Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
immuunm schreef:
sonnebloem schreef:
Twijfel ook wel om hem voor de pc te nemen :huh:


Waarom zou je die voor de pc halen?
Als je die voor je PS4/Xbox haalt kan je vanuit je bank beetje lopen knallen :thumbup:


Voorkeur heet zoiets.


Als je hem voor pc gaat halen, is dit wel het jaar. Ik denk dat er dit jaar wel weer meer te beleven valt. Sledgehammer heeft ook gezegd de hackers/anti back software verbeterd te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

CoD is volgens mij op PC best wel groot toch?

In ieder geval niet zo veel verschil als FIFA t.o.v. de consoles
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CoD is klein op de pc, ter vergelijking: Op steam heeft csgo op dit moment 500k spelers online, cod alle games samen komt niet boven de 10k uit. Al zal daar met de nieuwe CoD wel veel verandering in komen. Vooral omdat mensen al heel lang een wereldoorlog themed CoD wouden zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
CoD is klein op de pc, ter vergelijking: Op steam heeft csgo op dit moment 500k spelers online, cod alle games samen komt niet boven de 10k uit.

Serieus? Had verwacht dat er nog best wel wat mensen bijvoorbeeld MWR zouden spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, CoD is een echte console game, in de pc gaming community wordt er redelijk neergekeken op CoD. Vooral de laatste 2 a 3 CoDs zijn erg slecht ontvangen op pc. MW2, BO1/2, COD4 zijn cod games die nog wel populair en geliefd waren op de pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hoogdagen van COD zijn al lang voorbij. Sinds het meer en meer een console port is geworden ipv pc --> console zijn de spelersaantallen scherp naar beneden gedoken op de PC.

De prijzen van vorige COD games zijn nog altijd torenhoog wat dus ook niet mee helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
De prijzen van vorige COD games zijn nog altijd torenhoog wat dus ook niet mee helpt.


Dit heb ik nooit begrepen nee, Black Ops 1 die nog steeds 40 euro kost? :/
zit overigens wel te twijfelen om de nieuwe cod te kopen, ben alleen bang dat het snel gaat vervelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Hoe bevalt die nieuwe cod?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Hoe bevalt die nieuwe cod?


Veel plezier dit weekend degene die het gaan spelen :) Singleplayer ziet er tof uit (heb een stream aan staan op werk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Hoe bevalt die nieuwe cod?


Bij mij valt die erg goed. Het is allemaal nog even wennen natuurlijk, maar het voelt zo fijn aan. Er valt genoeg te grinden, supply drops is prima gedaan, en die Headquarters is erg gaaf gedaan! Maps zijn ook allemaal prima balanced, en de wapens zijn ook redelijk balanced tot nu toe. SMG's zijn na de beta (verdiend) generfed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
immuunm schreef:
Hoe bevalt die nieuwe cod?


Bij mij valt die erg goed. Het is allemaal nog even wennen natuurlijk, maar het voelt zo fijn aan. Er valt genoeg te grinden, supply drops is prima gedaan, en die Headquarters is erg gaaf gedaan! Maps zijn ook allemaal prima balanced, en de wapens zijn ook redelijk balanced tot nu toe. SMG's zijn na de beta (verdiend) generfed.


Ik vind de game echt heel goed. Doet me erg denken aan The Big Red One game die ze eerder deden want nouja, dezelfde divisie. Maar grafisch erg mooi en laat echt heel goed zien wat de soldaten mee maken aan ethische keuzes. Prima campaign ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen 7 uur ver in de SP en bevalt mij heel goed. Ik speel op Veteran (hoogste moeilijkheidsgraad) en er zijn hier en daar toch enkele irritante stukken die je 10-20+ keer moet doen. Ow ja, je squad maten in SP zijn waardeloos. Vijand mag regelmatig flanken en dan staat je team maat er vrolijk naast, dekking te zoeken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Ondertussen 7 uur ver in de SP en bevalt mij heel goed. Ik speel op Veteran (hoogste moeilijkheidsgraad) en er zijn hier en daar toch enkele irritante stukken die je 10-20+ keer moet doen. Ow ja, je squad maten in SP zijn waardeloos. Vijand mag regelmatig flanken en dan staat je team maat er vrolijk naast, dekking te zoeken. xd


De AI team mates zijn volgens mij nog in geen enkel spel goed geweest haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ondertussen 7 uur ver in de SP en bevalt mij heel goed. Ik speel op Veteran (hoogste moeilijkheidsgraad) en er zijn hier en daar toch enkele irritante stukken die je 10-20+ keer moet doen. Ow ja, je squad maten in SP zijn waardeloos. Vijand mag regelmatig flanken en dan staat je team maat er vrolijk naast, dekking te zoeken. xd


Inderdaad, mag ondertussen toch wel verwachten dat ze toch iets helpen. Laat ze dan weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb sowieso het idee dat AI er de afgelopen 10 jaar nauwelijks op vooruit gegaan is in de grote games. Zeker wanneer je het vergelijkt met alle andere aspecten.
Ik hoop dat machine learning toegepast gaat worden in games de komende jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels 2 uurtjes bezig met de multiplayer. Tof spel maar wat is er aan de hand met die servers, man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was van plan om over een weekje of twee CoD te halen als de reacties positief waren, maar ik zie net de trailer van Battlefront 2 voorbij komen en die ziet er ook wel sick uit. Twijfels...

Zijn er mensen die het eerste deel hebben gespeeld? Zo ja hoe was die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was van plan om over een weekje of twee CoD te halen als de reacties positief waren, maar ik zie net de trailer van Battlefront 2 voorbij komen en die ziet er ook wel sick uit. Twijfels...

Zijn er mensen die het eerste deel hebben gespeeld? Zo ja hoe was die?


Ja.

Kut.

Na een paar keer was de lol er wel vanaf. Enorm eentonige game zonder dat je eigenlijk wat bereikte. Ze hebben t bij deze wat uitgebreid, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:17 
 
Hardtraxx Elite

Kon niet wachten met cod te halen, vrienden waren allemaal redelijk positief en ik begon redelijk hyped te worden haha.

Uurtje gespeeld, vind het nog wel lastig met die begin wapens. Kijk ook erg uit naar de SP. Maar daar ga ik pas aan beginnen als ik AC heb uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Kon niet wachten met cod te halen, vrienden waren allemaal redelijk positief en ik begon redelijk hyped te worden haha.

Uurtje gespeeld, vind het nog wel lastig met die begin wapens. Kijk ook erg uit naar de SP. Maar daar ga ik pas aan beginnen als ik AC heb uitgespeeld.


Ik raad de M1941 aan, en wanneer je level 15 (dacht ik) haalt met de STG gaan spelen. De STG is denk ik wel 1 van de beste wapens momenteel. Type 100 is ook zeker een aanrader, die schiet heel erg steady.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 23:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wil zsm naar de MP40, dat wapen was altijd DE gun die je moest gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het juist erg jammer dat de Gewehr 43 niet meer in de game zit... dat was een fijn wapen. Nu moet ik het maar doen met de SVT. Ook prima haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SGT is een van de betere wapens in het spel. Samen met de BAR denk ik de beste AR. De MP40 unlock je snel door je Airbone division te prestigen. Overigens irriteer ik me wel nog steeds mateloos aan de servers zeg, heel veel lag. Nog mensen trouwens die hun dubbel xp + permanent unlock token niet gekregen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
SGT is een van de betere wapens in het spel. Samen met de BAR denk ik de beste AR. De MP40 unlock je snel door je Airbone division te prestigen. Overigens irriteer ik me wel nog steeds mateloos aan de servers zeg, heel veel lag. Nog mensen trouwens die hun dubbel xp + permanent unlock token niet gekregen hebben?

Ze hebben sinds vandaag een hele boel elementen uitgeschakeld las ik ergens om naar de lag issues te kijken. Dus ze zijn er wel mee bezig. Activision en hun aardappel servers ook altijd xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 08:49 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt voor de tips! Moet wel zeggen dat het sniperen wel erg makkelijk is geworden als je straks een beetje de plekjes weet.
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic