Multiplayer van Halo 4 gaat 8GB van je Harde schijf kosten.
Valt wel mee toch?oostzaner wrote:Multiplayer van Halo 4 gaat 8GB van je Harde schijf kosten.
Valt wel mee toch?oostzaner wrote:Multiplayer van Halo 4 gaat 8GB van je Harde schijf kosten.
Ik zit nu in hell, maar dat is echt een helNijidik wrote:Een willekeurige toets op het toetsenbord.Almighty wrote:Wat is de "Any Key"?![]()
Zometeen maar eens aan diablo 3 verder, bijna klaar met nightmare
Jorann wrote:Ik zit nu in hell, maar dat is echt een helNijidik wrote:Een willekeurige toets op het toetsenbord.Almighty wrote:Wat is de "Any Key"?![]()
Zometeen maar eens aan diablo 3 verder, bijna klaar met nightmare
Jorann wrote:tis toch makkelijker gemaakt?
hoeveel DPS/Hp heb jij dan met je DH? en welk level?Nijidik wrote:Mijn DH heeft juist dik veel HP voor zijn level, speel ook redelijk aggressive ermee nu. Speel overigens ook weer wat BF3, heb premium gekocht en ik moet zeggen dat het een erg leuk pakketje is
36 volgensmij, bijna 5k Health, dps weet ik zo 1 2 3 niet. Al mijn armor is erop gericht om te buffen haha.Jorann wrote:hoeveel DPS/Hp heb jij dan met je DH? en welk level?Nijidik wrote:Mijn DH heeft juist dik veel HP voor zijn level, speel ook redelijk aggressive ermee nu. Speel overigens ook weer wat BF3, heb premium gekocht en ik moet zeggen dat het een erg leuk pakketje is
Zou mooi zijnJurheinen wrote:Nightmare, ook goed. Las het ook verkeerd, dacht dat je zei dat je 36k dps had
Als alleen de multiplayer al 8 gb kost is dat best wel veel.Jurheinen wrote:Valt wel mee toch?oostzaner wrote:Multiplayer van Halo 4 gaat 8GB van je Harde schijf kosten.
Rik wrote:Ga wrs die nieuwe Counterstrike wel doen. Hoop op een "basic" shooter waar t weer daadwerkelijk om skills gaat. Hopen dus op de eerste shooter sinds cod2 die me weer kan boeien.
Hoe denken jullie er over?
Of als je nog een oude xbox 360 hebtchicken wrote:Als alleen de multiplayer al 8 gb kost is dat best wel veel.Jurheinen wrote:Valt wel mee toch?oostzaner wrote:Multiplayer van Halo 4 gaat 8GB van je Harde schijf kosten.
Niet fucken met CSS mattie..kaboem wrote:Rik wrote:Ga wrs die nieuwe Counterstrike wel doen. Hoop op een "basic" shooter waar t weer daadwerkelijk om skills gaat. Hopen dus op de eerste shooter sinds cod2 die me weer kan boeien.
Heb de beta
Goed spel, stukken beter dan css.
Ik ga binnenkort ff goedkoop een usb stick scoren van 32 gb.SoundTunerZ wrote:
Of als je nog een oude xbox 360 hebt
Hou er rekening mee dat de lees en schrijf tijden van die stick echt heeeeel erg laag zijn!oostzaner wrote:Ik ga binnenkort ff goedkoop een usb stick scoren van 32 gb.SoundTunerZ wrote:
Of als je nog een oude xbox 360 hebt
bijvoorbeeld deze
Die was het goedkoopst via kieskeurig.
Ik hoop gewoon dat het weer net als de eerste CS wordt.Rik wrote:Ga wrs die nieuwe Counterstrike wel doen. Hoop op een "basic" shooter waar t weer daadwerkelijk om skills gaat. Hopen dus op de eerste shooter sinds cod2 die me weer kan boeien.