6,5 (ben nog steeds geen dnb fan
)
Flux Pavillion - Bass Canon (ESI Remix) (Die screeches
)
Flux Pavillion - Bass Canon (ESI Remix) (Die screeches
Dan is het natuurlijk de bedoeling dat je hem opzoekt, dat is het hele punt van dit topicRandleman wrote:Ken ik niet, dus ga neutraal voor 5,5..
Henk-Jan wrote:Gaan we hier ook nog normale tracks neerzetten ipv die random pleuris herrie.
En dan denk je dat je op een site dedicated to muziek als de onze, voornamelijk open minded lui tegenkomt :')Henk-Jan wrote:Gaan we hier ook nog normale tracks neerzetten ipv die random pleuris herrie.
Oh sorry hoor, ik denk zeker buiten m'n hokje. Heb het vaak genoeg geprobeerdSteffnov wrote:En dan denk je dat je op een site dedicated to muziek als de onze, voornamelijk open minded lui tegenkomt :')Henk-Jan wrote:Gaan we hier ook nog normale tracks neerzetten ipv die random pleuris herrie.
Was sowieso de eerste die op mijn ipod op de shuffle kwam, zo bepaal ik wel vaker welke track ik post xD Maar goed, iemand die wel buiten zijn eigen hokje denkt?
Ik krijg wel het idee dat dat hier af en toe gebeurd (dit is overigens niet aan jou gericht)Steffnov wrote:Dan toon je die mening met een lage beoordeling, je hoeft niet per se de hielen van je voorganger of de producer te likken he
Heb 'm geluisterd (kende hem namelijk niet) en het 'random pleurisherrie gehalte' valt nog mee.Steffnov wrote:
X-Mind - This is the Sound
Zo lang heb je die namelijk nog nietDraidy wrote:8
deze kwam net voorbij in itunes en had hem nog nooit eerder gehoord:
Sandling - The Dirt
7,5 heerlijke track!Project 141 wrote:7,4
Art of Fighters - Too Strange
Tot op de dag van vandaag heb ik dat nooit gesnaptSteffnov wrote:AK-Industry - Ther Is No God
En dat is geen typo
7je minder vn The MachineIntervention wrote:8
The Machine - Butterfly