Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

altijd al afgevraagd wie die double kill zegt in de halo MP? ja, dit is die persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:32 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
altijd al afgevraagd wie die double kill zegt in de halo MP? ja, dit is die persoon.

Als je m zo ziet verwacht je dat echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:20 

gisteravond Crysis 2 op Advanced Specs gespeeld [welke setting is btw het hoogst xd vind ik niet echt duidelijk xd Gamer - Advanced - Hardcore leek mij iig de volgorde]
op Hardcore was mijn videokaart net een straaljager, dus maar op Advanced gezet, waarna ie alsnog op 75 graden zat xd
hehe :P
verder vond ik het nog niet zo heel leuk eigenlijk.. maar ik denk dat ik eerst maar wat verder moet gaan...
hij speelt gewoon niet zo lekker als 1 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Daar kwam ik eerst ook niet uit maar ben erachter gekomen dat Hardcore het mooist is, speel hem daar zelf ook op. Hij speelt inderdaad lang niet zo lekker als deel 1 en je hebt ook lang niet zoveel vrijheid, de locatie is ook stukken minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:18 

BF P4F: LEvel 30 nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:19 

Artiest

robkuh1990 schreef:
BF P4F: LEvel 30 nu!

30? die hele beta gaat toch maar tot max 20?! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:31 

Private servers *meh*... ja die zijn er alweer
dus ben daarop verder gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:52 

Jolle schreef:
Daar kwam ik eerst ook niet uit maar ben erachter gekomen dat Hardcore het mooist is, speel hem daar zelf ook op. Hij speelt inderdaad lang niet zo lekker als deel 1 en je hebt ook lang niet zoveel vrijheid, de locatie is ook stukken minder.

ja het allerkutst is dat je niet meer zo super sneaky kan doen als voorheen... tis nu meer een basic shooter geworden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

Sowieso dat hele nanosuit systeem is nu veel minder leuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:25 

Jolle schreef:
Sowieso dat hele nanosuit systeem is nu veel minder leuk :(

vooral die leip irritante stem die begint te bleren bij alles wat je doet
het valt me nog mee dat ie niet bij elke spiersamentrekking een mededeling geeft -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:31 

Crysis 2 is er inderdaad op achteruitgegaan. Wat ik nou graag zou zien is een soort van "Chernobyl" setting. Of zoiets als in "The Road". Grauw, dorpjes, van die loof/denneboombossen enzo. En dan gewoon kei veel vrijheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond Alan Wake uitgespeeld. Erg vette single player, met een heel sterk verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 20:25 

Hardtraxxer

Kampioen geworden met Ajax met Football Manager 2011. Nu in het tweede seizoen Europees wat potten proberen te breken en de beker ook binnen te halen. Johan Cruijff schaal heb ik ook gewonnen ten koste van ADO. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:46 

Hardtraxxer

Geweldig :lol:

Hier is de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:56 

Weer vollop bezig met Twilight Princess :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:10 

twilightforce schreef:

Geweldig :lol:

Hier is de HQ

omdat het zo cliche is zou dat, als het echt was, nog wel echt goed verkopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 15:22 

Project 141 schreef:
Master Chief als unlockable character in Guitar Hero :P

over Guitar Hero, gesproken, de serie stopt (DJ Hero ook)

Oh nee, na tachtig keer de game te hebben uitgemolken stoppen ze ... eindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:27 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Master Chief als unlockable character in Guitar Hero :P

over Guitar Hero, gesproken, de serie stopt (DJ Hero ook)

Oh nee, na tachtig keer de game te hebben uitgemolken stoppen ze ... eindelijk.

ja ze hebben nu ook zelf door dat de serie gewoon klaar is en dat nieuwe delen zinloos zijn

Plus dat Activision 200+ miljoen dollar verlies boekte in het kwartaal waar WoW: Cataclysm & CoD: Black Ops uitkwam. Toen hadden ze ineens door dat ze wat fout deden :P
Dat de Hero reeks de nek om is gedraait was ook niet meer dan verdiend mar vind het wel jammer dat de nieuwe True Crime er de dupe van werd want die game was veelbelovend...

Oh, Dat Halo dance central was een 1 aprilgrap van 1up die ik pas gisteren vond.... Is wel geniaal gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:44 

Artiest

Ik ben toe aan een nieuwe fifa.
Ik vind het altijd vet een carrière te spelen als Be A Pro, alleen in 11 is dat zwaar kut omdat je nooit gewisseld wordt. Ik hoop dat ze het maken zoals PES, je gewoon zegt ik wil in dat land beginnen en dan speel je scouts wedstrijd, des te beter je speelt des te betere ploegen je willen, dan kiezen waar te tekenen.
Zo verder bouwen, maar ook dat je door gaat tot het einde en zelf beslist wanneer je je retirement aankondigt, dat je EK's, WK's, kwalificaties etc. speelt. Super tof gedaan in PES, Fifa loopt op dat gebied wat achter naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nog wel dat ik een tijdje Be A Pro als doelman was, maar dat heb ik 10 wedstrijden volgehouden.. alle 10 de wedstrijden werden namelijk 0-0 zonder dat ik ook maar iets hoefde te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:50 

Artiest

XtD schreef:
Ik weet nog wel dat ik een tijdje Be A Pro als doelman was, maar dat heb ik 10 wedstrijden volgehouden.. alle 10 de wedstrijden werden namelijk 0-0 zonder dat ik ook maar iets hoefde te doen :lol:

Ja dat keeper gedoe leek me super tof, maar vind het slecht uitgewerkt, waar je als veldspeler hoopt bij Barca ofzo te spelen later wil je nu bij QPR de premier league halen zodat je wat te doen hebt >.< Want eenmaal bij top ploeg doe je niks, hoe hoog de stand v.d. computer ook is. Terwijl het keepen zelf best vet is, alleen lijkt er wat delay te zitten in alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 00:38 

Net na nog 2 uur spelen toch crysis 2 dr maar af gegooid
beetje saaie hap en je mist de vrijheid van 1 :/
dan nu maar Nail'd installeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 00:32 

Call Of duty Modern Warfare 2 (online)
Battlefield Bad Company 2 (volgens mij)(ook online)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:04 

Hardtraxxer

Leuk dat Gamekings er weer op is. Dat programma blijft geniaal en ik vind het goed passen op MTV :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 08:19 

Artiest

Ik kijk altijd Gamekings op hun site, op tv zijn gewoon tijden dat je t vergeet >.<
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic