Morgen eindelijk PS4 releasedatum, erg benieuwd
je ken me weggooien als ze aankomen zetten met maart/april 2014Wesz91 wrote:Morgen eindelijk PS4 releasedatum, erg benieuwd
je ken me weggooien als ze aankomen zetten met maart/april 2014Wesz91 wrote:Morgen eindelijk PS4 releasedatum, erg benieuwd
ja er was ook al een maand voor XBONE bekendFiretrap wrote:Is al bekend dat het Oktober is, alleen het cijfertje is nog de vraag.
Dit. Ik heb niet echt behoefte aan een console op het moment. Ik doe ook bijna niks meer met de 360. Misschien als ik weer is tijd heb.AniThing wrote:ach me 360 doet t nog prima...
haal de XBONE wel als er combi pakketten uitkomen met leuke games en niet die standaard meuk die ze anders niet verkocht krijgen
Dynamische slagvelden, niet normaalJVDM wrote:Battlefield 4

Zag het al ja, bizar zegNijidik wrote:Degene die de X1 bij neck.nl voor 349,- krijgen hem alsnog
Dit jaar nog?Nijidik wrote:Degene die de X1 bij neck.nl voor 349,- krijgen hem alsnog
In alle gevallen waarin de levering langer duurt dan drie maanden nadat de bestelling is gedaan, de levering helaas niet altijd kan plaatsvinden tegen de overeengekomen verkoopprijs. Dat staat in de Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Dit heeft ermee te maken dat prijzen voor producten die pas zover in de toekomst kunnen worden geleverd, dermate onzeker zijn dat neckermann.com ze helaas niet kan garanderen.