Dan kan je mooi meedoen met ons volgende weekDaveytl wrote:Zaterdag ook Gears of War gekocht.
Campaign ben ik nu bij Act 4 of zo, ga alleen voor uitspelen (speel op Normal).
Online zuig ik nogal, steeds een ratio van 0.8 of zo. In Gears of War 1 was ik nog zo goed
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je hebt mijn gamertag, dus stuur maar een berichtje wanneerOlijfboompje wrote:Dan kan je mooi meedoen met ons volgende weekDaveytl wrote:Zaterdag ook Gears of War gekocht.
Online zuig ik nogal, steeds een ratio van 0.8 of zo. In Gears of War 1 was ik nog zo goed
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Hehehe, ik heb dat bij AC Brotherhood (en ook de Revelations Beta). Maar bij mij ging het om de meest waardevolle kills. Zoveel mogelijk punten per kill dus, zo bereikte ik ook meestal de top 3, maar met 2 keer zoveel minder kills als de 1e of 2e.Daveytl wrote:Zaterdag ook Gears of War gekocht.
Nutteloze achtervolgingen brachten te weinig op in vergelijking met een echte stealth-kill.
Doen weDaveytl wrote:Je hebt mijn gamertag, dus stuur maar een berichtje wanneerOlijfboompje wrote:Dan kan je mooi meedoen met ons volgende weekDaveytl wrote:Zaterdag ook Gears of War gekocht.
KkK*t Spel ..Project 141 wrote:Kennen jullie Travian?
Heb dat ook gespeeld... totdat ik ff 4 dagen niet op mijn account had gezeten en in een keer heel mijn stadje was overgenomenProject 141 wrote:Ultiem tijddodend
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Sudden Strike Forever nog is aan het spelen. Blijft geniaal die zware oorlog. Historisch gezien kloppen er zeer veel modellen van voertuigen als je kijkt in het spel.
-
A
Wat is iedereens BF3 Orgin name dan?
- Almightyraven
- Almightyraven
-
S
Gunz4HireNL
-
A
Kom je ook in mijn G4H platoon?stefaneke wrote:Gunz4HireNL
Is dat net zoiets als Tribal Wars?Project 141 wrote:Kennen jullie Travian?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
ToegevoegdAlmighty wrote:Wat is iedereens BF3 Orgin name dan?
- Almightyraven
-
S
Ofc, morgen zal ik wel weer tijd hebben!Almighty wrote:Kom je ook in mijn G4H platoon?stefaneke wrote:Gunz4HireNL
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
jepoostzaner wrote:Is dat net zoiets als Tribal Wars?Project 141 wrote:Kennen jullie Travian?
-
A
Toppiestefaneke wrote:Ofc, morgen zal ik wel weer tijd hebben!Almighty wrote:Kom je ook in mijn G4H platoon?stefaneke wrote:Gunz4HireNL
ToppieRamirez wrote:ToegevoegdAlmighty wrote:Wat is iedereens BF3 Orgin name dan?
- Almightyraven
Even uurtje gespeeld, vind het wat tegenvallen. Grafisch vind ik het wel oke, in de fullgame worden de graphics beter btw. Schieten is even wennen, soms van afstand zijn mensen wat moeilijk te raken, close quarter geen last van.
Geluid is subliem, echt fantastisch mooi. Guns, ontploffingen, raketten, echt goed allemaal.
Weet niet of ik hem nog pre-order... ben toch meer een CoD speler, allemaal wat sneller en directer.
Net COD2 gekocht voor €5,- en mafia 2 voor €6,- xD
Vanavond sinds lange tijd vrij.. denk dat ik heel de avond Black Ops ga spelen en dan Kino 
Ik heet op battlefield 3 ( origin ):
snitser
snitser
-
A
Conclusie, geef mij maar COD ipv Battlefield
-
A
Rage binnenhalen 
Vind ik nog altijd de beste CoD. Had je tenminste nog skills voor nodigTeknizion wrote:COD2
Net in F1 2011 mijn motor opgeblazen
Nog niet eerder gebeurt bij mij, ook niet in F1 2010 
Stokbrood wrote:Net in F1 2011 mijn motor opgeblazenNog niet eerder gebeurt bij mij, ook niet in F1 2010
Is het de moeite waard om te kopen? Ik ben een groot F1 fanaat....maar F1 2010 was mij veel te arcade, waar ik totaal niet van hou
Volgens mij is het vrijwel hetzelfde. Heb F1 2010 maar een paar rondjes gespeeld en F1 2011 voelt gewoon hetzelfde aan. Persoonlijk vind ik het wel het kopen waard, maar ja.