yorick altijd met ze vooroordelen, hij ziet de naam cod en het is gelijk kut
dead ops arcade is fucking geweldig
dead ops arcade is fucking geweldig
geheid dat je cod koopt voor de moeltieplaier en ik denk dat hetzelfde verhaal is als met MW2. Het wordt verneukt door de mensen die het spelen.roberttt wrote:was toch kut spel, zonder van je geld?oostzaner wrote:net ff black ops gespeeld.
- single player was vet![]()
- zombies waren weer vet![]()
- multiplayer zou ook wel vet zijn, maar wordt toch wel weer verneukt door de mensen die het spelen.
nee jonguh, Achtung Die Kurve ftw! [aka IPCurve]NoiseHunterZ wrote:ga allemaal wolfenstein doen
KSwoosh wrote:nee jonguh, Achtung Die Kurve ftw! [aka IPCurve]NoiseHunterZ wrote:ga allemaal wolfenstein doen
![]()
bin da bei!!!NoiseHunterZ wrote:ga allemaal wolfenstein doen
dat is zooo vet als je et met 26 man tegelijk doetAtraxisz wrote:KSwoosh wrote:nee jonguh, Achtung Die Kurve ftw! [aka IPCurve]NoiseHunterZ wrote:ga allemaal wolfenstein doen
![]()
![]()
voor school leuk tijdverdrijf!
En dan gebeurt er ..... en dan ook nog .... en oja ..... dat ga je super vinden!Ravenwood wrote:ik ga straks Black Ops maar halen.
Ik vind het onverwachts een goed spel.
ben erg benieuwd naar de MP.
Singleplayer is voor mij al goed genoeg, verhaal wordt heel origineel verteld vind ik.
heb hem nog niet uitgespeeld, dus houd je spoilers voor je
***************Hoeksemad wrote:Waarmee je speelt? Nee.
Dat is wel een spoiler, maar dat zegt al genoeg denk ik.oostzaner wrote:*************************.Hoeksemad wrote:Waarmee je speelt? Nee.
Oh haha, naja zal me ook niets verbazen als dat ook in MP zal komenAlmighty wrote:Ja, ik bedoel Combat Training he
Ik speel dat maar tot er een lag fix komt
Dat is dus mijn probleem :')Hoeksemad wrote: beetje geduld