haha ik ging precies daar ook afKSwoosh wrote:awesome zijn.Protoss wrote:hoe doe je dat
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
9,6 meterBanaanslak wrote:9,5 METER YEAHHH BOINKBOINK
ja me broertjeMannonymous wrote:Iemand black ops op de ps3?
17.2 meter nu jammer dat tommetjuh net iets meer heeft
-
G
Zo. Net eindelijk Dead Space 2 uitgespeeld, wat een vette game weer!
Dead Space 1 vond ik toch wel beter, maar deze kon er ook wat van!
Supergeniaal was toen we het oude schip van de 1e game weer bezochten, dat was echt eng ook
Wat dat betrefd hadden ze eht wel heel goed gedaan, met al die horror momenten e.d.
Alleen dat einde.. wat verschrikkelijk jammer zeg
De laatste 2 chapters was eigenlijk alleen maar snel rennen zo min mogelijk knallenn en door rennen, want er was zon monster dat je achterna zat, wat niet kapot kon
laaaaaaaaaaaaaaaaaaame
en dan de eindbaas, tja, dat was:
er komen ineens 20 mennekes op je af, grenade op de grond knallen, bam explosie, jezelf healen, @eindbaas zwakke punt schieten
en dat 3x herhalen en klaar
beeeeeetje jammer
en nu de volgende game: Crysis 2!
Dead Space 1 vond ik toch wel beter, maar deze kon er ook wat van!
Supergeniaal was toen we het oude schip van de 1e game weer bezochten, dat was echt eng ook
Wat dat betrefd hadden ze eht wel heel goed gedaan, met al die horror momenten e.d.
Alleen dat einde.. wat verschrikkelijk jammer zeg
De laatste 2 chapters was eigenlijk alleen maar snel rennen zo min mogelijk knallenn en door rennen, want er was zon monster dat je achterna zat, wat niet kapot kon
en dan de eindbaas, tja, dat was:
er komen ineens 20 mennekes op je af, grenade op de grond knallen, bam explosie, jezelf healen, @eindbaas zwakke punt schieten
en dat 3x herhalen en klaar
beeeeeetje jammer
en nu de volgende game: Crysis 2!
Holy fucking shitFestuca wrote:IN YOUR FACE
had moeite met 9,5 meter
-
B

awwwww yeah
63,9
beat that
wel kut op een gegeven moment moest je je laten vallen om weer verder te komen omdat alle ringen boven of naast je op waren
wel kut op een gegeven moment moest je je laten vallen om weer verder te komen omdat alle ringen boven of naast je op waren
-
G
pics or it diddnt happenRickie wrote:63,9beat that
-
B
Jaaaaaajajajjajajajaj rickieRickie wrote:63,9beat that
nu begint het toch wel een serieus probleem te worden. Ga is een baan zoeken. (eentje waar je 9 - 5 meer bezig bent)Rickie wrote:63,9beat that
oostzaner wrote:nu begint het toch wel een serieus probleem te worden. Ga is een baan zoeken. (eentje waar je 9 - 5 meer bezig bent)Rickie wrote:63,9beat that
was er maar 20 min mee bezig ofzo
en zoals ik al zei ik heb al een baan
-
B
Ik citeer van msn:Rickie wrote:oostzaner wrote:nu begint het toch wel een serieus probleem te worden. Ga is een baan zoeken. (eentje waar je 9 - 5 meer bezig bent)Rickie wrote:63,9beat that
wel kut op een gegeven moment moest je je laten vallen om weer verder te komen omdat alle ringen boven of naast je op waren![]()
![]()
was er maar 20 min mee bezig ofzo
en zoals ik al zei ik heb al een baan
Rick zegt
kutjong wat verbreek je me girp highscore
Thijs zegt
mu ha ha
Rick zegt
ik ga nu de hele middag als jij je toets zit te maken proberen die van jou te verbreken want ik heb toch geen werk
de vriendin van me broer is Left 4 Dead fan dankzij mij. 
hoe de fuck werkt dat girp kom niet eens verder na eerst 2 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Battlefield 3 gaat ass kicken dit jaar.
Altijd al een sterke shooter geweest, sinds COD een opmars maakte een beetje ondergewaardeerd geweest, maar ze slaan keihard terug denk ik!
Altijd al een sterke shooter geweest, sinds COD een opmars maakte een beetje ondergewaardeerd geweest, maar ze slaan keihard terug denk ik!
Ik denk het ook wel. Super spannende KLIK NU OP JE RECHTERMUISKNOP!!!!! NU OP JE LINKERMUISKNOP!!!! actie wanneer je iemand van je af wilt schudden..Skedoedelefloeps wrote:Battlefield 3 gaat ass kicken dit jaar.
-
G
Moet je de controls eens lezen, deed bij mIj wonderenp-stylez wrote:hoe de fuck werkt dat girp kom niet eens verder na eerst 2
Zowiezo pre-orderen deze game.
Heb Bad Company 1 en 2 ook echt veel gespeeld.
oooooohhhhhKSwoosh wrote:Moet je de controls eens lezen, deed bij mIj wonderenp-stylez wrote:hoe de fuck werkt dat girp kom niet eens verder na eerst 2
Ik wist niet dat hij zichzelf kon optrekken.
Zo te zien heb je nou Battlefield 2 of 1942 gespeeld.Teknizion wrote:Ik denk het ook wel. Super spannende KLIK NU OP JE RECHTERMUISKNOP!!!!! NU OP JE LINKERMUISKNOP!!!! actie wanneer je iemand van je af wilt schudden..Skedoedelefloeps wrote:Battlefield 3 gaat ass kicken dit jaar.
-
G
haha ja heoostzaner wrote:Ik wist niet dat hij zichzelf kon optrekken.