Broken Balance schreef:
Na lange tijd ook eens Assassins Creed III uitgespeeld.
Vond het de minste uit de hele serie.
Het verhaal was heel onsamenhangend en ging van de hak op de tak en het was moeilijk te volgen.
De missies hadden redelijk wat variatie, dat hield de leukheid er in en de zijmissies waren een beetje saai.
Ze mixte geschiedenis en eigen verhaal gewoon niet mooi. Heel veel grote dingen en details uit de revolutie waren weggelaten. En het verhaal zelf werd er niet beter door.
Maar de grootste killer van deze game is de engine. Jezus, het is zo gesimplificeerd dat de simpelste missies irritant worden. Ik vond niet veel missies moeilijk maar door dat simpele ren en klim systeem had je telkens dat je of op elk willekeurig ding klom terwijl je dat niet wou of hij klimt niet wanneer je het wil. Of hij springt zomaar ergens vanaf waar je op aan het klimmen was. Mag hopen dat dat in IV wel beter is geregeld want dit verpeste het spel voor mij. Soms was je gewoon een half uur bezig met het vluchten van de guards omdat ze niet af te schudden zijn door weinig verstopplekken en dat ze, zodra je je niet meer zien, ze nog een half uur doorgaan met zoeken. Heel irritant. Dat systeem van 2 was veel beter. Ook hoe het er uit zag over het algemeen, die hele desmond is drastisch veranderd qua uiterlijk.
Op dat gebied is AC IV wel een stuk verbeterd haha, maar niet zo heel veel dus ik ben bang dat jij je ook bij deel 4 gaat kapot ergeren aan dat automatisch ren/klim systeem.