Ik geloof dat die bug er uit is. Heb het zelf nog nooit meegemaakt in ieder geval.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
hoppa portal nu ook op de pc uitgespeeld. 
Ik ben nu een Heartbreaker en een Hartenbreker. 
-
A
Rage is vet! Kreeg even het Borderlands gevoel.
Wel heel veel last van Texture drops;
http://tweakers.net/nieuws/77221/pc-ver ... lemen.html
Football Manager 2012 demo is uit! Ziet er weer beter uit, wedstrijden zijn niet zo saai meer om te kijken. (tot nu toe dan)
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Jammer, dan koop ik het wel voor de PS3, dan heb ik er geen last vanAlmighty wrote:Rage is vet! Kreeg even het Borderlands gevoel.
rFactor is en blijft wat betreft simulatie konging! Alleen jammer dat de graphics tegenwoordig nogal veroudert zijn... F1 2011 is best vermakelijk hoor, zolang je niet in de Red Bull rijdt kan je hele vette gevechten hebben!Diageo wrote:Stokbrood wrote:Net in F1 2011 mijn motor opgeblazenNog niet eerder gebeurt bij mij, ook niet in F1 2010
Is het de moeite waard om te kopen? Ik ben een groot F1 fanaat....maar F1 2010 was mij veel te arcade, waar ik totaal niet van houWas alles behalve realistisch. Vraag me af of 2011 echt een vooruitgang is? Zo niet, dan blijf ik nog even lekker bij rFactor. Nog steeds de beste simulatie game die er is
-
S
Damn, Caspian Border conquest mode, DAT is het Battlefield gevoel 
Bah, heb ik die BF3 demo gedownload, kom ik de servers niet in. Wat is dit trouwens voor een apart programma. Startje Origin op, start je de demo en kom je in 1 keer op een website..Ik druk op Quick Match, en dan pakt hij de game niet.. alleen maar Matchmaking.. en zo'n klein schermpje links onderin.. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
-
A
Niet op Quickmatch drukken, maar op die daaronder dat je een serverlijst zietG1LL wrote:Bah, heb ik die BF3 demo gedownload, kom ik de servers niet in. Wat is dit trouwens voor een apart programma. Startje Origin op, start je de demo en kom je in 1 keer op een website..Ik druk op Quick Match, en dan pakt hij de game niet.. alleen maar Matchmaking.. en zo'n klein schermpje links onderin.. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
ik krijg dw hele tijd : Your account is not allowed to login
Jah dat heb ik ook wanneer ik op de battlelog wil inloggen.roberttt wrote:ik krijg dw hele tijd : Your account is not allowed to login
Ik speel t op de 360 btw.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Rome Total War- Barbarion Invasion geinstalleerd gister. HOPPAAA 
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
BAM! Ga ik ook doen, lange tijd terug dat ik die gespeeld heb.Skedoedelefloeps wrote:Rome Total War- Barbarion Invasion geinstalleerd gister. HOPPAAA
Good old times
fijn dat ik tot februari niks te doen heb. rukken, paprikachips en cod mw3 en pes2012 
delange wrote:fijn dat ik tot februari niks te doen heb. rukken, paprikachips en cod mw3 en pes2012
-
G
ik heb zat te doenroberttt wrote:delange wrote:fijn dat ik tot februari niks te doen heb. rukken, paprikachips en cod mw3 en pes2012
TBYD, Thundahdoom, Loudness, Qountdown, school
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Gister Resistance: Fall of man, Resistance 2 & Resistance 3 gekocht. Dat word zeker knallen 
Rage mag nog even wachten, als ie goedkoper wordt neem ik hem
Rage mag nog even wachten, als ie goedkoper wordt neem ik hem
delange wrote:fijn dat ik tot februari niks te doen heb. rukken, paprikachips en cod mw3 en pes2012
pes is voor mietjes
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
JuuiiistNegert wrote:Football Manager 2012 demo is uit! Ziet er weer beter uit, wedstrijden zijn niet zo saai meer om te kijken. (tot nu toe dan)
juist, wij hebben een meningsverschilThe Anim0l wrote:delange wrote:fijn dat ik tot februari niks te doen heb. rukken, paprikachips en cod mw3 en pes2012
pes is voor mietjes
gebeurt wel eensdelange wrote:juist, wij hebben een meningsverschilThe Anim0l wrote:delange wrote:fijn dat ik tot februari niks te doen heb. rukken, paprikachips en cod mw3 en pes2012
pes is voor mietjes
ik ben hardstikke netjesProject 141 wrote:Hou het even netjes