Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 268  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:24 

D-Nemacyst schreef:
DarkestSymphony schreef:
4, weer die k*t kicks >.<

The Outside Agency - Cross

6,5 omdat hij nog redelijk ruig is maar ik ben niet meer zo van de toa. Begint toch wat opelkaar te lijken nu.

TOA lijkt juist nooit op elkaar, meest wisselende producer qua sounds enzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:44 

Kraak... Piep...

DarkestSymphony schreef:
D-Nemacyst schreef:
DarkestSymphony schreef:

6,5 omdat hij nog redelijk ruig is maar ik ben niet meer zo van de toa. Begint toch wat opelkaar te lijken nu.

TOA lijkt juist nooit op elkaar, meest wisselende producer qua sounds enzo :thumbsup:

Vond ik vroeger wel ja, maar het is nu wel erg zelfde kick en ambient geluiden of crossbreed. Dat is het standaard recept een beetje voor toa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Vond ik vroeger wel ja, maar het is nu wel erg zelfde kick en ambient geluiden of crossbreed. Dat is het standaard recept een beetje voor toa.

Onzin. Ik noem The Price is Right, Fucking Hostile Remix, Cross, The Silence, The Moment, Primitive. Jij beweert dat die op elkaar lijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
DarkestSymphony schreef:

Day-Mar - Black Widow

8 (lekkere plaat en kende ik nog niet :P)

Eye-D & Hidden - Transformer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:11 

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:

Onzin. Ik noem The Price is Right, Fucking Hostile Remix, Cross, The Silence, The Moment, Primitive. Jij beweert dat die op elkaar lijken?

idd de tracks die hierboven genoemd worden lijken juist NIET op elkaar, vind TOA een vn de weinige artiesten die zoo breed produceerd ;)

voor Eye-D & Hidden - Transformer een 7,5

Lenny Dee - Fucking Hostile (TOA Remix) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 16:35 

Kraak... Piep...

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:

In mijn oren wel ja. Ik vind het altijd een beetje hetzelfde soort. Crossbreed met een donkere kick met een niet gedistorte punch met een diepe lage bass. De meeste geluiden die je hoort zijn vaak ambient. Paar trackjes noemen helpt niet want het grotendeel van hun tracks zijn gewoon zo. Ik was eerst ook rond 2004 nog fan van hun tot op een jaar geleden dus ik heb wel aardig gevolgd wat ze producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:

In mijn oren wel ja. Ik vind het altijd een beetje hetzelfde soort. Crossbreed met een donkere kick met een niet gedistorte punch met een diepe lage bass. De meeste geluiden die je hoort zijn vaak ambient. Paar trackjes noemen helpt niet want het grotendeel van hun tracks zijn gewoon zo. Ik was eerst ook rond 2004 nog fan van hun tot op een jaar geleden dus ik heb wel aardig gevolgd wat ze producen.

lol. Paar trackjes noemen, dit is het merendeel van hun nieuwe tracks. 1 ervan heeft ambient sounds en is niet echt in te delen (Cross) 1 ervan is pure crossbreed (The Moment). The Silence, Primitive, The Price is Right & Fucking Hostile zijn pure hardcore, af en toe zit er een verdwaalde snare tussen maar dat hebben zoveel nummers tegenwoordig.

Maar goed, als ze in jouw oren hetzelfde klinken dan houdt het hier op. Zou nog een hele rits (releasde) tracks op kunnen noemen om hun veelzijdigheid aan te tonen, tracks als Favourite Sin/Undermind/Scattered/Hell's Basement/Wait Your Turn maar denk dat het geen zin heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:46 

Kraak... Piep...

Kijk naar Scenocide nummertje 2.

(meer dan) de helft is ambient met donkere cleane kicks. Ik zeg niet dat het slecht is, die hele stijl van hun begint me gewoon te vervelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 10:23 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:

idd de tracks die hierboven genoemd worden lijken juist NIET op elkaar, vind TOA een vn de weinige artiesten die zoo breed produceerd ;)

voor Eye-D & Hidden - Transformer een 7,5

Lenny Dee - Fucking Hostile (TOA Remix) :worship:

8 (heerlijk)

Igneon System - Crisis Situation
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 11:20 

Kraak... Piep...

6,5 Gaat wel, niet mijn stijl

Petrochemical - Blood & Metal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:59 

Hardtraxx Elite

Kenne we hier niet beter ook een Hardcore en een Hardstyle versie van maken.. want al die nummers die jullie noemen ken ik niet en ben ook niet egt geinteresseerd in die nummers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Kenne we hier niet beter ook een Hardcore en een Hardstyle versie van maken.. want al die nummers die jullie noemen ken ik niet en ben ook niet egt geinteresseerd in die nummers :$

hidde schreef:
Dat is wel lachen, dan horen mensen noodgedwongen ook nog eens iets anders dan wat ze normaal zouden luisteren(als we ons tenminste niet beperken tot hardstyle). :)

Dit steun ik nog steeds. Kom eens uit dat hokje ;) Vind je een nummer niks, geef je een laag cijfer. Doen wij ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

5

Geck-e - Parallel Worlds
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:34 

Hardtraxx Elite

Grozny schreef:
5

Geck-e - Parallel Worlds

In het kader van uit mijn hokje kruipen

3, niet mijn ding dat Geck-e

K3 - Drie Biggetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Kijk naar Scenocide nummertje 2.

(meer dan) de helft is ambient met donkere cleane kicks. Ik zeg niet dat het slecht is, die hele stijl van hun begint me gewoon te vervelen

Nu heb je het over 1 album, wat in mijn ogen een stuk diverser is dan jij doet overkomen. Heb verder na dat album weinig meer in die stijlen gezien van de mannen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Grozny schreef:
5

Geck-e - Parallel Worlds

In het kader van uit mijn hokje kruipen

3, niet mijn ding dat Geck-e

K3 - Drie Biggetjes

K3 instant 10 met een min ervoor

Ophidian - Disrespected Intervention
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:56