Haha tribalwars... heb daar nog 5de ofzo mee gestaan 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tribalwars heb ik nog eerste gestaan
150+ dorpen
was ik de hele dag mee bezig hahaha
Haha ik heb een account gehad met 700 dorpen... no life...
Gaan we nou rotzooi als Tribal Wars, OSM en Travian bespreken in het game topic?
Crysis 3 is net aangekondigd en er komen steeds meer geruchten over een console van Valve
Crysis 3 is net aangekondigd en er komen steeds meer geruchten over een console van Valve
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Tijdens TBC was ik MT met mijn warrior, toen wotlk uitkwam was de bedoeling dat ik zou rerollen tot DK MT. Maar is uiteindelijk DK DPS geworden de hele expansion!Chukkels wrote: Nice! Ik dacht dat ik de enige was hier die high end-level speeldeHeb zelf ook op hoog niveau geraid. Ging wel ten koste van m'n studie toentertijd
Wat speelde je btw?
Hoe heten die treinen ook alweer in TW?
aanvalstrein of zoiets.
aanvalstrein of zoiets.
Ja... edeltreinen... timen met opera jwz!
Paladin from start till the end, met een mage als alt. Beheerste alle specs van Paladin voor guild's needs, was vooral healer, in Sunwell vooral Retri en Ulduar veelal Retri/tank. Daarna sloeg de verveling toe en hield ik het voor gezienJurheinen wrote:Tijdens TBC was ik MT met mijn warrior, toen wotlk uitkwam was de bedoeling dat ik zou rerollen tot DK MT. Maar is uiteindelijk DK DPS geworden de hele expansion!Chukkels wrote: Nice! Ik dacht dat ik de enige was hier die high end-level speeldeHeb zelf ook op hoog niveau geraid. Ging wel ten koste van m'n studie toentertijd
Wat speelde je btw?
In cata weer terug naar mijn warrior haha. En u?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Ik beleef momenteel echt epische tijden met ME3, just saying
.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Dehhh ik wil GW2!
Ben nog aant twijfelen tussen Elementalist en Ranger... Wat te doen wat te doen.
Ben nog aant twijfelen tussen Elementalist en Ranger... Wat te doen wat te doen.
-
A
Kiezen?Mellow wrote:Wat te doen wat te doen.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Leuk spel!

Als dat de voorkant wordt dan weet ik het ook niet meer...
-
A
http://games.fok.nl/nieuws/537934/1/1/1 ... k-ops.html
ladies and gentlemen......we have a no-lifer
maar wel met skills!
ladies and gentlemen......we have a no-lifer
maar wel met skills!
-
K
Necromancer uiteraardMellow wrote:Dehhh ik wil GW2!
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Leg eens uit waarom?kaboem wrote:Necromancer uiteraardMellow wrote:Dehhh ik wil GW2!
Ik heb nog nooit GW gespeeld (nouja GW1 ooit wel eens een kans gegeven maar dat werd niks), dus het is allemaal nieuw.
Ik ga gewoon eerst de beta spelen en kijk dan wel wat me bevalt 
-
K
Die grijphanden wat uit de grond komen! Meer reden hoeft ik niet
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Pas geleden aan Bioshock begonnen, echt een super spel.
-
A
Bioshock 2 er meteen achteraan spelenMacMichael wrote:Pas geleden aan Bioshock begonnen, echt een super spel.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
De meningen zijn daarover behoorlijk verdeeld volgens mij. Maar jij raadt 'm dus wel aan?Almighty wrote:Bioshock 2 er meteen achteraan spelenMacMichael wrote:Pas geleden aan Bioshock begonnen, echt een super spel.
-
A
Jup. Maar ik ben verlieft op Rapture