Naja, ik ben er mee opgegroeid. Wat ik echt niet te zuipen vind is Heineken en Grolsch
Dit is ook ontiegelijk lekker

Dit is ook ontiegelijk lekker

Last edited by wootum on , edited 1 time in total.

Omdat er honderden bieren bestaanwrote: edit: waarom geen poll eigenlijk?
Vraagje aan jullie, drinken jullie ook bier wanneer je alleen thuis bent? (zonder vrienden enzo)
Intratuinwrote:Weet iemand trouwens waar je Warsteiner kan kopen in Nederland?
Grand Prestigewrote:Ik ben een echte Duvel fanaat. Qua pils drink ik het liefste Stella. Hertog-Jan is idd lekker. Alleen kan je het hier in België bijna niet vinden. Ik ben een jaar of 2 geleden de brouwerij van Hertog-Jan gaan bezichtigen en daar heb ik een van de lekkerste bieren ooit gedronken. Ik weet niet meer juist wat de naam er van is, maar het was amber kleurig en bevatte iets van een 10% alcohol. Damn, was echt lekker
.
Dommelsch is hier het populairst (vlakbij Dommelen hèwrote:Maakt allemaal helemaal geen zak uit.
Mensen die uit de Achterhoek/ Twente komen drinken over het algemeen het liefst Grolsch, mensen die in Brabant wonen drinken over het algemeen het liefst Bavaria, mensen die in Limburg wonen drinken over het algemeen het liefst Hertog Jan.
Ik drink nog het liefst Dors omdat het zo goedkoop is.
dat compenseert wel weer met dat kutland van jewrote:Kheb wel medelijden met alle Nederlanders hier(lang leve mijn bierlandje
)
Oja die was ik ff vergeten, godver wat ranzig is datwrote:
Dommelsch is hier het populairst (vlakbij Dommelen hè), Bavaria en Jupiler op 2, en Hertog Jan op 3.
Schulten Brau is ook nog echt lekker bierwrote:Haha davey![]()
Schulten Brau