Zoveel hoef je er toch ook weer niet mee te doenPommer wrote:Idd ik snap ook geen zak van die GR
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het is 1337 JWZ
Edit:

Kon niet zo snel een nieuwe bericht plaatsen
Edit:

Kon niet zo snel een nieuwe bericht plaatsen
Fail
Wat is daar eigenlijk mee? of heb ik iets gemist
Wat is daar eigenlijk mee? of heb ik iets gemist
Linear Algebra
*huillach emoticon verdomme waar ben je
*
*huillach emoticon verdomme waar ben je
Last edited by Rik on 20 Jun 2011 13:47, edited 1 time in total.
Rik wrote:Linear Algebra
*huillach emoticon verdomme*
??Mijn Chrome spaced hem...
Telkens wanneer ik ergens op druk opent hij dat in een nieuw venster.
Bijvoorbeeld ik druk op: forum. dan krijg ik het forum in een nieuw venster. daarna druk ik op off-topic krijg ik het offtopic in een nieuw venster. druk ik op zever topic krijgt ik het zever topic in een nieuw venster enz.

Bijvoorbeeld ik druk op: forum. dan krijg ik het forum in een nieuw venster. daarna druk ik op off-topic krijg ik het offtopic in een nieuw venster. druk ik op zever topic krijgt ik het zever topic in een nieuw venster enz.
-
B
Je moet ook drukken met je linker muisknop en niet met je scrollwiel Jacobusoostzaner wrote:Mijn Chrome spaced hem...
Bijvoorbeeld ik druk op: forum. dan krijg ik het forum in een nieuw venster. daarna druk ik op off-topic krijg ik het offtopic in een nieuw venster. druk ik op zever topic krijgt ik het zever topic in een nieuw venster enz.![]()
Banaanslak wrote:Je moet ook drukken met je linker muisknop en niet met je scrollwiel Jacobusoostzaner wrote:Mijn Chrome spaced hem...
Bijvoorbeeld ik druk op: forum. dan krijg ik het forum in een nieuw venster. daarna druk ik op off-topic krijg ik het offtopic in een nieuw venster. druk ik op zever topic krijgt ik het zever topic in een nieuw venster enz.![]()
Als je met een scrollwiel drukt dan opent hij hem in een nieuw tabblad Janko.Banaanslak wrote:Je moet ook drukken met je linker muisknop en niet met je scrollwiel Jacobusoostzaner wrote:Mijn Chrome spaced hem...
-
B
TOSTI TIJD!
zeker weer zo'n vieze met bitterballen/kroketten/frikandelen op een beetje van ijsbergsla met plakjes augurk en komkommer?Banaanslak wrote:TOSTI TIJD!
Kan jij het oude drugs topic open gooien?oostzaner wrote:zeker weer zo'n vieze met bitterballen/kroketten/frikandelen op een beetje van ijsbergsla met plakjes augurk en komkommer?Banaanslak wrote:TOSTI TIJD!
jaroberttt wrote:Kan jij het oude drugs topic open gooien?oostzaner wrote:zeker weer zo'n vieze met bitterballen/kroketten/frikandelen op een beetje van ijsbergsla met plakjes augurk en komkommer?Banaanslak wrote:TOSTI TIJD!
-
B
Nuh, dit keer gewoon kaas en vietnamese loempia ertussen.oostzaner wrote:zeker weer zo'n vieze met bitterballen/kroketten/frikandelen op een beetje van ijsbergsla met plakjes augurk en komkommer?Banaanslak wrote:TOSTI TIJD!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kijk, lekker oer hollandse tosti dus gewoonBanaanslak wrote:Nuh, dit keer gewoon kaas en vietnamese loempia ertussen.oostzaner wrote:zeker weer zo'n vieze met bitterballen/kroketten/frikandelen op een beetje van ijsbergsla met plakjes augurk en komkommer?Banaanslak wrote:TOSTI TIJD!
-
B
P'ciessssSkedoedelefloeps wrote:Kijk, lekker oer hollandse tosti dus gewoonBanaanslak wrote:Nuh, dit keer gewoon kaas en vietnamese loempia ertussen.oostzaner wrote: zeker weer zo'n vieze met bitterballen/kroketten/frikandelen op een beetje van ijsbergsla met plakjes augurk en komkommer?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Je bent wel een man van actie ondernemen vandaag, eerst die smiley al, nu ditroberttt wrote:wil je dat doen?oostzaner wrote: ja
Teken ff
http://www.petitiesonline.nl/petitie/br ... -terug/108
Goed he
http://www.petitiesonline.nl/petitie/br ... -terug/108
Skedoedelefloeps wrote:Je bent wel een man van actie ondernemen vandaag, eerst die smiley al, nu ditroberttt wrote:wil je dat doen?oostzaner wrote: ja
Goed he
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja, Gangsterdwerg heeft wel heel veel moeite met het ontbreken van die smiley 
Ja echt :p nSkedoedelefloeps wrote:Ja, Gangsterdwerg heeft wel heel veel moeite met het ontbreken van die smiley
-
B
Hardtraxx.nl
Y u no work?!
Y u no work?!