ja maar olijf zij op die remake dat het dan sowieso een faal zou wordenoostzaner wrote:ik had het over halo 4, Halo A ga ik sowieso binnen halen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja, ik verwacht dan Halo: CE in een nieuw jasje, wat echt zou afdoen aan de game.tommetjeuh wrote:ja maar olijf zij op die remake dat het dan sowieso een faal zou wordenoostzaner wrote:ik had het over halo 4, Halo A ga ik sowieso binnen halen.
Graphics etc. zouden wel leuk zijn!
Uiteraard ook splitscreen erbij
True that!oostzaner wrote:Ik heb helemaal geen verwachtingen. ik laat het op me af komen. Als Bungie had gezegd wij maken Halo 4 dan had ik hem liever nu gehad dan over een paar maanden, maar omdat het 343 is laat ik het op me af komen.
toch bestaat meer dan het halve team uit oud bungie medewerkers, ik denk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn
Sure hope so!tommetjeuh wrote:toch bestaat meer dan het halve team uit oud bungie medewerkers, ik denk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn
Ik vond de trailer in verhouding met oudere trailers er anders uitzien.
Masterchief zag er veel minder lomp uit qua suit in verhouding met eerdere video's.
true, en ik hoop ook niet dat ze het verhaal te overdreven maken ivm met nieuwe vijanden enzo.. maarja de trailer eindigt met dat je naar een mega forerunner structure toe vliegt (Denk ik) dusja.. denk dat het misschien wat verder ingaat op de forerunners zelfOlijfboompje wrote:Sure hope so!tommetjeuh wrote:toch bestaat meer dan het halve team uit oud bungie medewerkers, ik denk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn
Masterchief zag er veel minder lomp uit qua suit in verhouding met eerdere video's.
Wss gaat de flood een grotere rol spelen en de Covenant een kleinere gok ik zo.tommetjeuh wrote:true, en ik hoop ook niet dat ze het verhaal te overdreven maken ivm met nieuwe vijanden enzo.. maarja de trailer eindigt met dat je naar een mega forerunner structure toe vliegt (Denk ik) dusja.. denk dat het misschien wat verder ingaat op de forerunners zelfOlijfboompje wrote:Sure hope so!tommetjeuh wrote:toch bestaat meer dan het halve team uit oud bungie medewerkers, ik denk wel dat ze weten waar ze mee bezig zijn
Wss zullen we ook veel meer over de Forerunners te weten komen.
Het is een groot open veld wat ze hebben, dus ik ben benieuwd.
-
D
En weer eens(na lange tijd) een nieuwe vid op mijn Youtube channel, dit keer Cod4 korte montage, zullen er nog wel meer komen deze weken.
View on YouTube
Weet iemand nog een goede game om ook vids van te maken?
View on YouTube
alles behalve cod want daar sterft het internet al van
Medal of Honor: Allied Assault, als je hem download kan je ook online.
-
D
Ik doe niet wat mensen willen zien.. ik doe wat ik leuk vind om te doen, groot verschil.tommetjeuh wrote:alles behalve cod want daar sterft het internet al van
en @ Boven me, zal eens kijken. wel een goed idee, thanks lange tijd geleden dat ik dat heb gespeeld hah
@filmpje...
Sorry om te zeggen, maar die faalt nu al..
Want je gaat toch niet laten zien hoe je aan het snipen bent?
Maak dan een filmpje van dat je quick scoped .. Dat is tenminste nice
en pro of course (a)
Maak dan een filmpje van dat je quick scoped .. Dat is tenminste nice
-
D
Er zijn in COD 2 soorten snipen, quick scope en hardscope. Waarom faalt een vid meteen als die de andere stijl snipen is? Volgens mij nog steeds een kwestie van smaakverschil.roberttt wrote:@filmpje...
Maak dan een filmpje van dat je quick scoped .. Dat is tenminste niceen pro of course (a)
Ik gebruik de sniper waar ie voor bedoelt is, en niet als een shotgun. dat is het voornamelijkste verschil.
Er staat ook bij 'sniping montage'..Waarom zou je dan niet laten zien hoe je aan het snipen bent?
(Tevens is quick scopen meer geluk dan 'pro') Maar ieder zijn mening
Ja maar op zo'n manier als jij het doet is het niets aan... Dat kan namelijk iedereen wel :p
Maarja zal wel :p
Zoals dit filmpje, dat is pas kewl
View on YouTube
View on YouTube
-
D
[quote="roberttt"]Ja maar op zo'n manier als jij het doet is het niets aan... Dat kan namelijk iedereen wel :p
Gejatte intro, daar wilde ik al stoppen. Maar omdat je het postte toch maar eens kijken wat je bedoelde, het is niet veel beter dan ik verwachtte. Slechter zelfs, mazzel quick scopes (dat zijn ze bijna altijd) en een speelstijl die te vergelijken valt met een close combat class zoals een shotgun.
Menings verschillen merk je dan maar weer, gelukkig dat er genoeg mensen van quick scopen houden en genoeg van hardscopen. Een beetje zoals nustyle/rawstyle/early, voor iedereen is er iets wat ie wel leuk vind.
Gejatte intro, daar wilde ik al stoppen. Maar omdat je het postte toch maar eens kijken wat je bedoelde, het is niet veel beter dan ik verwachtte. Slechter zelfs, mazzel quick scopes (dat zijn ze bijna altijd) en een speelstijl die te vergelijken valt met een close combat class zoals een shotgun.
Menings verschillen merk je dan maar weer, gelukkig dat er genoeg mensen van quick scopen houden en genoeg van hardscopen. Een beetje zoals nustyle/rawstyle/early, voor iedereen is er iets wat ie wel leuk vind.
Stipje opt scherm tekenen en gaan.roberttt wrote:Ja maar op zo'n manier als jij het doet is het niets aan... Dat kan namelijk iedereen wel :p
View on YouTube
Sorry, vind ik geen donder aan.
-
G
nice hoorDucaz wrote:En weer eens(na lange tijd) een nieuwe vid op mijn Youtube channel, dit keer Cod4 korte montage, zullen er nog wel meer komen deze weken.
View on YouTube
waarmee had je et nou gemonteerd?
-
D
Ik had toch sony vegas weer werkende gekregen, behalve Twixtor (slow motion) maar zonder dat kon ik ook wel een keerKSwoosh wrote:nice hoorDucaz wrote:En weer eens(na lange tijd) een nieuwe vid op mijn Youtube channel, dit keer Cod4 korte montage, zullen er nog wel meer komen deze weken.
waarmee had je et nou gemonteerd?
Wel vaag, toen ik net probeerde nog wat in elkaar te zetten met sony vegas deed ie het niet meer, denk dat ik mazzel moet hebben (dat krijg je met niet gekochte software
-
G
vreemd 
-
A
Werkte het maar zo..Olijfboompje wrote:Stipje opt scherm tekenen en gaan.roberttt wrote:Ja maar op zo'n manier als jij het doet is het niets aan... Dat kan namelijk iedereen wel :p
View on YouTube
Sorry, vind ik geen donder aan.
deze is zieker:
View on YouTube
-
D
Ik blijf het nogal geluk vinden, net als tomahawk kills en noscope van veraf. 
Nouja geluk is een beetje té, er is wel een beetje skill voor nodig. Maar zeker niet meer dan hardscopen, en daarbij gebruik je de sniper class tenminste ook waarvoor ie bedoeld is
Nouja geluk is een beetje té, er is wel een beetje skill voor nodig. Maar zeker niet meer dan hardscopen, en daarbij gebruik je de sniper class tenminste ook waarvoor ie bedoeld is
-
A
Tis gewoon luck, als je unzoomed schiet, komt ie nooit 2x op dezelfde plek
Modern Warfare 2 en alles daarna is echt easy allemaal. 
hoe kun je nogsteeds uitkijken naar een nieuwe mw?.. na cod 4 is het alleen maar downhill gegaan met de serie.. mw2 verveelde ik me na 2 weken al dood met multiplayer...