Kalkoenen ladenpecola-tje wrote:dan maar weer op zoek naar een baantje erbij voor in de zomer..iemand die zo iets weet wat goed verdient?
In magazijn werken van groot bedrijf (orders picken enzo)
Hoereca?
Kalkoenen ladenpecola-tje wrote:dan maar weer op zoek naar een baantje erbij voor in de zomer..iemand die zo iets weet wat goed verdient?
Ik zou een paar vette nummers produceren en alle zomer festivals langs gaan!pecola-tje wrote:dan maar weer op zoek naar een baantje erbij voor in de zomer..iemand die zo iets weet wat goed verdient?

pecola-tje wrote:kippen vangen, katten neerschieten, haring fileren..in wat voor gehuchten wonen jullie haha! en ik dacht dat hilvarenbeek al een gat was!
AlbertHeijn doe ik al een jaar of 4 nu, wil er nu juist iets extra bij omdat het niet genoeg meer is voor mij :')Kevin-Raw wrote:pecola-tje wrote:kippen vangen, katten neerschieten, haring fileren..in wat voor gehuchten wonen jullie haha! en ik dacht dat hilvarenbeek al een gat was!Inderdaad
Bij ons is wat goed verdiend op jonge leeftijd: De Albert Heijn, distributiecentrums (ploegediensten) , Bejaardetehuizen (en nee geen bejaarden wassen), zwart werken in de kassen,
schoonmaakster bij hem thuis ofzo ?pecola-tje wrote:wat voor idee had je dan?
nope, 1weekje.p-stylez wrote:Eigenlijk wel beetje terecht, deed niets anders dan in offtopic hangen, voelde zich de koning van offtopic en had overal wel een opmerking over. Maar is die ook verwijderd? Dat vind ik dan wel niet terecht maar wel grappig
ik heb misschien 3x gepost in een niet off-topicProject 141 wrote:alleen in off-topic hangen is niet strafbaar hemaar hij is dus blijkbaar voor een week gebanned.
Als dat je argument is is het juist helemaal niet terecht, er zijn toch ook mensen die alleen maar in algemeen of in releases posten, dus dit is onzin wat je zegtp-stylez wrote:Eigenlijk wel beetje terecht, deed niets anders dan in offtopic hangen, voelde zich de koning van offtopic en had overal wel een opmerking over. Maar is die ook verwijderd? Dat vind ik dan wel niet terecht maar wel grappig
+1pecola-tje wrote:+1Parvuz wrote:Hahaha, omdat je die chipz edit zo vet had gedaan volg ik je nu wel.p-stylez wrote:Even iets tussendoor, mensen nog volgers nodig?http://twitter.com/#!/P_StylezHS