Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

Absoluut Jerms!!

Jammer dat de Nightstrike wederom Omnigul is, die vind ik me toch een partij pittig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 01:42 

Hardtraxx Elite

Net bij ronde 32 gekomen met Zombies in COD Advanced Warfare... Pff wat een bevalling, lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 12:29 

Aan het typen...

Gisteren UOL vs Fnatic gekeken, wat een game :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 14:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ging he-le-maal nergens over. Wat fucking baas :D
Vanaf de P&B tot het eind alleen maar genoten, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 14:39 

Hardtraxx Veteran

Gister is ook het record van de lengte van een professionele dota 2 game gebroken, 200 fucking minuten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 19:23 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Speel jij lol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 11:42 

Aan het typen...

Ja ben dit jaar begonnen. Ben nu level 29.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 12:40 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ja ben dit jaar begonnen. Ben nu level 29.

Welke champ en positie speel je het liefst dan? Ik speel zelf een jaartje ben ben dus lvl 30, speel alleen maar unranked want de lol community ligt mij niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 12:46 

Aan het typen...

Morgana support, ik heb nu verder Ahri, Annie, Bard, Corki, Leblanc, Teemo, Thresh en Zed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 12:58 

Hardtraxx Veteran

World of tanks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 13:55 

Haha je bent al dure champs begonnen joh! Ik ben ook begonnen met morgana support. Als je echt ranked wilt gaan doen moet je je focussen op de carrying roles. Echter, op lvl 29 ben je echt nog niet misschien op het niveau waarop je moet zijn... Oefenen oefenen oefenen. Ik heb me net gekwalificeerd om naar silver 2 te promoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 14:26 

Aan het typen...

Mwoah het gaat mij best goed af volgens mij. Speel nu regelmatig tegen golds en soms platinum/diamond, weliswaar niet ranked nog. Van de week 8 games op een rij gewonnen waarvan 6 met 0 deaths. Gemiddeld KDA toen van 13.6. Maar de volgende dag heb je in 5 games een afker waarvan zelfs 2 afkers in 3 games. Ik weet dat ik als support behoorlijk afhankelijk ben, maar deze rol ligt mij zoveel beter dan de andere. Überhaupt met mijn concentratie is het wel fijn dat ik niet hoef te cs-en. Ik hoop dat ik me een beetje hoog plaats als ik straks 16 champions heb (duurt nog wel even, want de meeste die ik nog wil zijn 6300ip), want vanaf Silver 1/2 ben je minder afhankelijk als support volgens mij. Daar zijn de ADCs allemaal wel redelijk en kun je als support echt het verschil maken. Maar nu zit ik inderdaad regelmatig met spelers opgescheept, waarbij ik na 5 minuten gewoon AP ga (voordeel van Morgana). Nadeel is dan wel dat je niets meer aan je ADC hebt, maar dat had je anders ook niet.

En waarom zou je beginnen met goedkope champs? :P Ik ga vooral voor de champions waar ik later ook nog wat aan heb (behalve Teemo, dat was gewoon omdat dat een baas is). We willen ook een team oprichten met een aantal oud THPS spelers. Kijken hoever we kunnen komen. Ik denk dat ik me daar ook meer op ga richten dan op solo q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

Gewoon zo veel mogelijk champs halen, de meta blijft toch verschuiven. En wat Nazale zegt, als support ben je in de lagere elo (silver en bronze) nog veel te afhankelijk van de prestaties van je team. Daarbij noemen ze het niet voor niks de elo hell :P Bijna elke game wel een of twee ragers/afk'ers.

Wat zijn jullie nicks dan? Kunnen wel eens een potje knappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 16:17 

Aan het typen...

lessFace
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 16:44 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Gewoon zo veel mogelijk champs halen, de meta blijft toch verschuiven. En wat Nazale zegt, als support ben je in de lagere elo (silver en bronze) nog veel te afhankelijk van de prestaties van je team. Daarbij noemen ze het niet voor niks de elo hell :P Bijna elke game wel een of twee ragers/afk'ers.

Laten we even zien hoe aramtastisch dat spel is.

Ik speel eigenlijk vrijwel altijd mid of adc, support een lange tijd veel gespeeld en ik jungle wel eens. Top speel ik vrijwel nooit. Favo midlaners zijn Lissandra, Annie en AP ezreal (die damage is belachelijk). Favo ADC is momenteel denk ik Lucian al vind ik Graves en Jinx ook leuk om te spelen.

M'n summoner name is Ben Thomas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 21:28 

Hardtraxx Veteran

Renegade X Beta 4 eindelijk gereleased :D
M'n meest gespeelde game de afgelopen 12 maanden, blijft leuk.

Vanaf nu zijn er ook modding tools en kun je je eigen levels maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 12:43 

Kraak... Piep...

M-arijn schreef:
Henk-Jan schreef:

Laten we even zien hoe aramtastisch dat spel is.

Ik speel eigenlijk vrijwel altijd mid of adc, support een lange tijd veel gespeeld en ik jungle wel eens. Top speel ik vrijwel nooit. Favo midlaners zijn Lissandra, Annie en AP ezreal (die damage is belachelijk). Favo ADC is momenteel denk ik Lucian al vind ik Graves en Jinx ook leuk om te spelen.

M'n summoner name is Ben Thomas

DeBeTwe

Mij mag je ook wel toevoegen, speel het wel meer dan een jaar maar ik doe het niet zo vaak meer, ik speel vrijwel altijd met een maat van me als ik het opstart.
Waarbij ik meestal ADC ben (Draven) en hij support met Thresh.
Of als ik zin in een uitdaging heb ga ik met Jax op een moeilijkere pos. Ik kan met hem top, mid, jungle en bot.

Dat zijn in principe de gene die ik het meest speel. Draven en Jax. Puur omdat Jax zo vervelend is :P.
Daarnaast heb/ben ik: Gangplank, Master Yi, Yasuo, Swain en Nautilus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 13:08 

Aan het typen...

Jax vervelend? Ik zou elk potje wel tegen een Jax willen spelen. xd Vooral bot kun je toch niks uitrichten als Jax, de meeste supports hebben cc en de ADC's zijn ranged. Mid geldt eigenlijk hetzelfde ook cc + vaak range. Ben nu aan t sparen voor Jinx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 13:14 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Jax vervelend? Ik zou elk potje wel tegen een Jax willen spelen. xd Vooral bot kun je toch niks uitrichten als Jax, de meeste supports hebben cc en de ADC's zijn ranged. Mid geldt eigenlijk hetzelfde ook cc + vaak range. Ben nu aan t sparen voor Jinx.

Jax zijn ability om te springen naar iemand en zijn andere ability om met die lantarenpaal rond de draaien, waardoor gewone aanvallen mij niet raken en abilities half de damage doen, en als hij klaar is ik jouw stun, plus zijn ability om steeds sneller te slaan (En dan heb ik nog twee) maakt hem vervelend :P.

Ik spring in principe naar je toe en zodra ik bij je ben kan je me niet echt raken of veel damage doen (tenzij het een volle ap is), en voor mijn ability voorbij is heb ik je al dood (dat is mijn tactiek) en daarbij maak ik Jax vaak wat tank achtig omdat hij geen attack speed nodig heeft (doet hij zelf). Red ik het niet, spring ik weer terug naar een minion en ben ik weer weg.

Ik val daarom ook op hele selecte momenten aan, het is niet dat ik overal in spring :P, Jax is meer iemand voor counters en mensen opjagen.

Ik geef toe dat als ik tegen een ervaren team op bot of een sterke mid moet, Jax echt moeilijk wordt. Hij is natuurlijk gewoon het beste voor top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 15:07 

Aan het typen...

Ik snare je hoe dan ook, voor of na je sprong. Tormented soil eronder, adc die van een afstandje staat te schieten. Heb mijn ult daar niet eens voor nodig :P Met mijn ult erbij solo ik een Jax als support zijnde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 15:19 

Kraak... Piep...

Die snare's van Morgana vallen wel te ontwijken, en de Ult van Jax geeft hem een aardige magic resist boost :P. Maar je onderschat hoe snel Jax kan wegspringen :P. Daarnaast heb ik natuurlijk ook iemand naast me staan op bot.

Als ik Jax als ondersteuning gebruik voor de ADC spring ik er gewoon bovenop en stun ze gelijk, dan maakt de ADC ze af, of nemen gigantisch veel HP er af en dan maak ik het af, en verlies ik niet gek veel HP.

Maar je zal toch waarschijnlijk winnen, want ik speel het niet gigantisch veel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:28 

Hardtraxx Addict

Ik speel het ook sinds begin dit jaar, ik ben nu level 22. Mid is wel mijn favoriete positie, ik speel veel met Xerath, Anivia, Twisted Fate en Brand.
Verder ook wel eens support, vaak met Thresh of Lux.
Tank op top is ook wel eens leuk.

Ik vind support op dit niveau vaak wel vervelend omdat veel spelers de neiging hebben constant de support af te zeiken. Als je een kill pakt is het gelijk gehuil terwijl zonder jouw ingrijpen de adc sowieso was doodgegaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:32 

Hardtraxx Veteran

warner bros die even leuk de dlc voor the lego hobbit cancelt. terwijl ze eerst vrolijk aangeven dat de 3de film als dlc zou worden toegevoegd...

zit je dan met een game die voor 2/3 af is xd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

Is bij LoL nou ook Offlane, Safelane, Mid en Jungle? Zoja, ben ik een Safelaner of Offlaner en het liefst in een Carry rol, maar ik support als het nodig is. (Ligt aan de draft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:03 

Aan het typen...

Offlane en Safelane? Je hebt top, mid, jungle, 2xbot (support/adc) meestal.

En omdat gezeik op de support moet ik om lachen. Ze verwachten altijd dat je op wonderbaarlijke wijze de ADC redt, als hij met 5% hp all-in gaat, terwijl alles nog op CD is. Ach al die mensen die hun eigen fouten niet erkennen noch herkennen zullen ook nooit veel beter worden.

Gaat wel lekker vandaag. 3/3 gewonnen en een gemiddeld KDA van 16.3 tegen teams met een gold of plat, terwijl mijn team hooguit een bronze heeft en de rest onder lvl 30 is en ons laagste level nog lager is dan dat van hun xd
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic