Absoluut Jerms!!
Jammer dat de Nightstrike wederom Omnigul is, die vind ik me toch een partij pittig
Jammer dat de Nightstrike wederom Omnigul is, die vind ik me toch een partij pittig
Ging he-le-maal nergens over. Wat fucking baasLyst wrote:Gisteren UOL vs Fnatic gekeken, wat een game
Speel jij lol?Lyst wrote:Gisteren UOL vs Fnatic gekeken, wat een game
Welke champ en positie speel je het liefst dan? Ik speel zelf een jaartje ben ben dus lvl 30, speel alleen maar unranked want de lol community ligt mij niet zoLyst wrote:Ja ben dit jaar begonnen. Ben nu level 29.
Laten we even zien hoe aramtastisch dat spel is.Henk-Jan wrote:Gewoon zo veel mogelijk champs halen, de meta blijft toch verschuiven. En wat Nazale zegt, als support ben je in de lagere elo (silver en bronze) nog veel te afhankelijk van de prestaties van je team. Daarbij noemen ze het niet voor niks de elo hellBijna elke game wel een of twee ragers/afk'ers.
Wat zijn jullie nicks dan? Kunnen wel eens een potje knappen.
DeBeTweM-arijn wrote:Laten we even zien hoe aramtastisch dat spel is.Henk-Jan wrote:Gewoon zo veel mogelijk champs halen, de meta blijft toch verschuiven. En wat Nazale zegt, als support ben je in de lagere elo (silver en bronze) nog veel te afhankelijk van de prestaties van je team. Daarbij noemen ze het niet voor niks de elo hellBijna elke game wel een of twee ragers/afk'ers.
Wat zijn jullie nicks dan? Kunnen wel eens een potje knappen.
Ik speel eigenlijk vrijwel altijd mid of adc, support een lange tijd veel gespeeld en ik jungle wel eens. Top speel ik vrijwel nooit. Favo midlaners zijn Lissandra, Annie en AP ezreal (die damage is belachelijk). Favo ADC is momenteel denk ik Lucian al vind ik Graves en Jinx ook leuk om te spelen.
M'n summoner name is Ben Thomas
Jax zijn ability om te springen naar iemand en zijn andere ability om met die lantarenpaal rond de draaien, waardoor gewone aanvallen mij niet raken en abilities half de damage doen, en als hij klaar is ik jouw stun, plus zijn ability om steeds sneller te slaan (En dan heb ik nog twee) maakt hem vervelendLyst wrote:Jax vervelend? Ik zou elk potje wel tegen een Jax willen spelen.Vooral bot kun je toch niks uitrichten als Jax, de meeste supports hebben cc en de ADC's zijn ranged. Mid geldt eigenlijk hetzelfde ook cc + vaak range. Ben nu aan t sparen voor Jinx.