Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Komt de eeuwige discussie weer :')
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Jurheinen wrote:Komt de eeuwige discussie weer :')
Ik hoef geen discussie, vind 't vaag dat deze game niet op de PC komt. Ik ben best een gamer, maar alleen PC en niks anders. Dit omdat toetsenbord en muis simpelweg veel sneller, makkelijker en lekkerder is dan zo'n controller.

Zijn zat mensen die deze game graag voor de PC zouden hebben, als 't er al niet meer zijn dan de PS3 en Xbox gamers.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ben zelf ook bij voorkeur pc gamer, maar dan wel voor fps.
S
G1LL wrote:
Jurheinen wrote:Komt de eeuwige discussie weer :')
Ik hoef geen discussie, vind 't vaag dat deze game niet op de PC komt. Ik ben best een gamer, maar alleen PC en niks anders. Dit omdat toetsenbord en muis simpelweg veel sneller, makkelijker en lekkerder is dan zo'n controller.

Zijn zat mensen die deze game graag voor de PC zouden hebben, als 't er al niet meer zijn dan de PS3 en Xbox gamers.
Dat is helemaal niet vaag. Take Two is verstandig om ervoor te zorgen dat het geld binnen is voordat iedereen 'm op de pc download.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Image

Jezus wat een fucking verslavende kut game is het. Vannacht tot half 4 gespeeld, 11 uur mn nest uit en nu pas mn eerste pauze ingelast. Geen moment heb je zoiets van, mmmm saai.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
en nu is je pc/xbox360/ps3 wit?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
voor de liefhebbers.

xbox marketplace kan je rainbow six vegas gratis downloaden
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Kutte is dan dat mijn opslagruimte al in beslag is genomen door GTA :P heb AC2 er ook al vanaf moeten gooien.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Firetrap wrote:Kutte is dan dat mijn opslagruimte al in beslag is genomen door GTA :P heb AC2 er ook al vanaf moeten gooien.
hoe groot is je schijf?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
20 geloof ik
S
AniThing wrote:
Firetrap wrote:Kutte is dan dat mijn opslagruimte al in beslag is genomen door GTA :P heb AC2 er ook al vanaf moeten gooien.
hoe groot is je schijf?
Zoiets

Image
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
hihaho
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Firetrap wrote:20 geloof ik
ah ja dan schiet t niet op :P

in die van mij 120G dus ik heb ruimte zat :D
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
AniThing wrote:
Firetrap wrote:20 geloof ik
ah ja dan schiet t niet op :P

in die van mij 120G dus ik heb ruimte zat :D
Die van mij laatst uitgebreid naar 750gb dus laat die DLC maar komen! :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jezus wat geniaal. Wordt zeker weer gehaald :D
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Lekker dat dat GTA V Online zo goed werkt... >.<
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Maximum wrote:Lekker dat dat GTA V Online zo goed werkt... >.<
Nog niet eens zo heel erg gek als je het mij vraagt, weet je hoe veel mensen GTA hebben. Het is echt insane, als ik nu kijk naar wanneer een nieuwe patch uitkomt bij WoW dan zit ik soms al op plaats 1000 in de queue. Met een spel als GTA die zoveel mensen hebben, is het niet zo gek dat het eerste paar dagen/weken slecht werkt. Dat is nog zo geweest met elke MMO, dus ook met GTA. Deal with it
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Jurheinen wrote:
Maximum wrote:Lekker dat dat GTA V Online zo goed werkt... >.<
Nog niet eens zo heel erg gek als je het mij vraagt, weet je hoe veel mensen GTA hebben. Het is echt insane, als ik nu kijk naar wanneer een nieuwe patch uitkomt bij WoW dan zit ik soms al op plaats 1000 in de queue. Met een spel als GTA die zoveel mensen hebben, is het niet zo gek dat het eerste paar dagen/weken slecht werkt. Dat is nog zo geweest met elke MMO, dus ook met GTA. Deal with it
True story, maar wel fucking irritant! :P
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Ik ben toch nog wel even zoet met de story mode. Kifflom!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
BF4 Open Beta.. Helaas zit m'n studie nog een maandje of 3 in de weg. :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Meer mensen problemen met XBOX Live? Ik wil me aanmelden maar krijg steeds de melding dat m'n mailadres/wachtwoord niet kloppen, terwijl ik er zeker van ben dat ze wel kloppen. Teamgenoot van me had vandaag hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ook een tijdje gehad, tot een update laatst. Vanaf het scherm waarbij hij met een rood kruis iets aangeeft wegdrukken en hij blijft dan wel ingelogd.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Pommer wrote:Meer mensen problemen met XBOX Live? Ik wil me aanmelden maar krijg steeds de melding dat m'n mailadres/wachtwoord niet kloppen, terwijl ik er zeker van ben dat ze wel kloppen. Teamgenoot van me had vandaag hetzelfde.
Jup, maar als je vervolgens binnen een spel inlogt doet hij het wel gewoon bij mij.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Firetrap wrote:
Pommer wrote:Meer mensen problemen met XBOX Live? Ik wil me aanmelden maar krijg steeds de melding dat m'n mailadres/wachtwoord niet kloppen, terwijl ik er zeker van ben dat ze wel kloppen. Teamgenoot van me had vandaag hetzelfde.
Jup, maar als je vervolgens binnen een spel inlogt doet hij het wel gewoon bij mij.
Bij mij niet.
Steffnov wrote:Ook een tijdje gehad, tot een update laatst. Vanaf het scherm waarbij hij met een rood kruis iets aangeeft wegdrukken en hij blijft dan wel ingelogd.
Dit snap ik ook niet helemaal :P