ik moet nog 2 weken, nog 5 herkansingen
drama
Same here...ik heb zelfs een toets overgeslagen.Markos wrote:Heb hetzelfde op 0,1 twee vakken niet gehaald dus nu herkansingen. Toch laat ik Defqon niet vallen, want heb me nu heel de week het apezuur geleerd en zal en moet ontspannen!pecola-tje wrote:ik heb 4 weken tentamens achter de rug nu, en moet er nog 2
Heb gewoon veels te veel werk nu en zero vrije tijd en dit gaat nu al twee maanden zo.
9 tot 5 stage->eten->leren->verslagen->slapen
Rinse and repeat till saturday.
Inderdaad, denk als ik nu niet ga naar defqon dat dan het leren aankomende maandag nog slechter gaat omdat mijn concentratiespaan nu echt gewoon op is. Even ontspannen en maandag weer leren!Olijfboompje wrote: Same here...ik heb zelfs een toets overgeslagen.
Heb gewoon veels te veel werk nu en zero vrije tijd en dit gaat nu al twee maanden zo.
True.Markos wrote:Inderdaad, denk als ik nu niet ga naar defqon dat dan het leren aankomende maandag nog slechter gaat omdat mijn concentratiespaan nu echt gewoon op is. Even ontspannen en maandag weer leren!Olijfboompje wrote: Same here...ik heb zelfs een toets overgeslagen.
Burn out nabij jonguh!
Nee, dat valt hier wel mee, al die lessen over stressreductie enzo hebben toch nut gehad
-
G
Jor-D wrote:We zijn opzoek naar moderators die ons willen helpen met het schoonhouden van het forum en eventueel meehelpen met het vullen van content op de frontpage.
Voorwaarden:
- Je bent minimaal 20 jaar oud CHECK
- Je bent bijna dagelijks actief op Hardtraxx en hebt al minimaal een jaar hier een account CHECK
- Je gaat regelmatig naar de feesten toe ik neem aan van check![]()
- Je bent hier nog nooit op de vingers getikt door ons Hier gaat het fout
- Je gaat niet naar Defqon dit jaar en bent bereid om zaterdag te zorgen dat Hardtraxx netjes blijft Defqon afzeggen, zodat ik kan beeldbuizen? Hmm...![]()
- Je kent het beleid en leeft dit ook altijd na Ik vind van wel
- Goede contacten (artiesten e.d.) binnen de Harder Styles is een pré. Kampen repressent![]()
Let op: dit betreft een vrijwillige functie tegen een vergoeding van 8 euro per uur.
Reageren kan op info@hardtraxx.nl . Vertel even wat over jezelf en waarom je wilt helpen met Hardtraxx
Ik vind dit toch wel echt een beetje triest van je hoor Jordy.
Niet zozeer dat je nieuwe mods zoekt, daar is niks mis mee.
Maar meer om het feit dat je ze zoekt voor komend weekend speciaal...
Alsof het op HT zo'n chaos is dat de members gelijk alles kapotmaken als jij er even niet bent...
Met jouw weet je het nooit natuurlijk. 
katamaran wrote:Met jouw weet je het nooit natuurlijk.
lalalalalal rawbin is homo lalalalalal homooo lalalalala
KSwoosh wrote:Alsof het op HT zo'n chaos is dat de members gelijk alles kapotmaken als jij er even niet bent...
Dat maakt jij er van.
Ik wil gewoon dat er iemand aanwezig is die het op orde kan houden mocht dat nodig zijn.
nopeProject 141 wrote:Heb jij al een waarschuwing gehad?roberttt wrote:whahahze moeten mij gewoon mod maken, ben hier het actiefste van allemaal
-
G
Wat is er mis mee om de leden gewoon te vertrouwen?Jor-D wrote:Dat maak jij er van.KSwoosh wrote:Alsof het op HT zo'n chaos is dat de members gelijk alles kapotmaken als jij er even niet bent...
Ik wil gewoon dat er iemand aanwezig is die het op orde kan houden mocht dat nodig zijn.
Maar idd, dat maak ik er van, omdat je het zo nadrukkelijk vermeld in de eisen.
No offense bedoeld ofzo hoor. Ik vind het gewoon jammer.
@robberttt: idd
Hij liegtroberttt wrote:nopeProject 141 wrote:Heb jij al een waarschuwing gehad?roberttt wrote:whahahze moeten mij gewoon mod maken, ben hier het actiefste van allemaal
ben donateur krijg je geen warns
Maak*Jor-D wrote:KSwoosh wrote:Alsof het op HT zo'n chaos is dat de members gelijk alles kapotmaken als jij er even niet bent...![]()
Dat maakt jij er van.
-
C
ik ben wss door de gehele dag wel het meeste aanwezig, maar ik ben er niet tijdens defqon 1 helaas (fietstocht) en heb een warmJor-D wrote:KSwoosh wrote:Alsof het op HT zo'n chaos is dat de members gelijk alles kapotmaken als jij er even niet bent...![]()
Dat maakt jij er van.