Toch Destiny 2 gehaald
Mensen die dit ook op de PS4 spelen? in geval van een ja PSN: Patrick07- 
Je zou hem en mij echt enorm blij maken!
Bestaat dat serieus nogyowan wrote:Echt een super rare vraag, maar heeft iemand misschien een oud Habbo Hotel acoount? Met wat spulletjes erop, liefst een troon of zetel ofzo. Ik heb me neefje wat dingetjes beloofd maar kwam er bij inloggen achter dat ik dus helemaal niets meer heb![]()
Als ik mijn gegevens nog had en het oude email adres nog op kon had je het account met alle reutemeteut kunnen krijgen, had echt kamers vol staan met meubilair etc off is alweer 13 naar geleden sinds ik Habbo heb gedaanyowan wrote:Echt een super rare vraag, maar heeft iemand misschien een oud Habbo Hotel acoount? Met wat spulletjes erop, liefst een troon of zetel ofzo. Ik heb me neefje wat dingetjes beloofd maar kwam er bij inloggen achter dat ik dus helemaal niets meer heb![]()
Ik heb nog wel wat dingen, wat is je ign?yowan wrote:Echt een super rare vraag, maar heeft iemand misschien een oud Habbo Hotel acoount? Met wat spulletjes erop, liefst een troon of zetel ofzo. Ik heb me neefje wat dingetjes beloofd maar kwam er bij inloggen achter dat ik dus helemaal niets meer heb![]()
Ik stuur je even een PB! ThanksNijidik wrote:Ik heb nog wel wat dingen, wat is je ign?yowan wrote:Echt een super rare vraag, maar heeft iemand misschien een oud Habbo Hotel acoount? Met wat spulletjes erop, liefst een troon of zetel ofzo. Ik heb me neefje wat dingetjes beloofd maar kwam er bij inloggen achter dat ik dus helemaal niets meer heb![]()
Edit: godverdomme, ben ingelogd en iemand komt in mijn speelkamer en wil dingen winnen![]()
Speel jij niet nog steeds nieuwe Pokemon spellen?immuunm wrote:Dudes kom op, word volwassen.
Het is voor zijn neefje, laat ons...immuunm wrote:Dudes kom op, word volwassen.
Nee?Broken Balance wrote:Speel jij niet nog steeds nieuwe Pokemon spellen?immuunm wrote:Dudes kom op, word volwassen.
Wat maakt het nou uit als je hier nog plezier uit kan halenimmuunm wrote:Dudes kom op, word volwassen.
True, zij het maar om wat te dollen.Nuracore wrote:Wat maakt het nou uit als je hier nog plezier uit kan halenimmuunm wrote:Dudes kom op, word volwassen.op plezier hoort geen leeftijd te zitten maadt
Ik ben ouder dan jou dus wil niet veel zeggenmakrooy wrote:wrs is immuum zelf 17 jaar, echt zo'n periode dat je je volwassen wil voelen en niet meer aan kinderachtige spellen doet zoals pokemon. Komt nog wel
Volgende update komt deze week.Hard4Us wrote:PUBG is lekker bezig met records verbreken volgens mij, kan zo niet het artikel erbij pakken, maar dat het spel het fantastisch doet is een feit. Het verveeld gewoon niet.
Weet iemand wanneer er een nieuwe map ofzo komt?
https://www.rockpapershotgun.com/2017/0 ... -14-riffleA new foggy map variant will descend upon Playerunknown’s Battlegrounds
As for the early access FPS’s new gun, it’ll be the Ruger Mini-14 – the rifle that B.A. Baracus and the gang carried in The A-Team.
Some of the key features of the new build include a new weapon, foggy weather condition, FPP leaderboards and multiple bug fixes

Ik speel ze wel nog steeds.immuunm wrote:Nee?Broken Balance wrote:Speel jij niet nog steeds nieuwe Pokemon spellen?immuunm wrote:Dudes kom op, word volwassen.
Ik weet niet hoe jij daarbij komt.
"Pokken Tournament"?immuunm wrote:Good for you