Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:34 

Hardtraxx Veteran

Alweer :huh: ? Konden ze nou echt niets beter bedenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:05 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Is er iets beters?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:14 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
ErikZ schreef:

Is er iets beters?!

http://www.dota2.com
of rechtstreeks
http://store.steampowered.com/app/570/

Kappa
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Well played sir, well played :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
ErikZ schreef:
DESTINY!!

Fuck wat ben ik ''verslaafd'' aan dat spel man

Noem het ''verslaafd'' omdat ik nog prima kan functioneren zonder, sport nog net zo vaak (zelfs vaker) sociale leven is ook prima op orde maar als ik ook maar een seconde vrije tijd heb dan slinger ik hem aan xd

Geen WoW taferelen dus (die ik ook een periode heb gehad) maar toch ''verslaafd''
Ook al meerdere dromen over gehad dus dan weet je dat je hooked bent :lol:

Paul: Destiny is een perfecte game om alleen te spelen maar floreert met vrienden.
Een shooter met RPG en MMO elementen. De PvP vind ik persoonlijk erg sterk voor een game die van allerlei genres wat heeft genomen, geen full blown shooter dus maar toch erg sterk!!

Same. :cool: 2 maanden bezig, 2 lvl 32's en aardig wat vette exotics inmiddels.

jullie niet alleen

hunter level 31
warlock level 30
titan level 27

Gave exotics, wel ps4, hawkmoon vex
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Mijn exotics gaan ook wel hard:
Gjall (in mijn 1e exotic chest in VoG ooit :lol: , die 5 andere werden helemaal gek), Bad JuJu, Thorn, Mida Multi Tool, Icebreaker, Red Death (gekocht)

Had ook Invective (shotgun) maar die meteen gesloopt voor een exotic shard, wat een kut ding.

Derrorio is mijn PSN :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 22:06 

Hardtraxxer

Ik kreeg mn Gjallarhorn van de Vanguard ROC :lol:.
Vandaag mn hunter 32 gemaakt, ondertussen ook wel vette exotics binnen (Vex, Ice Breaker :loving:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 22:53 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Bloodborne ziet er zo focking dik uit :worship: Even op Twitch aan het meekijken want ik was toch wel erg benieuwd

Bloodborne is super dik! Heb er speciaal een ps4 bundel voor aangeschaft. Was dan ook wel erg fan van de Dark Souls games, kan me voorstellen dat als je die nooit gespeeld heb je Bloodborne in het begin maar een kutgame gaat vinden. Maar blijf doorzetten en voor je het weet ben je verslaafd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 09:51 

Hardtraxxer

alexxie schreef:
Paultheone schreef:
Bloodborne ziet er zo focking dik uit :worship: Even op Twitch aan het meekijken want ik was toch wel erg benieuwd

Bloodborne is super dik! Heb er speciaal een ps4 bundel voor aangeschaft. Was dan ook wel erg fan van de Dark Souls games, kan me voorstellen dat als je die nooit gespeeld heb je Bloodborne in het begin maar een kutgame gaat vinden. Maar blijf doorzetten en voor je het weet ben je verslaafd! :thumbsup:

Ik had voor Bloodborne nog nooit een souls game gespeeld en dit klopt inderdaad. Ik was letterlijk 3 uur bezig zonder ook maar 1 meter te zijn opgeschoten en stond op het punt om er mee te stoppen omdat ik dacht dat dit soort games niks voor mij zijn. Ik heb hem de volgende dag toch maar weer opgepakt en het is nu voor mij de beste game die ik op de PS4 gespeeld heb.

Ik moest vooral wennen aan het feit dat er geen verhaal/objective is en dat je zonder instructies in een wereld word gedropt waar de safepunten super ver uit elkaar liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Mijn exotics gaan ook wel hard:
Gjall (in mijn 1e exotic chest in VoG ooit :lol: , die 5 andere werden helemaal gek), Bad JuJu, Thorn, Mida Multi Tool, Icebreaker, Red Death (gekocht)

Had ook Invective (shotgun) maar die meteen gesloopt voor een exotic shard, wat een kut ding.

Derrorio is mijn PSN :thumbsup:

Gister men eerste ghorn gekregen, ik dacht dat het eerst een grap van bungie was, maar het viel mee! :clap:
We deden normal Crota raid, echt 10x gedaan over deathsinger part, wat eigenlijk easy is, maar dan ghorn krijgen en iemand anders dragons breath is toch wel gaaf!
(men team had maar 2 mensen die de raid ooit eerder hadden gedaan, waarvan ik er 1 was)

Ook tijdens de raid de laatste 2 pieces van me raid gear gekregen.

Heb o.a. thorn, super good advice, hardlight, monte carlo, hawkmoon, icebreaker, vex mytho, thunderlord maar ook de no land beyond, jesus wat een tering thievus ding.

heb zelf helemaal niets met shotguns, vind ze ook kut in pvp, maar ik zou de invective toch niet dismantlen, spaar juist exotics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

ik ben nog steeds maar level 31
al me gear al wel volledig geupgrade met wat ik heb en me wapens ook

nog geen enkele keer VoG gedaan...simpelweg omdat er nooit genoeg man online zijn die het spel ook hebben en ik heb geen zin om random onbekende toe te voegen. vind het ook echt jammer dat dat geen matchmaking functie heeft.

en heb iets van 4 exotic bounty;s lopen waarvan k er 2 sowieso niet ga halen, heb namelijk een hekel aan multiplayer bounty's
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:49 

Hardtraxx Veteran

Marc toch moet je eens gaan kijken op www.destinylfg.com

Je kan gewoon neerzetten: invite me!! Snel genoeg zal je een uitnodiging ontvangen en daarna knikker je die gozer weer uit je vriendenlijst (of juist niet wanneer het chillen gasten zijn, zo heb ik mijn ''vrienden''bestand ook aardig uit kunnen breiden).

VoG erg gaaf, Crota ga ik dit weekend doen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

ja ok is wel een optie....maar ik hou er ook sowieso niet van om tijdens t gamen te lullen met andere :D

en wordt tijd dat dlc 2 uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:28 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ik ben nog steeds maar level 31
al me gear al wel volledig geupgrade met wat ik heb en me wapens ook

nog geen enkele keer VoG gedaan...simpelweg omdat er nooit genoeg man online zijn die het spel ook hebben en ik heb geen zin om random onbekende toe te voegen. vind het ook echt jammer dat dat geen matchmaking functie heeft.

en heb iets van 4 exotic bounty;s lopen waarvan k er 2 sowieso niet ga halen, heb namelijk een hekel aan multiplayer bounty's

Ik ben ook maar level 31 hunter, heb wel 3 pieces van raid gear en exotic helms, als ik die allemaal volledig upgrade ben ik 32.
Voor me warlock moet ik alleen nog boots / helm voor full raid gear. (En dan nog alles upgraden)
Titan alleen exotic gaunts & legendary body.

ErikZ schreef:
Marc toch moet je eens gaan kijken op http://www.destinylfg.com

Je kan gewoon neerzetten: invite me!! Snel genoeg zal je een uitnodiging ontvangen en daarna knikker je die gozer weer uit je vriendenlijst (of juist niet wanneer het chillen gasten zijn, zo heb ik mijn ''vrienden''bestand ook aardig uit kunnen breiden).

VoG erg gaaf, Crota ga ik dit weekend doen :yay:

Vind persoonlijk VoG qua raid veel leuker, uitgebreider, het verhaal er achter en het uitvoeren mooier dan crota. Alleen ik vind vex mensjes niet zo leuk, vind hive leuker.
Maar bij VoG hard moet je wel echt een team hebben die het vaker gedaan heeft, anders ben je zo lang bezig. Met normal is het allemaal niet zo moeilijk.

Crota is kort en krachtig, als je een team heb die het vaker gedaan heeft, ben je binnen 20 minuten klaar.
(Heb nog nooit hard Crota gedaan.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:36 

Iemand Cities: Skyline al gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:56 

Kraak... Piep...

Ik, alleen ik ben er vrij slecht in :lol:
Het ziet er wel leuk uit, maar het is altijd nog iets simpeler dan Sim City imo, als in SimCity heeft meer gebouwen e.d., maar als je dat kleine verschil niet uit maakt dan is Cities net zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:13 

Hardtraxx Veteran

Foto van de Coolblue lan-party een tijdje terug. De tekst links op de muur. Geniale mensen daar bij Coolblue. :lol: :lol:

Afbeelding

Mocht je hem niet snappen:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 20:52 

Hardtraxxer

Hahaha heerlijk filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:26 

Hardtraxx Veteran

Nog mensen hier die BF Hardline spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:03 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Crota is kort en krachtig, als je een team heb die het vaker gedaan heeft, ben je binnen 20 minuten klaar.
(Heb nog nooit hard Crota gedaan.)

Crota hard is godverdomme tergend. Heb gelukkig al m'n Crota raid gear + alle wapens al, en deze week dropte ook de Crux voor me dus Necrochasm ook aan mn collectie toegevoegd, dus die hard mode hoef ik niet perse meer te doen.

Heb nu ook bijna alle exotics behalve die bounty exotics (op Thorn na), dus heb uberhaupt weinig meer te doen tot House of Wolves uitkomt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:06 

Wat is de beste manier om light gear te halen? vorige week Destiny gekocht maar zit nu al vast op level 20 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:07 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Wat is de beste manier om light gear te halen? vorige week Destiny gekocht maar zit nu al vast op level 20 :lol:

blijven spelen....je krijgt ze vanzelf of je kan ze gewoon kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:16 

Gister trouwens nog ff geragequit, was in Black Garden, weer bijna die 3 statues verslagen, krijg ik opeens een message dat m'n connectie is weggevallen...? ik speelde solo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

Vanguard playlist doen voor blue engrams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:06 

Dakpan schreef:
bloemkool schreef:

Vanguard playlist doen voor blue engrams.

:thumbup: ga er een middagje voor zitten!
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic