Is gepatched als het goed is.Paultheone wrote:Heeft iemand hier een DNS code voor GTA om te cheaten? Ik wil gewoon snel veel geld en RP
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Is er misschien dan nog een andere manier?Mitzinator wrote:Is gepatched als het goed is.Paultheone wrote:Heeft iemand hier een DNS code voor GTA om te cheaten? Ik wil gewoon snel veel geld en RP
-
MHardtraxx Veteran
Moet je even op youtube rond zoeken, zijn er genoegPaultheone wrote:Is er misschien dan nog een andere manier?Mitzinator wrote:Is gepatched als het goed is.Paultheone wrote:Heeft iemand hier een DNS code voor GTA om te cheaten? Ik wil gewoon snel veel geld en RP
Holy shit, misschien wordt PC gaming ooit weer een keer leuk voor normale mensen
http://www.razerzone.com/christine
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
'Normale' mensen met een hele dikke portemonnee.Steffnov wrote:Holy shit, misschien wordt PC gaming ooit weer een keer leuk voor normale mensen![]()
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
PC gaming was de afgelopen jaren juist leuk voor normale mensen met een beperkt budget. Door die slome consoles kon je met een oude pc nog prima meekomen met de nieuwste games. Dat zal nu wel weer even voorbij zijn. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Killzone Shadow Fall uitgespeeld, erg van genoten! Next gen textures en lightning waren erg fraai.
Op PS2 waren die DBZ games best dik. 1 keer op PS3 ook nog gekocht, maar had er snel genoeg van. Die ziet er best dik uit.
patrickjeb wrote:Op PS2 waren die DBZ games best dik. 1 keer op PS3 ook nog gekocht, maar had er snel genoeg van. Die ziet er best dik uit.
ja op ps2 heb ik ook nog wel vaak dbz gespeeld bij een vriend van me
hoop dat ze ooit nog een keer met sandbox game van dbz komen...zal vast wel maar dan op nieuwe consoles
Nog mensen die FIFA14 of GTAV online doen op xbox?
Af en toe gta V , lekker kloten :-) (BRIE Pete)Broken Balance wrote:Nog mensen die FIFA14 of GTAV online doen op xbox?
Wat is je xlivetag dan?Pete wrote:Af en toe gta V , lekker kloten :-) (BRIE Pete)Broken Balance wrote:Nog mensen die FIFA14 of GTAV online doen op xbox?
-
MHardtraxx Veteran
FIFA 14Broken Balance wrote:Nog mensen die FIFA14 of GTAV online doen op xbox?
BeideBroken Balance wrote:Nog mensen die FIFA14 of GTAV online doen op xbox?
Voor de mensen die online willen
xboxlive tag is: DeBeTwe
xboxlive tag is: DeBeTwe
@brokenbalance Staat achter m'n eerste bericht 
Doet er iemand Minecraft, en wilt een vanilla whitelisted server?
momenteel hooked aan C&C Red alert 3.
Ik speel het soms met wat vrienden in een eigen server.provehito wrote:Doet er iemand Minecraft, en wilt een vanilla whitelisted server?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Nooit echt vet gevonden, heeft de andere games simpelweg niet overtroffen.Danny H wrote:momenteel hooked aan C&C Red alert 3.
Ik ben de laatste tijd lekker LoL aan het spelen
Doe dota, jurriën. Niet verlagen tot LoL is niet goed voor je
Raven wrote:Niet verlagen tot LoL is niet goed voor je
Speel het eigenlijk niet meer maar heb nog wel een account van level 30, als je er eenmaal weer aan begint is het best wel verslavendJurheinen wrote:Ik ben de laatste tijd lekker LoL aan het spelen, nog meer mensen? Ben nu 24, dus kan bijna Ranked doen. Als je me wilt adden, mijn summoner name is Atheís
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Al mijn game-maatjes spelen LoLRaven wrote:Doe dota, jurriën. Niet verlagen tot LoL is niet goed voor je