Alweer
? Konden ze nou echt niets beter bedenken?
Is er iets beters?!ErikZ wrote:Alweer? Konden ze nou echt niets beter bedenken?
Is er iets beters?!ErikZ wrote:Alweer? Konden ze nou echt niets beter bedenken?
http://www.dota2.comJurheinen wrote:Is er iets beters?!ErikZ wrote:Alweer? Konden ze nou echt niets beter bedenken?
jullie niet alleenDakpan wrote:Same.ErikZ wrote:DESTINY!!
Fuck wat ben ik ''verslaafd'' aan dat spel man
Noem het ''verslaafd'' omdat ik nog prima kan functioneren zonder, sport nog net zo vaak (zelfs vaker) sociale leven is ook prima op orde maar als ik ook maar een seconde vrije tijd heb dan slinger ik hem aan![]()
Geen WoW taferelen dus (die ik ook een periode heb gehad) maar toch ''verslaafd''
Ook al meerdere dromen over gehad dus dan weet je dat je hooked bent
Paul: Destiny is een perfecte game om alleen te spelen maar floreert met vrienden.
Een shooter met RPG en MMO elementen. De PvP vind ik persoonlijk erg sterk voor een game die van allerlei genres wat heeft genomen, geen full blown shooter dus maar toch erg sterk!!2 maanden bezig, 2 lvl 32's en aardig wat vette exotics inmiddels.
Bloodborne is super dik! Heb er speciaal een ps4 bundel voor aangeschaft. Was dan ook wel erg fan van de Dark Souls games, kan me voorstellen dat als je die nooit gespeeld heb je Bloodborne in het begin maar een kutgame gaat vinden. Maar blijf doorzetten en voor je het weet ben je verslaafd!Paultheone wrote:Bloodborne ziet er zo focking dik uitEven op Twitch aan het meekijken want ik was toch wel erg benieuwd
Ik had voor Bloodborne nog nooit een souls game gespeeld en dit klopt inderdaad. Ik was letterlijk 3 uur bezig zonder ook maar 1 meter te zijn opgeschoten en stond op het punt om er mee te stoppen omdat ik dacht dat dit soort games niks voor mij zijn. Ik heb hem de volgende dag toch maar weer opgepakt en het is nu voor mij de beste game die ik op de PS4 gespeeld heb.alexxie wrote:Bloodborne is super dik! Heb er speciaal een ps4 bundel voor aangeschaft. Was dan ook wel erg fan van de Dark Souls games, kan me voorstellen dat als je die nooit gespeeld heb je Bloodborne in het begin maar een kutgame gaat vinden. Maar blijf doorzetten en voor je het weet ben je verslaafd!Paultheone wrote:Bloodborne ziet er zo focking dik uitEven op Twitch aan het meekijken want ik was toch wel erg benieuwd
Gister men eerste ghorn gekregen, ik dacht dat het eerst een grap van bungie was, maar het viel mee!ErikZ wrote:Mijn exotics gaan ook wel hard:
Gjall (in mijn 1e exotic chest in VoG ooit, die 5 andere werden helemaal gek), Bad JuJu, Thorn, Mida Multi Tool, Icebreaker, Red Death (gekocht)
Had ook Invective (shotgun) maar die meteen gesloopt voor een exotic shard, wat een kut ding.
Derrorio is mijn PSN
Ik ben ook maar level 31 hunter, heb wel 3 pieces van raid gear en exotic helms, als ik die allemaal volledig upgrade ben ik 32.AniThing wrote:ik ben nog steeds maar level 31
al me gear al wel volledig geupgrade met wat ik heb en me wapens ook
nog geen enkele keer VoG gedaan...simpelweg omdat er nooit genoeg man online zijn die het spel ook hebben en ik heb geen zin om random onbekende toe te voegen. vind het ook echt jammer dat dat geen matchmaking functie heeft.
en heb iets van 4 exotic bounty;s lopen waarvan k er 2 sowieso niet ga halen, heb namelijk een hekel aan multiplayer bounty's
Vind persoonlijk VoG qua raid veel leuker, uitgebreider, het verhaal er achter en het uitvoeren mooier dan crota. Alleen ik vind vex mensjes niet zo leuk, vind hive leuker.ErikZ wrote:Marc toch moet je eens gaan kijken op http://www.destinylfg.com
Je kan gewoon neerzetten: invite me!! Snel genoeg zal je een uitnodiging ontvangen en daarna knikker je die gozer weer uit je vriendenlijst (of juist niet wanneer het chillen gasten zijn, zo heb ik mijn ''vrienden''bestand ook aardig uit kunnen breiden).
VoG erg gaaf, Crota ga ik dit weekend doen

Crota hard is godverdomme tergend. Heb gelukkig al m'n Crota raid gear + alle wapens al, en deze week dropte ook de Crux voor me dus Necrochasm ook aan mn collectie toegevoegd, dus die hard mode hoef ik niet perse meer te doen.provehito wrote: Crota is kort en krachtig, als je een team heb die het vaker gedaan heeft, ben je binnen 20 minuten klaar.
(Heb nog nooit hard Crota gedaan.)
blijven spelen....je krijgt ze vanzelf of je kan ze gewoon kopenbloemkool wrote:Wat is de beste manier om light gear te halen? vorige week Destiny gekocht maar zit nu al vast op level 20
Vanguard playlist doen voor blue engrams.bloemkool wrote:Wat is de beste manier om light gear te halen? vorige week Destiny gekocht maar zit nu al vast op level 20
Dakpan wrote:Vanguard playlist doen voor blue engrams.bloemkool wrote:Wat is de beste manier om light gear te halen? vorige week Destiny gekocht maar zit nu al vast op level 20