Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
p-stylez wrote:
Rik wrote:
p-stylez wrote:Even iets tussendoor, mensen nog volgers nodig? :P http://twitter.com/#!/P_StylezHS
Volgens mij ben jij een beetje verslaafd aan t worden of niet :p?
valt mee, begrijp het nog niet eens.. had me aangemeld door die tweet van b-front en om de htm te flamen, maar begin het nu wel leuk te vinden hehehe. Bij mij is het toch altijd zo dat ik dat 3 dagen volhou en dat ik er daarna geen zak meer aan vind. (nja meestal dan)
Als je een telefoon hebt met 3G zodat je overal kan Twitteren is het al een stuk leuker, ook als meer mensen je volgen die je kennen en jij hun enz :P
C
ik twitter gewoon ECHT ECHT te veel...
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 28 minutes ago
Ik ga er niet langer op in of constant verantwoording afleggen.We hebben allemaal betere dingen te doen.

Ik ben hier al 3 jaar lang bezig met een community, voor JULLIE. Niet voor mezelf. En als je dan dit allemaal leest dan krijg ik er soms wel een pesthekel aan dat sommigen zonnodig de betweter of de wijsneus uit willen hangen. Probeer je gewoon aan het beleid te houden en luisteren naar de mods. Dan is het hier prettiger voor iedereen.

Je bent hier op een website van iemand anders. Gedraag je. Kan je dit niet? Dan wil ik je graag de deur wijzen, maar dan vind ik het jammer dat het zo ver moet komen.

En hier laat ik het bij. Moet een essay inleveren voor m'n studie.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Jolle wrote:Als je een telefoon hebt met 3G zodat je overal kan Twitteren is het al een stuk leuker, ook als meer mensen je volgen die je kennen en jij hun enz :P
Twitter lijkt me alleen leuk als een maat op een zaterdagnacht ergens in een greppel ligt ofzo en dat ie dat dan twittert :P maarja dan moet je ook een goeie mobiel met goed internet hebben, en dat heb ik niet, dus heeft et ook geen zin om twitter aan te maken
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lol ik denk heel veel dingen nu, maar zal het wel achterwege laten voordat er een boze menigte achter me aan komt :lol:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
[quote="Skedoedelefloeps"][/quote]
BAN
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Pommer wrote:
Jolle wrote:Als je een telefoon hebt met 3G zodat je overal kan Twitteren is het al een stuk leuker, ook als meer mensen je volgen die je kennen en jij hun enz :P
Twitter lijkt me alleen leuk als een maat op een zaterdagnacht ergens in een greppel ligt ofzo en dat ie dat dan twittert :P maarja dan moet je ook een goeie mobiel met goed internet hebben, en dat heb ik niet, dus heeft et ook geen zin om twitter aan te maken
dan heeft t inderdaad niet heel veel zin :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
robkuh1990 wrote:ik twitter gewoon ECHT ECHT te veel...
True
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Nando wrote:Gaat wel erg ver dit. En idd een rare manier om om te gaan met een donateur.
True, maar ik weet niet wat zich ''achter de schermen'' nog heeft afgespeeld.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
katamaran wrote:
Nando wrote:Gaat wel erg ver dit. En idd een rare manier om om te gaan met een donateur.
Ander onderwerp
:sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Markos wrote:
katamaran wrote:
Ander onderwerp
:sleep:
Haha my bad, had 1 pagina van het zevertopic helemaal gemist zag ik net. Gaat hier ook weer zo snel.
C
Wat... een... facking gezeur weer binnen mijn groepje..

ben fucking druk bezig met timetables en programma boekje..
Vraagt er eentje: waar zit roostermaker, dus ik uitleggen en ondertussen verder werken

zitten er 2-3 uit mijn groepje NIKS te doen, moet ik fucking meelopen...
IK BEN DRUK BEZIG.. HALLO

Flikker maar op ofzo
Doen ze 45 minuten niks, en ik hard werken en toen vroegen ze dat weer..
Ik zo: Ik ben haar vader niet, ze is oud en wijs genoeg om zelf te gaan, en als ze dat niet doet, gaan jullie mee...

krijg ik vuile blik omdat ik tegengas geef... come on!
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 28 minutes ago
katamaran wrote:
Om even een misverstand uit de wereld te helpen: Een donateur mag niet meer dan jullie hoor en dient zich ook gewoon te gedragen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
KSwoosh has left the building ^^ |
- |
_____________________________|
C
Jongens, einde discussie....
voeg elkaar toe op msn en ga daar verder

tijd voor zever (en een kwijlbakkie)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Jor-D wrote:
katamaran wrote:
Om even een misverstand uit de wereld te helpen: Een donateur mag niet meer dan jullie hoor en dient zich ook gewoon te gedragen.
Knew that, maar ik zei net dat ik een hele pagina had gemist, en op die pagina stond ook dat hij niet eeuwig geband is. En op die pagina daarvoor bleek dat wel te zijn, tenminste, dat gerucht ging. Vandaar dat dit een reactie was op het verwijderen, wat dus uiteindelijk niet het geval is. :) Want om een donateur zo acuut te verwijderen vind ik een beetje raar.

Maar gezelligheid maar weer, my bad, had wat beter moeten opletten
C
*zucht* college is saai
Donateur
last seen Sep 2014
robkuh1990 wrote:Jongens, einde discussie....
voeg elkaar toe op msn en ga daar verder

tijd voor zever (en een kwijlbakkie)
bitch ik maakte toch het einde.. nu ga jij weer door -.-
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
dan maar weer op zoek naar een baantje erbij voor in de zomer..iemand die zo iets weet wat goed verdient?
Donateur
last seen Sep 2014
pecola-tje wrote:dan maar weer op zoek naar een baantje erbij voor in de zomer..iemand die zo iets weet wat goed verdient?
Bedrijfje in computer hulp :p ben ik zelf aan het opstarten nu ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
pecola-tje wrote:dan maar weer op zoek naar een baantje erbij voor in de zomer..iemand die zo iets weet wat goed verdient?
achter een vuilniswagen lopen :P verdient serieus goed :P, en anders zwembadmeestertje spelen, is ook nog wel leuk..
heitje voor een karweitje :P ga zo maar door, ga anders 's nachts kippen vangen ;), doen ze hier, op 14 jarige leeftijd verdiende ik al 7/8/9euro per uur :P
Donateur
last seen Sep 2014
wilde katten neerschieten voor boeren xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
hier is het halve dorp haringfileerder, misschien is dat wat voor je xd
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
kippen vangen, katten neerschieten, haring fileren..in wat voor gehuchten wonen jullie haha! en ik dacht dat hilvarenbeek al een gat was! :P
Donateur
last seen Sep 2014
Wij zijn echte mannen ^^