Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Zwarte dag voor mijn xbox-ervaring. Eerst valt tijdens Skyrim spelen de stroom uit en aan, waarna ik Skyrim opstart en mijn savefile weg is??? WTF??? Vervolgens mij 'Storage' nog opgezocht en idd, geen savefile meer te vinden. Leuk dit.

Dus dan maar ME3 gepakt om aan te beginnen, doet fucking disc 1 het niet :(:(:(:( en disc 2 wel, maar daarmee kan je geen new game starten. En ja uiteraard heb ik het spel gekregen van stage, is het afkomstig van een online shop en heb ik de bon niet meer. WROOOOOAGGVSDDGGHJ
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Firetrap wrote:Zwarte dag voor mijn xbox-ervaring. Eerst valt tijdens Skyrim spelen de stroom uit en aan, waarna ik Skyrim opstart en mijn savefile weg is??? WTF??? Vervolgens mij 'Storage' nog opgezocht en idd, geen savefile meer te vinden. Leuk dit.

Dus dan maar ME3 gepakt om aan te beginnen, doet fucking disc 1 het niet :(:(:(:( en disc 2 wel, maar daarmee kan je geen new game starten. En ja uiteraard heb ik het spel gekregen van stage, is het afkomstig van een online shop en heb ik de bon niet meer. WROOOOOAGGVSDDGGHJ
Gecondoleerd :(
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Mijn harde schijf van mn xbox is bijna vol. verkopen ze geen harde schijven van het oude model meer. :(
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
20 GB. Ik heb nog maar 1,1 gb over. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Ik heb hetzelfde hoor.
Ik gooi tegenwoordig savegames eraf van oude games die ik niet meer speel.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Olijfboompje wrote:Ik heb hetzelfde hoor.
heb ik ook gedaan, toen hield ik 3 gb over, maar ik ben een gamer die een stapel games voor zich heeft en dan één game uit trek:P

Deze week speel ik halo, de volgende week GTA en die week daarop weer Fifa Bijvoorbeeld. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
oostzaner wrote:
Olijfboompje wrote:Ik heb hetzelfde hoor.
heb ik ook gedaan, toen hield ik 3 gb over, maar ik ben een gamer die een stapel games voor zich heeft en dan één game uit trek:P

Deze week speel ik halo, de volgende week GTA en die week daarop weer Fifa Bijvoorbeeld. ;)
Aah zo, ja, dan is het wel kut ja :P

Ik heb een stel games die ik vaker speel en een aantal die op den duur gaan verstoffen :P
Gears speel ik bijvoorbeeld wel vaker en dan pak ik af en toe een andere game als ik die zat ben! :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
en BF3 neemt echt het meest in beslag iets van 5 gb ofzo, maar daar wil ik niks van verliezen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
oostzaner wrote:en BF3 neemt echt het meest in beslag iets van 5 gb ofzo, maar daar wil ik niks van verliezen.
Ja, die game heb ik dan gelukkig weer niet. :P

Halo, Oblivion en Gears zijn de meest savegamevretende games door de add-ons :(
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Ik heb ook een game (weet ff niet meer welke) die had echt elke maand wel een update. Ik had toen iets van 3gb aan updates. Ik had toen laatst de laatste uodate bewaard en de rest eruit gedonderd. :P

BF3 HD-pack vreet heel veel mb's en dan heb ik nog 'back to karkand' erop. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
oostzaner wrote:Ik heb ook een game (weet ff niet meer welke) die had echt elke maand wel een update. Ik had toen iets van 3gb aan updates. Ik had toen laatst de laatste uodate bewaard en de rest eruit gedonderd. :P

Godnondeju xd

Ja, daar gaat je oldschool HD ruimte xd
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Olijfboompje wrote:
Firetrap wrote:Zwarte dag voor mijn xbox-ervaring. Eerst valt tijdens Skyrim spelen de stroom uit en aan, waarna ik Skyrim opstart en mijn savefile weg is??? WTF??? Vervolgens mij 'Storage' nog opgezocht en idd, geen savefile meer te vinden. Leuk dit.

Gecondoleerd :(
Dankje, zit een dikke inkeping in de disc zie ik nu, hopelijk te maken door de Gamemania...
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:Dat kan, ik kan 3 mensjes uitnodigen voor een 7-days free trial :D
Share with me :D Ik zal je ff laten zien hoe het moet.
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
ahmm..

Console : PS3 en PC

Games : Call of Duty Modern warfare (1,2&3) Beetje FIFA, MX vs ATV , Saints Row The third , GTA etc..

add me maar op PSN : peejay56 !

:):)
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
oostzaner wrote:Ik heb ook een game (weet ff niet meer welke) die had echt elke maand wel een update. Ik had toen iets van 3gb aan updates. Ik had toen laatst de laatste uodate bewaard en de rest eruit gedonderd. :P

Je kan tegenwoordig ook usb sticks gereed maken om te gebruiken met de xbox. Wel maximaal 16 GB, maar dan ben je alweer een heel stuk verder.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Oke, dat is wel chill dan. :D
A
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Jaja bijna Prestige 5 bij MW3 ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Almighty wrote:http://tweakers.net/video/5055/bioshock-infinite.html
:worship:
Zin in, stijltje is gewoon weer geweldig. :thumbsup:
K
Ooo gamerts, zijn er mensen die DOTA2 spelen?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
15 mei Diablo 3 :D
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Twisted Metal (voor PS3) is uit denk ik, lollig spel zo idioot gestoord xd
K
Chukkels wrote:15 mei Diablo 3 :D

:love: :love: :love: :love: :love: :love: (L) (L) (L) (L)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Chukkels wrote:15 mei Diablo 3 :D
Wacht al zo verdomd lang op deze game, hopelijk kan ik dan eindelijk doei tegen WoW zeggen en een nieuwe verslaving beginnen :$
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Zin in :D