Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Daar kun je bier opzetten... baas!
tjah te ergwrote:dooie boel hiero
-
G
best grappig, er zijn nu 6 dagen voorbij sinds het originele topic en dr zijn al weer 50 paginas bijna 
Goede zaak, en dat zonder gespam. We kunnen het wel 
-
G
even ter vergelijking:wrote:5243 Views en 1026 replies in 6 dagen is idd niet gekwrote:best grappig, er zijn nu 6 dagen voorbij sinds het originele topic en dr zijn al weer 50 paginas bijna
vorige zever topic had 1e pagina op: 14-03-2010, 18:51
en de 42e op: 31-03-2010, 21:11
dus gaan we nu bijna 3x zo snel!
Het drugstopic ging snellerwrote:best grappig, er zijn nu 6 dagen voorbij sinds het originele topic en dr zijn al weer 50 paginas bijna
Maar we hebben nu ook meer actieve leden, en een Patt & Rico.
Ook een oorzaak waardoor het wat sneller gaat
-
G
robertt, patt, rico, rawvizion, robkuh, chukkelswrote:Maar we hebben nu ook meer actieve leden, en een Patt & Rico.
True, 150 pagina's in anderhalve maand is gewoon _O_ 
ik sta gewoon 4e in de hall of fame 
en KSwoosh.wrote:robertt, patt, rico, rawvizion, robkuh, chukkelswrote:Maar we hebben nu ook meer actieve leden, en een Patt & Rico.
Kwam trouwens vorige week iemand tegen, die had een vest aan daar stond op SWOOSH.
das van nikewrote:en KSwoosh.wrote:robertt, patt, rico, rawvizion, robkuh, chukkelswrote:Maar we hebben nu ook meer actieve leden, en een Patt & Rico.
Kwam trouwens vorige week iemand tegen, die had een vest aan daar stond op SWOOSH.
zo heten die neger petjes ook nike swoosh logo
-
G
ja mijn naam is super origineelwrote:en KSwoosh.wrote:robertt, patt, rico, rawvizion, robkuh, chukkelswrote:Maar we hebben nu ook meer actieve leden, en een Patt & Rico.
al komt ie eigenlijk van de swoosh van nike en K-Swiss
aah zo,
Onze hond heeft trouwens een Darm infectie... niet echt fijn
-
G
1 woord: pak een hamerwrote:aah zo,
Ik ben de top 10 ingeroldwrote:ik sta gewoon 4e in de hall of fame
Maar Robert zit me op de hielen haha, die haalt gewoon ff 900 posts meer dan mij in een halve maand tijd, de spammert
swoosh ben ik goed ofniet 
jij bent/was dus ook zo'n wigger ??
jij bent/was dus ook zo'n wigger ??
doe ff normaal jo.. sla jou toch ook niet als je aan de racekak bentwrote:1 woord: pak een hamerwrote:aah zo,
swoosh heeft gewoon een stoma hoorwrote:doe ff normaal jo.. sla jou toch ook niet als je aan de racekak bentwrote:1 woord: pak een hamerwrote:aah zo,
Inderdaad, kon deze 'grap' ook niet plaatsenwrote:doe ff normaal jo.. sla jou toch ook niet als je aan de racekak bentwrote:1 woord: pak een hamerwrote:aah zo,