Willen jullie voortaan niet meer alle plaatjes quoten?
Gr, uw mod Patrickjep
Gr, uw mod Patrickjep
Patrickjebjebjebjebhommmmmme gusta wrote:Willen jullie voortaan niet meer alle plaatjes quoten?
Gr, uw mod Patrickjep
waar waarstefaneke wrote:Battlefield 1942 is gratis vrijgegeven
Te downloaden via originDanny H wrote:waar waarstefaneke wrote:Battlefield 1942 is gratis vrijgegeven
Got itoostzaner wrote:Straks in m'n pauze Halo 4 halen!
Verder kondigt THQ aan dat een aantal games is uitgesteld. South Park: The Stick of Truth schuift een kwartaal door en verschijnt nu in het tweede kwartaal van 2013, terwijl het gepland was voor het eerste kwartaal. Rts Company of Heroes 2 en shooter Metro: Last Light zijn nu voor maart gepland, later dan oorspronkelijk het geval was.
South Park wordt echt epischAlmighty wrote:Verder kondigt THQ aan dat een aantal games is uitgesteld. South Park: The Stick of Truth schuift een kwartaal door en verschijnt nu in het tweede kwartaal van 2013, terwijl het gepland was voor het eerste kwartaal. Rts Company of Heroes 2 en shooter Metro: Last Light zijn nu voor maart gepland, later dan oorspronkelijk het geval was.
Echt mannen spelen ook gewoon Legendary.oostzaner wrote: + Halostlye rennen, schieten en granaat gooien werkt af en toe ook nog!
Ik speel ze altijd eerst op het op een na moeijkste niveau (eigenlijk bij elk spel) en daarna nog een keer op legendary.Dakpan wrote:Echt mannen spelen ook gewoon Legendary.oostzaner wrote: + Halostlye rennen, schieten en granaat gooien werkt af en toe ook nog!
Jesh!me gusta wrote:Willen jullie voortaan niet meer alle plaatjes quoten?
Gr, uw mod Patrickjep
Chukkels wrote: Zien er inderdaad wel vet uit. Neemt niet weg dat Halo een kutspel is.
ik speel hem op heroic. daarna op legendary.Dakpan wrote:Echt mannen spelen ook gewoon Legendary.oostzaner wrote: + Halostlye rennen, schieten en granaat gooien werkt af en toe ook nog!
Dit kun je niet menen.Chukkels wrote:Zien er inderdaad wel vet uit. Neemt niet weg dat Halo een kutspel is.
Doing the sameoostzaner wrote:ik speel hem op heroic. daarna op legendary.Dakpan wrote:Echt mannen spelen ook gewoon Legendary.oostzaner wrote: + Halostlye rennen, schieten en granaat gooien werkt af en toe ook nog!