Mensen hier al de nieuwe ssx gekocht? Zo ja aanrader?
Ziet er wel vermakelijk uit maar wel onrealistisch
Rickie wrote:Mensen hier al de nieuwe ssx gekocht? Zo ja aanrader?
Nu een paar uur mee bezig, komt wat traag op gang maar wordt nu steeds vetter!Chukkels wrote:Uncharted 3, must have als je van action en in mindere mate puzzels houdt!Olijfboompje wrote:PS3MacMichael wrote:Ahhh! Goed topic.
Jullie mogen mij wat PS3 games aanraden.
![]()
![]()
Eigenlijk sowieso een must have voor iedere PS3-bezitter
Da's een goede man!Berenburg wrote:Helemaal mee eens.Olijfboompje wrote:oostzaner wrote:View on YouTube
We moeten trouwens nog altijd Gears 3 eens op insane uitspelen of heb je dat inmiddels al gedaan?

Ja, jij zou mijn alt nog uitnodigen in de guildOlijfboompje wrote:Ohja, die heb ik ook
Ik wil het dit weekend wel proberen als het kanChukkels wrote:mrazura wrote:Is het op de pc?
Das zeker een goedeOlijfboompje wrote: Da's een goede man!
Ik dacht daar toevallig vanavond nog aan. Ik ga zo even achter de Xdoos, want ik wilde Skyrim of de GoW3 uitbreidingen even checken!
Oja, dat ook nog eensChukkels wrote:Ja, jij zou mijn alt nog uitnodigen in de guildOlijfboompje wrote:Ohja, die heb ik ook
Even geprobeerd, maar grafisch vind ik het te kut om te spelen als RPGGrozny wrote:Ben The Elder Scrolls III: Morrowind weer eens gaan spelen
Dat kan, ik kan 3 mensjes uitnodigen voor een 7-days free trialmrazura wrote:Ik wil het dit weekend wel proberen als het kanChukkels wrote:mrazura wrote:Is het op de pc?
SSX en Fifa 12, voeg mij maar toe, zelfde naam als hierMacMichael wrote:Ahhh! Goed topic.
Jullie mogen mij wat PS3 games aanraden.
Haha ja, zo herkenbaar.stefaneke wrote:Ben je weer lekker bezig in BF3, Error: Connection timed out. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK Ik kon m'n beelscherm wel door de raam gooien
Ik weet niet in hoeverre je daadwerkelijk de game hebt bekeken dan, maar ik heb er toch echt een andere mening aan over gehouden dan jij.Jurheinen wrote:Heb de game gezien bij een maat van me, is gewoon Vanilla WoW. Maar dan net wat slechter, het vechten ziet er echt retarded uit. En de graphcis spreken bij mij ook niet aan, alles ziet er hetzelfde uit.