D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Vond ik vroeger wel ja, maar het is nu wel erg zelfde kick en ambient geluiden of crossbreed. Dat is het standaard recept een beetje voor toa.
Onzin. Ik noem The Price is Right, Fucking Hostile Remix, Cross, The Silence, The Moment, Primitive. Jij beweert dat die op elkaar lijken?
In mijn oren wel ja. Ik vind het altijd een beetje hetzelfde soort. Crossbreed met een donkere kick met een niet gedistorte punch met een diepe lage bass. De meeste geluiden die je hoort zijn vaak ambient. Paar trackjes noemen helpt niet want het grotendeel van hun tracks zijn gewoon zo. Ik was eerst ook rond 2004 nog fan van hun tot op een jaar geleden dus ik heb wel aardig gevolgd wat ze producen.
lol. Paar trackjes noemen, dit is het merendeel van hun nieuwe tracks. 1 ervan heeft ambient sounds en is niet echt in te delen (Cross) 1 ervan is pure crossbreed (The Moment). The Silence, Primitive, The Price is Right & Fucking Hostile zijn pure hardcore, af en toe zit er een verdwaalde snare tussen maar dat hebben zoveel nummers tegenwoordig.
Maar goed, als ze in jouw oren hetzelfde klinken dan houdt het hier op. Zou nog een hele rits (releasde) tracks op kunnen noemen om hun veelzijdigheid aan te tonen, tracks als Favourite Sin/Undermind/Scattered/Hell's Basement/Wait Your Turn maar denk dat het geen zin heeft.