Dat heb ik dus ook he! Net nu ik aan de studie moet hehe, heb pas een maand geleden mijn subscriptie van WoW gecancelledJeff3rd wrote:Klopt.. Klopt... Maar ik denk dat als ik het weer installeer, ik wéér zo'n periode in ga als toen... Dus ik blijf nog even wachten tot Diablo 3 uit komt
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-liferJeff3rd wrote:WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had
-
D
Is Guild Wars 2 een aanrader? Game tegenwoordig niet zo heel veel meer maar heb toch best zin in een nieuw spelletje. 
Jurheinen wrote:Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-liferJeff3rd wrote:WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.. Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat
.
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had
Ik ben niet hoger gekomen dan lvl 43 ofzo. Had er echt géén geduld meer voor. Ik zat ook vast op een gegeven moment.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Maar heb je Vanilla WoW gespeeld? Want dat was ook echt tyfus om te lvlen haha, met de expansion werd het makkelijker (en dus minder leuk voor mij)Jeff3rd wrote:
Ik ben niet hoger gekomen dan lvl 43 ofzo. Had er echt géén geduld meer voor. Ik zat ook vast op een gegeven moment.
Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje?
Zegt me niks, heb m gewoon in de winkel gekocht enzo.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Haha, oke sorry je bent niet zo ervaren ermee dusJeff3rd wrote:Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje?![]()
-
K
wow is echt kut tegenwoordig vind ik !Jurheinen wrote:Haha, oke sorry je bent niet zo ervaren ermee dusJeff3rd wrote:Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje?![]()
Zegt me niks, heb m gewoon in de winkel gekocht enzo... Maar de originele WoW (dus zonder uitbreidingen) wordt zo genoemd
sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata)
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje waskaboem wrote: wow is echt kut tegenwoordig vind ik !
sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata)
-
K
Jurheinen wrote:Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje waskaboem wrote: wow is echt kut tegenwoordig vind ik !
sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata). Maar sowieso was TBC de beste expansion, daarna is het echt bergafwaarts gegaan helaas
jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!
speelde meestal arena
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ja arena's was echt GEWELDIG! Heb inderdaad ook rond die rating gespeeld, 2400 was het hoogste ooit. Kwam daar pas echt in WotLK. TSG ftwkaboem wrote: jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!
speelde meestal arenaheel veel keer boven 2200 geweest haha
-
K
Jurheinen wrote:Ja arena's was echt GEWELDIG! Heb inderdaad ook rond die rating gespeeld, 2400 was het hoogste ooit. Kwam daar pas echt in WotLK. TSG ftwkaboem wrote: jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!
speelde meestal arenaheel veel keer boven 2200 geweest haha
tsg losah!
RMP speelde ik, rogue <3
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
RMP is gewoon gay
veels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen 
-
K
Jurheinen wrote:RMP is gewoon gayveels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen
tsg:
123421746273641827346
131267346327461237846218
14782346792347832472
21341237482137491237483
You win +13
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Die snap ik even nietkaboem wrote:Jurheinen wrote:RMP is gewoon gayveels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen
tsg:
123421746273641827346
131267346327461237846218
14782346792347832472
21341237482137491237483
You win +13
Je speelt een spel toch niet om te grinden. Ga maar is silkroad spelen dan pas weet je wat grinden isJurheinen wrote:Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje waskaboem wrote: wow is echt kut tegenwoordig vind ik !
sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata). Maar sowieso was TBC de beste expansion, daarna is het echt bergafwaarts gegaan helaas
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Hoezo? Als de loot niet dropt, moet je grinden tot het wel dropt? Lijkt me toch vrij logisch? 
-
K
Faceroll om te winnen 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Net even Tribes Ascend geinstalleerd! Erg vermakelijke Gratis online multiplayer shooter!
View on YouTube
View on YouTube
DafuqJurheinen wrote:Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-liferJeff3rd wrote:WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.. Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat
.
ik vind dat springen zo fucking irritant. Ik krijg niemand doodRamirez wrote:Net even Tribes Ascend geinstalleerd! Erg vermakelijke Gratis online multiplayer shooter!
View on YouTube
Wow heb ik wel gespeeld, maar niet echt een spel voor mij xD
Heb vroeger wel veel Runescape gespeeld :') Daar was ik echt no-life in
Heb vroeger wel veel Runescape gespeeld :') Daar was ik echt no-life in
Nice! Ik dacht dat ik de enige was hier die high end-level speeldeRik wrote:DafuqJurheinen wrote:Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-liferJeff3rd wrote:WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.. Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat
.
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had![]()