Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
A
En campers ook
en sprayers ook
en tacticalknife marathon lightweight en commando pro ook
en cheaters ook
en glitchers ook
en en en en en
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
Almighty wrote:En campers ook
en sprayers ook
en tacticalknife marathon lightweight en commando pro ook
en cheaters ook
en glitchers ook
en en en en en

idd xd
alles is lame
geef mij maar de single player mode :innocent:
G
The Anim0l wrote:snipers zijn lame
maar het is wel boss als je het kan :P bij UT3 dan :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
COD4 blijft epic.
Ga het nu ook weer doen :thumbsup:
A
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Almighty wrote:View on YouTube
wtf! :D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Heb net battlefield 3 limited edition besteld

heb perongelijk de limited edition gekocht, wat is het verschil? :P want volgens mij krijg je die mappack ook bij die andere
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
De pc-versie van Call of Duty: Modern Warfare 3 zal ondersteuning voor dedicated servers krijgen :worship:
B
Danny H wrote:De pc-versie van Call of Duty: Modern Warfare 3 zal ondersteuning voor dedicated servers krijgen :worship:
Awwwwwww yeah :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Ik haat het als mensen geen Intervention gebruiken als ze snipen, met die andere wapens kun je maar blijven schieten...
Oke Barrett gaat nog, maar die anderen :')
A
Die M21 ja :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Vandaag weer lekker een paar potjes Call of Duty 4 gedaan, samen met Pete :worship:
Gast kan totaal niet mikken, maar presteert het toch om elk potje DIK positief te scoren (en nee, niet door campen of iets anders).
Gast lijkt wel onsterfelijk.

Zijn er nog meer mensen in het bezit van een Xbox 360 + Xbox Live die een keer een potje willen spelen?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Vandaag weer lekker een paar potjes Call of Duty 4 gedaan, samen met Pete :worship:
Peter helemaal niet goed mikken, maar presteert het toch om elk potje DIK positief te scoren (en nee, niet door campen of iets anders).

Zijn er nog meer mensen in het bezit van een Xbox 360 + Xbox Live die een keer een potje willen spelen?
Last edited by Daveytl on 17 Aug 2011 18:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
Daveytl wrote:Vandaag weer lekker een paar potjes Call of Duty 4 gedaan, samen met Pete :worship:
Gast kan totaal niet mikken, maar presteert het toch om elk potje DIK positief te scoren (en nee, niet door campen of iets anders).

nope sorry pc ;(
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Daveytl wrote:Vandaag weer lekker een paar potjes Call of Duty 4 gedaan, samen met Pete :worship:

iDevistated, alleen ik speel deeltje 2 als je invite denk :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Olijfboompje wrote:

Oh, die heb ik ook hoor!
Dan zal ik jou wel een invite sturen als je het niet erg vindt :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015
Image

:worship: Zo blij dat ik nu deze heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Daveytl wrote:
Olijfboompje wrote:

Oh, die heb ik ook hoor!
Dan zal ik jou wel een invite sturen als je het niet erg vindt :thumbup:
Is cool kerel!
Altijd leuk :)

Ik heb zelfs een microfoooooon :P
S
je hebt een monitor ingebouwd in je sub kast?
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Little big Planet 2 :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Saartje wrote:Little big Planet 2 :love:
Mijn vriendin is daar ook gek van :P

Alleen die komt niet verder bij een of andere uil aan een ketting bij een kasteel xd
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Markus Persson, oprichter van Minecraft-ontwikkelaar Mojang, heeft uitgever Bethesda uitgedaagd voor een gamegevecht om de game Scrolls. Aanleiding is de rechtszaak die Bethesda heeft aangespannen, omdat de naam van Mojangs game teveel zou lijken op de naam Elder Scrolls.

Op zijn blog daagt Notch Bethesda uit voor een gevecht in Quake 3. Zijn idee is geïnspireerd door de populaire televisieserie Game of Thrones. "Herinner je je die scène in Game of Thrones waarin Tyrion koos voor een trial by battle in de Eyrie? Nou, laten we dat doen! Ik daag Bethesda uit voor een potje Quake 3. Drie van onze beste strijders tegen drie van julie beste strijders. Wij kiezen een level, jullie kiezen het andere, de volgorde is willekeurig. Wedstrijden van twintig minuten, het hoogste aantal kills in beide levels wint."

Ongeacht wie wint in Personns idee, het maakt de rechtszaak niet langer nodig. "Als wij winnen, laten jullie de rechtszaak zitten. Als jullie winnen, veranderen we de naam van Scrolls naar iets dat jullie wel goed vinden. Ongeacht de uitslag kunnen we nog steeds een kleine tekst ergens plaatsen waarin we zeggen dat onze game op geen enkele manier gerelateerd is aan jullie gameserie, als jullie dat willen. Ik meen dit trouwens serieus."

Als Bethesda besluit in te gaan op Perssons uitdaging zal het waarschijnlijk met een aantal goede spelers op de proppen kunnen komen. Bethesda is eigendom van ZeniMax Media, dat ook de eigenaar is van Quake-ontwikkelaar id Software. De oprichter van de studio en het brein achter de Quake-serie, John Carmack, is nog altijd werkzaam bij het bedrijf.
bron

Heldig :worship:
A
Minecraft Image

Bethesda pwnd ze
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
@ Davey & Daniel ik wil ook meedoen! :lol:
Voeg me maar toe JP Headshooter [ ja ik weet het :') ]
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Pommer wrote:@ Davey & Daniel ik wil ook meedoen! :lol:
Voeg me maar toe JP Headshooter [ ja ik weet het :') ]
Je hebt mij al in je lijst :P

Ik zal even gaan leren en dan kom ik online :)