Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Klopt.. Klopt... Maar ik denk dat als ik het weer installeer, ik wéér zo'n periode in ga als toen... Dus ik blijf nog even wachten tot Diablo 3 uit komt xd

Dat heb ik dus ook he! Net nu ik aan de studie moet hehe, heb pas een maand geleden mijn subscriptie van WoW gecancelled :P ... Maar als D3 uit is gaat alles kapot! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:43 

Hardtraxx Elite

WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.

Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-lifer :P . Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat :D .
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:20 

Is Guild Wars 2 een aanrader? Game tegenwoordig niet zo heel veel meer maar heb toch best zin in een nieuw spelletje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:21 

Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:

Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-lifer :P . Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat :D .
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had :P

Ik ben niet hoger gekomen dan lvl 43 ofzo. Had er echt géén geduld meer voor. Ik zat ook vast op een gegeven moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Ik ben niet hoger gekomen dan lvl 43 ofzo. Had er echt géén geduld meer voor. Ik zat ook vast op een gegeven moment.

Maar heb je Vanilla WoW gespeeld? Want dat was ook echt tyfus om te lvlen haha, met de expansion werd het makkelijker (en dus minder leuk voor mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:39 

Hardtraxx Elite

Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje? :D

Zegt me niks, heb m gewoon in de winkel gekocht enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Haha, oke sorry je bent niet zo ervaren ermee dus :P.. Maar de originele WoW (dus zonder uitbreidingen) wordt zo genoemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:56 

Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:

Haha, oke sorry je bent niet zo ervaren ermee dus :P.. Maar de originele WoW (dus zonder uitbreidingen) wordt zo genoemd :P

wow is echt kut tegenwoordig vind ik !

sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata)

Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje was :P . Maar sowieso was TBC de beste expansion, daarna is het echt bergafwaarts gegaan helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:06 

Jurheinen schreef:
kaboem schreef:

Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje was :P . Maar sowieso was TBC de beste expansion, daarna is het echt bergafwaarts gegaan helaas

jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!

speelde meestal arena :D heel veel keer boven 2200 geweest haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Ja arena's was echt GEWELDIG! Heb inderdaad ook rond die rating gespeeld, 2400 was het hoogste ooit. Kwam daar pas echt in WotLK. TSG ftw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:18 

Jurheinen schreef:
kaboem schreef:

Ja arena's was echt GEWELDIG! Heb inderdaad ook rond die rating gespeeld, 2400 was het hoogste ooit. Kwam daar pas echt in WotLK. TSG ftw :D

tsg losah! :P

RMP speelde ik, rogue <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

RMP is gewoon gay :P veels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:30 

Jurheinen schreef:

tsg:

123421746273641827346

131267346327461237846218

14782346792347832472

21341237482137491237483

You win +13
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Jurheinen schreef:

tsg:

123421746273641827346

131267346327461237846218

14782346792347832472

21341237482137491237483

You win +13

Die snap ik even niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
kaboem schreef:

Je speelt een spel toch niet om te grinden. Ga maar is silkroad spelen dan pas weet je wat grinden is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Hoezo? Als de loot niet dropt, moet je grinden tot het wel dropt? Lijkt me toch vrij logisch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:45 

Faceroll om te winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Net even Tribes Ascend geinstalleerd! Erg vermakelijke Gratis online multiplayer shooter!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:02 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:

Dafuq :oh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:06 

Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Net even Tribes Ascend geinstalleerd! Erg vermakelijke Gratis online multiplayer shooter!

ik vind dat springen zo fucking irritant. Ik krijg niemand dood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:11 

Donateur

Wow heb ik wel gespeeld, maar niet echt een spel voor mij xD

Heb vroeger wel veel Runescape gespeeld :') Daar was ik echt no-life in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:13 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Jurheinen schreef:
Jeff3rd schreef:

Dafuq :oh: :P

Nice! Ik dacht dat ik de enige was hier die high end-level speelde :P Heb zelf ook op hoog niveau geraid. Ging wel ten koste van m'n studie toentertijd xd Wat speelde je btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:13 

Hardtraxx Veteran

Ik was vroeger bestwel van de OSM en ik speelde een tijdje Tribal Wars. :P
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic