Digitale suicide? wtf is dawrote:Dit was godverdomme ene tentamen waar je echt digitale suicide door wil doen
volledige miscommunicatie docent -> student.
HER 1, in the pocket
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
C
das het iets wat plaats gaat vinden na digitale communicatie
Als je ingame bent in je console /kill doen!
Dat kennie bij een console!wrote:Als je ingame bent in je console /kill doen!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Kopje koffietijd 
C
COTH 2
Wat nou jonge! Kan gewoon!wrote:Dat kennie bij een console!wrote:Als je ingame bent in je console /kill doen!
C
ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
zo voelt iedereen zich op school...
en die neger, das onze docent
Helemaal niet jonguh!wrote:Wat nou jonge! Kan gewoon!wrote:Dat kennie bij een console!wrote:Als je ingame bent in je console /kill doen!
D
Artist
last seen Apr 2019
En hoe voel je je daarbij?wrote:ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
Wie is hier nou de Game Nerd? Gij of ik?wrote: Helemaal niet jonguh!
Anaal vernederd?wrote:En hoe voel je je daarbij?wrote:ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
C
genaait door de docent door nalatige informatiewrote:En hoe voel je je daarbij?wrote:ik voel me genaaid door een neger... eentje met een lul van 38cm breed en 2m lang...
D
Artist
last seen Apr 2019
Docenten... altijd hetzelfde met die mensen he.
Inderdaad.wrote:Docenten... altijd hetzelfde met die mensen he.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Succeswrote:En weer leren, kut herexamen
Hier hetzelfde, en wat een droge stof (rechtwrote:En weer leren, kut herexamen
Wat moet je herkansen Pommer?wrote:En weer leren, kut herexamen
Heb vorig jaar ook herexamen moet doen, dus weet precies wat je voelt haha.
Dankjewrote:Succeswrote:En weer leren, kut herexamen
Wiskunde A voor Havo, ik had een 5,7 gehaald en ik moest een 5,9 halenwrote:Wat moet je herkansen Pommer?wrote:En weer leren, kut herexamen
Heb vorig jaar ook herexamen moet doen, dus weet precies wat je voelt haha.
5,9 moet goed te doen zijn. Even die paar daagjes nog kapot veel oefenen en dan vlammen bij je her. Als je eenmaal die diploma hebt, ben je zo tering blij. 
D
Artist
last seen Apr 2019
Wiskunde havo is eigenlijk niet moeilijk... wat het moeilijk maakt is een grafische rekenmachine die met de juiste knoppencombinatie verandert in fuckin Optimus Prime.
Als alles met een normale rekenmachine mocht en waarbij je zelf de formules uit moet schrijven was het veel makkelijker geweest, voor mij althans.
Als alles met een normale rekenmachine mocht en waarbij je zelf de formules uit moet schrijven was het veel makkelijker geweest, voor mij althans.