Digitale suicide? wtf is darobkuh1990 wrote:Dit was godverdomme ene tentamen waar je echt digitale suicide door wil doen
volledige miscommunicatie docent -> student.
HER 1, in the pocket
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
C
das het iets wat plaats gaat vinden na digitale communicatie
Als je ingame bent in je console /kill doen!
Dat kennie bij een console!Rawbin wrote:Als je ingame bent in je console /kill doen!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Kopje koffietijd 
-
C
COTH 2
Wat nou jonge! Kan gewoon!Olijfboompje wrote:Dat kennie bij een console!Rawbin wrote:Als je ingame bent in je console /kill doen!
-
C
ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
zo voelt iedereen zich op school...
en die neger, das onze docent
Helemaal niet jonguh!Rawbin wrote:Wat nou jonge! Kan gewoon!Olijfboompje wrote:Dat kennie bij een console!Rawbin wrote:Als je ingame bent in je console /kill doen!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
En hoe voel je je daarbij?robkuh1990 wrote:ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
Wie is hier nou de Game Nerd? Gij of ik?Olijfboompje wrote: Helemaal niet jonguh!
Anaal vernederd?Skedoedelefloeps wrote:En hoe voel je je daarbij?robkuh1990 wrote:ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
-
C
genaait door de docent door nalatige informatieSkedoedelefloeps wrote:En hoe voel je je daarbij?robkuh1990 wrote:ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Docenten... altijd hetzelfde met die mensen he.
Inderdaad.Skedoedelefloeps wrote:Docenten... altijd hetzelfde met die mensen he.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
SuccesPommer wrote:En weer leren, kut herexamen
Hier hetzelfde, en wat een droge stof (rechtPommer wrote:En weer leren, kut herexamen
Wat moet je herkansen Pommer?Pommer wrote:En weer leren, kut herexamen
Heb vorig jaar ook herexamen moet doen, dus weet precies wat je voelt haha.
DankjeHoofdcoach wrote:SuccesPommer wrote:En weer leren, kut herexamen
Wiskunde A voor Havo, ik had een 5,7 gehaald en ik moest een 5,9 halenOxbow wrote:Wat moet je herkansen Pommer?Pommer wrote:En weer leren, kut herexamen
Heb vorig jaar ook herexamen moet doen, dus weet precies wat je voelt haha.
5,9 moet goed te doen zijn. Even die paar daagjes nog kapot veel oefenen en dan vlammen bij je her. Als je eenmaal die diploma hebt, ben je zo tering blij. 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wiskunde havo is eigenlijk niet moeilijk... wat het moeilijk maakt is een grafische rekenmachine die met de juiste knoppencombinatie verandert in fuckin Optimus Prime.
Als alles met een normale rekenmachine mocht en waarbij je zelf de formules uit moet schrijven was het veel makkelijker geweest, voor mij althans.
Als alles met een normale rekenmachine mocht en waarbij je zelf de formules uit moet schrijven was het veel makkelijker geweest, voor mij althans.