Modern Warfare: Cold War DLC
oh oke:P dan geef ik het geld liever ergens anders aan uit XDoostzaner wrote:Modern Warfare: Cold War DLC
oh oke:P dan geef ik het geld liever ergens anders aan uit XDoostzaner wrote:Modern Warfare: Cold War DLC
/bannedoostzaner wrote:anders ga je ff MW2 spelen. is toch hetzelfde...
Eindelijk iemand waarmee ik kan pratenoostzaner wrote:Modern Warfare: Cold War DLC
Dat is idd erg klote... lvl 29 nuAlmighty wrote:PRUTSERSNa meerdere meldingen te hebben ontvangen over niet geleverde PC versies van Call of Duty Black Ops is gebleken dat er een postzak is achtergebleven bij TNT. Deze zendingen zijn aangeboden maar niet verwerkt. Deze orders zullen vandaag (10-11-2010) verwerkt worden en moeten binnen 24-48 uur afgeleverd worden. Onze excuses hiervoor. Gedupeerde klanten kunnen contact met ons opnemen.
26 hiero moet wel steeds naar schoolMovingMadness wrote:Dat is idd erg klote... lvl 29 nuAlmighty wrote:PRUTSERSNa meerdere meldingen te hebben ontvangen over niet geleverde PC versies van Call of Duty Black Ops is gebleken dat er een postzak is achtergebleven bij TNT. Deze zendingen zijn aangeboden maar niet verwerkt. Deze orders zullen vandaag (10-11-2010) verwerkt worden en moeten binnen 24-48 uur afgeleverd worden. Onze excuses hiervoor. Gedupeerde klanten kunnen contact met ons opnemen.
kan je beter tetris spelen, dat heeft nog mooiere graphics :')Robster wrote:Mensen hierzo die counter strike source spelen?
ja want je speelt een game om de graphics tochKSwoosh wrote:kan je beter tetris spelen, dat heeft nog mooiere graphics :')Robster wrote:Mensen hierzo die counter strike source spelen?
ik wel XDRickie wrote:ja want je speelt een game om de graphics tochKSwoosh wrote:kan je beter tetris spelen, dat heeft nog mooiere graphics :')Robster wrote:Mensen hierzo die counter strike source spelen?
ik knap af op lelijke graphics...Rickie wrote:ja want je speelt een game om de graphics tochKSwoosh wrote:kan je beter tetris spelen, dat heeft nog mooiere graphics :')Robster wrote:Mensen hierzo die counter strike source spelen?
dat dusoostzaner wrote:ik knap af op lelijke graphics...
gister speelde ik San Andreas. ik was er naar een half uur klaar mee, omdat ik GTA 4 gewend ben.
als dat het belangrijkste was geweest hadden we nog 8-bit spellen gespeeld.Rickie wrote:ik ben al lang blij als de gameplay goed is want dat is toch het belangrijkste in een game
ja oké daar heb je wel een punt. Maar graphics zijn voor is voor mij wel belangrijk punt, als ik een nieuwe game aanschaf.Rickie wrote:als de graphics het belangrijkst zouden zijn hadden we allemaal slecht speelbare games gehad.
het moet beide gewoon goed zijn maar ik erger me meer aan een kut gameplay dan graphics die niet meer van deze tijd zijn.
was toch kut spel, zonder van je geld?oostzaner wrote:net ff black ops gespeeld.
- single player was vet![]()
- zombies waren weer vet![]()
- multiplayer zou ook wel vet zijn, maar wordt toch wel weer verneukt door de mensen die het spelen.
ben er wel benieuwd naar zegoostzaner wrote:net ff black ops gespeeld.
- single player was vet![]()
- zombies waren weer vet![]()
- multiplayer zou ook wel vet zijn, maar wordt toch wel weer verneukt door de mensen die het spelen.