Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:03 

Hardtraxx Veteran

lol die had blijkbaar niks te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

Vraag:

Heb dinsdagavond de download van Batman Arkham Knight op mijn PS4 aangezet.

Tot op heden is hij nog steeds niet klaar :oh: !! Downloadsnelheid van de PS4 is 120 mb geeft ie aan dus daar ligt het niet aan.

Kan het liggen aan de servers van Sony of de externe servers waar de game op staat?

De game doet het wel (beetje vaag) maar vele delen kan ik nog niet spelen omdat ie aangeeft dat de data nog gedownload moet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:21 

Hardtraxx Veteran

wss omdat er genoeg andere zijn die tegelijkertijd het spel van de servers af aan t downloaden is waardoor je snelheid flink zakt. heb het namelijk ook met een paar spellen gehad op dag van release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:05 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:22 

Kraak... Piep...

kills*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 08:57 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
wss omdat er genoeg andere zijn die tegelijkertijd het spel van de servers af aan t downloaden is waardoor je snelheid flink zakt. heb het namelijk ook met een paar spellen gehad op dag van release.

FCUK :mad: !!!

Gisteren toch begonnen met spelen, meteen een ''spannend'' stuk in het verhaal en op het moment dat er iets gebeurt....: Data still downloading!!

WTF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:06 

wat is trouwens het nut van downloaden, kunnen ze dat niet gewoon op de disc flikkeren, je kan op een blu ray maximaal 1 tb gooien.
bij mij gaat het er dan niet in dat het niet op de disc kan en dat je moet gaan downloaden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:28 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
wat is trouwens het nut van downloaden, kunnen ze dat niet gewoon op de disc flikkeren, je kan op een blu ray maximaal 1 tb gooien.
bij mij gaat het er dan niet in dat het niet op de disc kan en dat je moet gaan downloaden :/

ik was zelf eerst ook geen voorstander van digitale games...maar achteraf gezien werkt het een stuk sneller en makkelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:32 

Hardtraxx Veteran

Vaak (lees tegenwoordig altijd) is er een dag 1 patch, bugfixes die niet meer op de disk pasten omdat deze al gedrukt was.

Zelf de digitale versie aangeschaft puur omdat ik te lui ben om de deur uit te gaan en het € 3 duurder was ;)

Nu helaas wel spijt van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 10:09 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vaak (lees tegenwoordig altijd) is er een dag 1 patch, bugfixes die niet meer op de disk pasten omdat deze al gedrukt was.

Zelf de digitale versie aangeschaft puur omdat ik te lui ben om de deur uit te gaan en het € 3 duurder was ;)

Nu helaas wel spijt van :(

grootste voordeel vind ik dat je niet meer telkens naar je console hoeft te lopen om disc te wissele :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 12:29 

Hardtraxx Veteran

Counter Strike toch wel erg gaan waarderen, maar ff een nieuwe muis aangeschaft vandaag zodat ik m'n dpi kan instellen. Nu niet een een game muis, waarbij m'n dpi geloof ik rond de 1500 ligt, aardig hoog dus :P . Hopelijk morgen binnen en dan ff kloten met de DPI en ingame sens. Op hoeveel hebben anderen dat staan die hier spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:55 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vraag:

Tot op heden is hij nog steeds niet klaar :oh: !! Downloadsnelheid van de PS4 is 120 mb geeft ie aan dus daar ligt het niet aan.

Kan het liggen aan de servers van Sony of de externe servers waar de game op staat?

De game doet het wel (beetje vaag) maar vele delen kan ik nog niet spelen omdat ie aangeeft dat de data nog gedownload moet worden

http://frontpage.fok.nl/nieuws/705686/1 ... twork.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ErikZ schreef:
Vraag:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/705686/1 ... twork.html

En ik altijd maar denken dat het aan mijn internet lag. Wat is dat irritant zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

Lekker aan het GTA'en a.k.a. een half uur in een lobby wachten tot je genoeg heist-members hebt die vervolgens leaven zodra je de heist start :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 09:36 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat er wat aan gedaan wordt eindelijk

Heb er namelijk meer dan 72 uur over gedaan om Batman binnen te halen ;)

Gisterenavond moest ie nog 8 GB maar kon ik verder waar ik was gebleven, nog geen 10 minuten later kreeg ik de melding dat hij er volledig opstond, heel vaag maar ben er blij mee

OT: Gruwelijke game nu al Batman :worship: Wel echt nodig om de andere gespeeld te hebben anders snap je niets van het verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Counter Strike toch wel erg gaan waarderen, maar ff een nieuwe muis aangeschaft vandaag zodat ik m'n dpi kan instellen. Nu niet een een game muis, waarbij m'n dpi geloof ik rond de 1500 ligt, aardig hoog dus :P . Hopelijk morgen binnen en dan ff kloten met de DPI en ingame sens. Op hoeveel hebben anderen dat staan die hier spelen?

Kan momenteel niet checken maar zo uit mijn hoofd denk ik dat ik met 1600 DPI (Logitech G5) en 0.4 sensitivity speel. Ik heb een normale Steelseries Qck mousepad en volledig van links naar rechts is +-180° ingame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:56 

Hardtraxx Elite

Goh hadden we net een leuke Minecraft server crasht ie en is die lul die hem beheerd op vakantie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 23:05 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
chas1n schreef:

Kan momenteel niet checken maar zo uit mijn hoofd denk ik dat ik met 1600 DPI (Logitech G5) en 0.4 sensitivity speel. Ik heb een normale Steelseries Qck mousepad en volledig van links naar rechts is +-180° ingame.

Oké, nice. Welke rank nu? Speel momenteel op 600 dpi met 2 ingame sens. Was ff wennen, maar speelt toch wel veel fijner ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 23:20 

Hardtraxx Veteran

Speel niet echt serieus games, maar heb mijn muis standaard op 3500 dpi staan, werkt toch echt het fijnst imo, werkt het liefst op kleine oppervlaktes. Maar alles hangt er maar net vanaf wat je gewend bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 01:10 

Kraak... Piep...

Ligt eraan wat ik aan t doen ben. Heb m meestal ook op 3500 staan bij gamen.

Bij editen een stuk lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 11:23 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Grim schreef:
chas1n schreef:

Oké, nice. Welke rank nu? Speel momenteel op 600 dpi met 2 ingame sens. Was ff wennen, maar speelt toch wel veel fijner ondertussen.

Enkele weken DMG maar gisteren na een 5 lose streak gedemote naar MGE. (Eerste demote ooit :/ )

Voor normale games kun je best met een hogere DPI spelen maar als je competitief shooters speelt is het sterk aangeraden om met een lage sensitivity te spelen (DPI + ingame sens. combo) zodat je accurater kan schieten. Het is ook veel beter om meer met je arm te spelen in plaats van enkel met de pols te bewegen.

Filmpje van een csgo speler. Kan momenteel zelf niet luisteren (werk) maar hij heeft over het algemaan wel goede filmpjes wanneer het over zo van die zaken gaan. Arm vs. wrist mouse movements.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:04 

Hardtraxx Addict

Iemand vroeger Star Wars Battlefront gespeeld?

Het 3e deel ziet er iig vet uit :woot:

Beelden van de alpha versie:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:19 

Hardtraxx Veteran

die game komt sowieso in de collectie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 10:09 

Tekken 6 wat een geweldig spel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 11:57 

Kraak... Piep...

Vroeg je daar ook telkens wanneer je bij een clan kon beginnen?
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic