Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Jeff3rd wrote:Klopt.. Klopt... Maar ik denk dat als ik het weer installeer, ik wéér zo'n periode in ga als toen... Dus ik blijf nog even wachten tot Diablo 3 uit komt xd
Dat heb ik dus ook he! Net nu ik aan de studie moet hehe, heb pas een maand geleden mijn subscriptie van WoW gecancelled :P ... Maar als D3 uit is gaat alles kapot! :woot:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jeff3rd wrote:WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.
Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-lifer :P . Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat :D .
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had :P
D
Is Guild Wars 2 een aanrader? Game tegenwoordig niet zo heel veel meer maar heb toch best zin in een nieuw spelletje. :P
Hardtraxx Elite
Jurheinen wrote:
Jeff3rd wrote:WoW heb ik ook een poosje gespeeld. Maar duurde mij gewoon echt té lang. Ik hou gewoon van het samen hakken en zagen ect. Bij WoW deed ik altijd alles grotendeels alleen, waardoor ik er na 2 of 3 maanden mee gekapt ben.
Heb het in totaal ongeveer 6 jaar gespeeld haha, en daarvan 3 jaar echt actief. Dus elke dag raiden van 8 tot 12.. Was echt een no-lifer :P . Was wel een geniale tijd, zat in een guild wie in de top 50 van europa zat :D .
Was ook echt een heerlijk gevoel als je eindelijk de laatste boss op Hardmode gedowned had :P

Ik ben niet hoger gekomen dan lvl 43 ofzo. Had er echt géén geduld meer voor. Ik zat ook vast op een gegeven moment.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jeff3rd wrote:

Ik ben niet hoger gekomen dan lvl 43 ofzo. Had er echt géén geduld meer voor. Ik zat ook vast op een gegeven moment.
Maar heb je Vanilla WoW gespeeld? Want dat was ook echt tyfus om te lvlen haha, met de expansion werd het makkelijker (en dus minder leuk voor mij)
Hardtraxx Elite
Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje? :D

Zegt me niks, heb m gewoon in de winkel gekocht enzo.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jeff3rd wrote:Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje? :D

Haha, oke sorry je bent niet zo ervaren ermee dus :P.. Maar de originele WoW (dus zonder uitbreidingen) wordt zo genoemd :P
K
Jurheinen wrote:
Jeff3rd wrote:Vanilla WoW? Wablief? Uit een pakje? :D

Haha, oke sorry je bent niet zo ervaren ermee dus :P.. Maar de originele WoW (dus zonder uitbreidingen) wordt zo genoemd :P
wow is echt kut tegenwoordig vind ik !

sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
kaboem wrote: wow is echt kut tegenwoordig vind ik !

sinds vanilla op en af gespeeld maar het is nu echt niets meer ( al sinds het begin van cata)
Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje was :P . Maar sowieso was TBC de beste expansion, daarna is het echt bergafwaarts gegaan helaas
K
Jurheinen wrote:

Tegenwoordig is het inderdaad niet veel soeps meer. Al die nieuwe dingen als raid/dungeonfinder, transmogrifier, reforger haalt de lol uit het echte grinden naar de gear wie je wil. Tegenwoordig is alles zo makkelijk, al moet ik zeggen dat de laatste raid op Hard-mode niet echt een lolletje was :P . Maar sowieso was TBC de beste expansion, daarna is het echt bergafwaarts gegaan helaas

jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!

speelde meestal arena :D heel veel keer boven 2200 geweest haha :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
kaboem wrote: jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!

Ja arena's was echt GEWELDIG! Heb inderdaad ook rond die rating gespeeld, 2400 was het hoogste ooit. Kwam daar pas echt in WotLK. TSG ftw :D
K
Jurheinen wrote:
kaboem wrote: jaaa..eerste keer ssc, tk en BT was fantastisch!

Ja arena's was echt GEWELDIG! Heb inderdaad ook rond die rating gespeeld, 2400 was het hoogste ooit. Kwam daar pas echt in WotLK. TSG ftw :D

tsg losah! :P

RMP speelde ik, rogue <3
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
RMP is gewoon gay :P veels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen :cool:
K
Jurheinen wrote:RMP is gewoon gay :P veels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen :cool:

tsg:

123421746273641827346

131267346327461237846218

14782346792347832472

21341237482137491237483

You win +13
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
kaboem wrote:
Jurheinen wrote:RMP is gewoon gay :P veels te veel cc. TSG was voor de ekte bazen :cool:

tsg:

123421746273641827346

131267346327461237846218

14782346792347832472

21341237482137491237483

You win +13
Die snap ik even niet :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Jurheinen wrote:

Je speelt een spel toch niet om te grinden. Ga maar is silkroad spelen dan pas weet je wat grinden is :lol:
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Hoezo? Als de loot niet dropt, moet je grinden tot het wel dropt? Lijkt me toch vrij logisch? :P
K
Faceroll om te winnen :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Net even Tribes Ascend geinstalleerd! Erg vermakelijke Gratis online multiplayer shooter!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Jurheinen wrote:
Dafuq :oh: :P
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Ramirez wrote:Net even Tribes Ascend geinstalleerd! Erg vermakelijke Gratis online multiplayer shooter!

View on YouTube
ik vind dat springen zo fucking irritant. Ik krijg niemand dood xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wow heb ik wel gespeeld, maar niet echt een spel voor mij xD

Heb vroeger wel veel Runescape gespeeld :') Daar was ik echt no-life in :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Rik wrote:
Jurheinen wrote:
Dafuq :oh: :P
Nice! Ik dacht dat ik de enige was hier die high end-level speelde :P Heb zelf ook op hoog niveau geraid. Ging wel ten koste van m'n studie toentertijd xd Wat speelde je btw?
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik was vroeger bestwel van de OSM en ik speelde een tijdje Tribal Wars. :P