Assassins Creed is vetttttt!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ja? Beter dan Unity? Die vond ik nogal tegenvallen namelijk. Ook de eerste AC die ik heb geskipt...
Same, maar dat was alleen omdat de pc port zo enorm slecht was.Henk-Jan wrote:Ja? Beter dan Unity? Die vond ik nogal tegenvallen namelijk. Ook de eerste AC die ik heb geskipt...
Wacht wel tot die voor een 10tje bij de game mania ligt.
-
T
Ik heb gisteren dus Diablo gespeeld en wou dat vandaag weer doen, maar nu krijg ik een foutcode(CE-30005-8) te zien en heb geprobeerd wat er stond maar dit heeft niet geholpen
Kan iemand me helpen?
Kan iemand me helpen?
Kun je dat niet beter op t diablo forum vragen?
http://lmgtfy.com/?q=foutcode(CE-30005-8)+ps4Tharec wrote:Ik heb gisteren dus Diablo gespeeld en wou dat vandaag weer doen, maar nu krijg ik een foutcode(CE-30005-8) te zien en heb geprobeerd wat er stond maar dit heeft niet geholpen
Kan iemand me helpen?
(Heel die link openen)
Red Alert 2 + Yuri's Revenge ook weer gratis te verkrijgen op Origin.
Heb ze al 2 keer boxed (beiden 1 keer kapot gegaan), en uit The First Decade, maar zo digitaal is ook wel handig.
Heb ze al 2 keer boxed (beiden 1 keer kapot gegaan), en uit The First Decade, maar zo digitaal is ook wel handig.
Nice, heb t dit jaar nog wel gespeeld, maar sinds ik windows 10 heb, heb ik m nog niet weer geïnstalleerd.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026

Als je van de droge humor, 80s, en 2D sidescrolling shooters bent, wat een game zeg
2 Dagen geleden ook begonnen met speedrunnen, m'n personal best staat nu op iets meer dan anderhalf uur
View on YouTube
Voor wie net zoals ik nog steeds veel Rocket League speelt. Dit houdt me daarna wel weer veel uurtjes bezig
Voor wie net zoals ik nog steeds veel Rocket League speelt. Dit houdt me daarna wel weer veel uurtjes bezig
Heb het zelf niet maar speel het heel vaak bij vrienden, verslavend. Met een paar maandjes haal ik ook een PS4 en dan komt Rocket League er gelijk bij.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Wat vinden jullie zo geweldig aan Rocket League dan.. Heb het ook gespeeld maar vond het nou niet echt leuk en verslavend.. 
Ga het eens met vrienden spelenBasshunterzz wrote:Wat vinden jullie zo geweldig aan Rocket League dan.. Heb het ook gespeeld maar vond het nou niet echt leuk en verslavend..
Rocket League ja. Ook van de week aangeschaft voor de PS4, helaas kan ik niet online. Wel erg leuk en je krijgt het vrij snel onder de knie moet ik zeggen 
Morgen met Pete en Jurheinen naar de Worlds finale viewing party in Amsterdam..
Wel nice dat Jurhein als Tahm Kench gecosplayed gaat en Pete als Lux.
Wel nice dat Jurhein als Tahm Kench gecosplayed gaat en Pete als Lux.
I love it when a plan comes together!
Jij twijfelde nog tussen lee sin & nunu toch?
Jij twijfelde nog tussen lee sin & nunu toch?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Als ik maar een foto te zien krijg
Worlds pick'm
You earned 86 points.
Division: Red Brambleback
You scored higher than 99% of players.
Ik had alleen KT en KOO omgewisseld in t 2e deel.
You earned 86 points.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Ik had ook 86 hehe 
Gister Alle bioshocks gekocht zin in om te spelen 
baasLyst wrote:Worlds pick'm
You earned 86 points.
En er ook iets mee gewonnen?Lyst wrote:Worlds pick'm
You earned 86 points.
Finale was zoals verwacht erg eenzijdig. KOO had geen schijn van kans al leek het in potje 3 er heel even anders op
-
T
Nieuwe Need for speed is er 
2 summoner icons, 1 voor het meedoen en 1 voor het behalen van 34 punten (leg de lat vooral niet te hoog..).ErikZ wrote:En er ook iets mee gewonnen?Lyst wrote:Worlds pick'm
You earned 86 points.
Finale was zoals verwacht erg eenzijdig. KOO had geen schijn van kans al leek het in potje 3 er heel even anders op
Er is 1 iemand die de maximale punten behaald heeft (uit iets van 2,5 miljoen mensen) en die heeft een Championship Riven skin gewonnen.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Hoe is die?Tharec wrote:Nieuwe Need for speed is er