Lyst schreef:
Jax vervelend? Ik zou elk potje wel tegen een Jax willen spelen.

Vooral bot kun je toch niks uitrichten als Jax, de meeste supports hebben cc en de ADC's zijn ranged. Mid geldt eigenlijk hetzelfde ook cc + vaak range. Ben nu aan t sparen voor Jinx.
Jax zijn ability om te springen naar iemand en zijn andere ability om met die lantarenpaal rond de draaien, waardoor gewone aanvallen mij niet raken en abilities half de damage doen, en als hij klaar is ik jouw stun, plus zijn ability om steeds sneller te slaan (En dan heb ik nog twee) maakt hem vervelend

.
Ik spring in principe naar je toe en zodra ik bij je ben kan je me niet echt raken of veel damage doen (tenzij het een volle ap is), en voor mijn ability voorbij is heb ik je al dood (dat is mijn tactiek) en daarbij maak ik Jax vaak wat tank achtig omdat hij geen attack speed nodig heeft (doet hij zelf). Red ik het niet, spring ik weer terug naar een minion en ben ik weer weg.
Ik val daarom ook op hele selecte momenten aan, het is niet dat ik overal in spring

, Jax is meer iemand voor counters en mensen opjagen.
Ik geef toe dat als ik tegen een ervaren team op bot of een sterke mid moet, Jax echt moeilijk wordt. Hij is natuurlijk gewoon het beste voor top.