Dat is nieuw .... 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
W00000000000000T. BEST. DAY. EVER.

-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Die gaan we absoluut weer even proberen 
Zekers. Maar voor mij is RCT1 nog steeds het beste.Firetrap wrote:Die gaan we absoluut weer even proberen
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Firetrap wrote:Die gaan we absoluut weer even proberen
Ookal heb je dit nog niet gespeeld?Leonidas wrote:Zekers. Maar voor mij is RCT1 nog steeds het beste.Firetrap wrote:Die gaan we absoluut weer even proberen
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Bij mij zit ook forza 5 erbij en FIFA 15 (die ik later pas kan spelen). Verder word het even wachten nog op AC: Unity. Dat word het eerste echte Next Gen Game zeggen ze dus ben erg benieuwd. Volgens mij voelt het alsof je dan gewoon in de franse revolutie zit haha. Later Battlefield 4 Hardline sowieso erbij halen en waar ik het meest naar uitkijk is The Division.AniThing wrote:k krijg m ook 5 september.....alleen btje jammer dan forza erbij zitHard4Us wrote:Iemand de persconferentie van Microsoft gezien straks?
Wat een gedoe over dat Tomb Raider nou exclusief voor de XB1 komt of niet. Wel slim van microsoft om dat te doen aangezien Sony al exclusives heeft zoals Uncharted en Last of Us.
Kan niet wachten tot 5 september dat ik mn XB1 heb. Word de eerste week met vrienden veel Forza 5 doen want die krijgen we erbij en na die week de demo van fifa 15 kapot spelen, en na die week fifa 15 eindelijk!
kga er sowieso spellen bij halen op de dag dat k m binnen heb
ryse: son of rome (leen ik van een vriend)
sniper elite 3
AC: Black Flag
en wat later
lego batman 3
lega the hobbit
cod advanced warfare
COD AW ziet er verder leuk uit maar totaal niet mijn ding en veelste overdreven. Die gaan het denk ik zwaar verliezen tegenover Hardline.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Geen FIFA 15 demo voor Xbox 360 & PS3.
(tot nu toe)
(tot nu toe)
twijfel ook nog over destinyHard4Us wrote:
Bij mij zit ook forza 5 erbij en FIFA 15 (die ik later pas kan spelen). Verder word het even wachten nog op AC: Unity. Dat word het eerste echte Next Gen Game zeggen ze dus ben erg benieuwd. Volgens mij voelt het alsof je dan gewoon in de franse revolutie zit haha. Later Battlefield 4 Hardline sowieso erbij halen en waar ik het meest naar uitkijk is The Division.
COD AW ziet er verder leuk uit maar totaal niet mijn ding en veelste overdreven. Die gaan het denk ik zwaar verliezen tegenover Hardline.
gister trailer gezien van quantum break en die wil k eigenlijk ook best wel hebben hahaha
Broken Balance wrote:Ookal heb je dit nog niet gespeeld?Leonidas wrote:Zekers. Maar voor mij is RCT1 nog steeds het beste.Firetrap wrote:Die gaan we absoluut weer even proberen
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Komt toch maar 1 of 2 weken voor de release of niet?Mitzinator wrote:Geen FIFA 15 demo voor Xbox 360 & PS3.![]()
(tot nu toe)
-
MHardtraxx Veteran
Zoiets, maarja, heb m toch al gereserveerdQlown wrote:Komt toch maar 1 of 2 weken voor de release of niet?Mitzinator wrote:Geen FIFA 15 demo voor Xbox 360 & PS3.![]()
(tot nu toe)
Dat wordt PS4 kopenMitzinator wrote:Geen FIFA 15 demo voor Xbox 360 & PS3.![]()
(tot nu toe)
Wat stukjes multiplayer van Advanced Warfare gezien.
Niks echt nieuws. Alles is alleen in een nieuwe skin. Je ziet zo de gerecyclede wapens weer terug in de nieuwe.
Het enige echt nieuwe is dat je op en neer kan en die mechs hebt. Maarja daar is Titanfall toch beter in.
Het blijft ongecoördineerd en chaotisch en als dat je ding is dan is het niks anders maar dit is gewoon de zoveelste dezelfde CoD in een ander jasje met een of twee nieuwe dingen. De gameplay is niet anders, de feel lijkt me ook niet, als ik zie hoe mensen spelen.
Niks echt nieuws. Alles is alleen in een nieuwe skin. Je ziet zo de gerecyclede wapens weer terug in de nieuwe.
Het enige echt nieuwe is dat je op en neer kan en die mechs hebt. Maarja daar is Titanfall toch beter in.
Het blijft ongecoördineerd en chaotisch en als dat je ding is dan is het niks anders maar dit is gewoon de zoveelste dezelfde CoD in een ander jasje met een of twee nieuwe dingen. De gameplay is niet anders, de feel lijkt me ook niet, als ik zie hoe mensen spelen.
En wat is hier anders aan in vergelijking met de 15 vorige delen
?
kan je ook vragen aan mensen die elk jaar opnieuw fifa kopenErikZ wrote:En wat is hier anders aan in vergelijking met de 15 vorige delen?
en volgens geruchten krijg je gedeeltelijk open wereld
-
MHardtraxx Veteran
Is wel te zien aan de videos op yt.AniThing wrote:kan je ook vragen aan mensen die elk jaar opnieuw fifa kopenErikZ wrote:En wat is hier anders aan in vergelijking met de 15 vorige delen?
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Alleen vandaag is Fifa 15 48 euro op alle platformen bij Wehkamp, doe er je voordeel mee! 
Godverdomme te laat godverdomme
Ik koop sowieso de ultimate edition dus maakt mij niet uit 
-
MHardtraxx Veteran
Loan players.
Als je ultimate edition reserveerd krijg je Messi voor 5 wedstrijden als loan player volgens mij
Als je ultimate edition reserveerd krijg je Messi voor 5 wedstrijden als loan player volgens mij