Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

Jupiler :worship:
Verder lust ik eigenlijk alles wel, alleen Bavaria vind ik eigenlijk niet zo heel lekker :P

Overigens vind ik Desperados/Corona niet echt bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Oettinger is trouwens ook zeer goed te pruimen, moet het wel steenkoud zijn.
Een tip voor de mensen die aan de grens bij Duitsland wonen, is alleen daar te koop namelijk. €4,75 voor 24 halve liter flesjes :cool:
In Duitsland bestaat ook geen statiegeld dus is gewoon vaste prijs.

Volgens mij kan je dat gewoon bij de Aldi/Lidl halen, 1 van die 2. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:17 

nope

een flesje bier kost bij mij 0,70 euro :cool:

Wie mag ik er een aanbieden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:29 

Hardtraxx Veteran

Bij de supermarkt is het goedkoper, dus nee.

Favoriete speciaalbiertjes:

Met een gigantische voorsprong bovenaan staan 2 biertjes, 1 met 0,5% alcohol en eentje met volgens mij 6%:

1. Salitos (gvd wat een episch drankje)
2. Grolsch Stender Lemon

Dan de biertjes die er voor onder doen maar die ook heerlijk zijn:

3. Desperados
4. Herfstbok (alleen maar die van Grolsch & Hertog Jan gehad, dus weet niet hoe die anderen smaken, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn).

5. Corona

Wat vinden jullie trouwens van witbier? Ik vind dat zelf vies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Festivalbier: Bavaria. Heeft teminste nog smaak als het aangelengd is.
Thuis hebben we over het algemeen AH Pilsner, Hertog Jan en eventueel als speciaalbier een La Trappe Quadrupel. Die verschilt om het half jaar van smaak, dus kun je die ook blijven halen om verrast te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:38 

Hardtraxxer

Hertog Jan grand prestige en erdinger :loving:

Gewone pilsener hertog Jan en warsteiner
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
nope

een flesje bier kost bij mij 0,70 euro :cool:

Wie mag ik er een aanbieden?

Was die nope tegen mij bedoeld? Want het is namelijk gewoon bij de Lidl hier verkrijgbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:11 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
San Miguel :loving: :loving: :loving: Heerlijk biertje, en niet duur. Doet me elke keer weer denken aan de vakanties in Spanje :D

San miguel is echt hemels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:28 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
San Miguel :loving: :loving: :loving: Heerlijk biertje, en niet duur. Doet me elke keer weer denken aan de vakanties in Spanje :D

Heerlijk bier inderdaad. Wij kregen bij aankomst in Lloret van onze buren meteen twee trays San Miguel :P. Zij gingen die dag weg en moesten ervanaf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:37 

Bierkoning

San Miguel is idd wel goed te doen, maar gaat toch niet boven een gewoon Nederlands of Duits biertje.

Ben trouwens ook ooit met school in Praag geweest en toen kwamen we ook langs Pilzen (waar pils dus vandaan komt blijkbaar) en daar hadden ze ook echt fuuucking lekker bier, ben de naam alleen kwijt. Heerlijk goedkoop ook in die pubs daar, halve liters voor 30 kronen (€1,20) ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 09:02 

Hardtraxx Addict

Handleiding bierdrinken

Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak ; het overhemd is nat.
Conclusie : De mond is niet open tijdens het drinken, of het glas is naar het verkeerde gedeelte van het gezicht gebracht
Actie : Haal een ander biertje en oefen voor de spiegel. Oefen dit met net zoveel bier als nodig is om de techniek geperfectioneerd te krijgen.

Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak : het bier ziet ongewoon bleek
Conclusie : Het glas is leeg
Actie : Vindt iemand die u een nieuw glas aanbiedt

Symptoom : Voeten voelen koud en nat aan
Conclusie : Het glas wordt onder een incorrecte hoek vastgehouden.
Actie : Houdt het glas zo vast dat het met het open eind aan de bovenkant komt.

Symptoom : De bar ziet wazig
Conclusie : u kijkt door de bodem van het glas
Actie : Zoek iemand die u een nieuw biertje aanbiedt

Symptoom : De bar schommelt.
Conclusie : De luchtturbulentie is ongewoon hoog. Waarschijnlijk veroorzaakt door het biljartspel.
Actie : De zaak stutten door het plaatsen van een keu door uw jas

Symptoom : De bar beweegt
Conclusie : U wordt naar buiten gedragen.
Actie : Probeer vast te stellen of u naar een andere bar gedragen wordt. Is dit niet het geval, schreeuw dan dat u door het leger des heils wordt ontvoerd

Symptoom : U bemerkt plotseling dat de muur en de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond
Conclusie : u bent achterover gevallen
Actie : Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drinkarm gaan staan, rustig blijven waar u bent

Symptoom : Alles ziet plotseling donker en u heeft een mond vol losse tanden
Conclusie : u bent voorover gevallen
Actie : Handel hetzelfde als beschreven bij achterovergevallen

Symptoom : Alles is donker geworden
Conclusie : De bar is gesloten
Actie : paniek

Symptoom : u wordt wakker en ondervindt dat het bed koud is, nat en hard aanvoelt. De slaapkamer heeft geen muren en plafond
Conclusie : U heeft de nacht in de goot doorgebracht
Actie : Check de tijd om te zien of de bar al op is. Zoniet: slaap verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 09:47 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Ben trouwens ook ooit met school in Praag geweest en toen kwamen we ook langs Pilzen (waar pils dus vandaan komt blijkbaar) en daar hadden ze ook echt fuuucking lekker bier, ben de naam alleen kwijt. Heerlijk goedkoop ook in die pubs daar, halve liters voor 30 kronen (€1,20) ofzo.

Wij zijn daar ook met school geweest. In Pilzen de eerste nacht gebleven, die prijzen zijn daar idd van de zotte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Pilsner Urquell ? Dat hadden ze daar in ieder geval veel toen ik er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 12:26 

Bierkoning

Uberhout schreef:
Pommer schreef:

Pilsner Urquell ? Dat hadden ze daar in ieder geval veel toen ik er was.

Die zou het wel eens kunnen zijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:59 

Hardtraxx Elite

1. Hertog Jan
2. Bavaria
3. Jupiler

Ook heerlijk zijn Atlasjes. Alleen nadeel is voor mij dat ik het te makkelijk en snel weg drink dus er niet veel van op kan.

Verder drink ik iedere avond 1/2 HJ'tjes. Heerlijk voor de TV. In het weekend meestal bavaria voor het uitgaan, tijdens het uitgaan pure wodka en ook af en toe met redbull erbij. Op zondag en na het voetballen altijd Jupiler uit de tap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 01:03 

Hardtraxxer

Kerel tanken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:43 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Pommer schreef:

Wij zijn daar ook met school geweest. In Pilzen de eerste nacht gebleven, die prijzen zijn daar idd van de zotte :P

Praagreis :thumbsup: Heb ik ook gedaan man! Was echt super vet, vooral veel gezopen en bijna geen kut uitgegeven :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:00 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ook heerlijk zijn Atlasjes. Alleen nadeel is voor mij dat ik het te makkelijk en snel weg drink dus er niet veel van op kan.

Verder drink ik iedere avond 1/2 HJ'tjes. Heerlijk voor de TV. In het weekend meestal bavaria voor het uitgaan, tijdens het uitgaan pure wodka en ook af en toe met redbull erbij. Op zondag en na het voetballen altijd Jupiler uit de tap.

Atlas hadden wij laatst onderweg naar het indrinken, ging er echt goed in, wel wat te sterk om veel naar binnen te gaan gieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:55 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Hard4Us schreef:

Atlas hadden wij laatst onderweg naar het indrinken, ging er echt goed in, wel wat te sterk om veel naar binnen te gaan gieten

Ja precies, gaat er heerlijk in maar naar 3 blikken mits je nog normaal bier en andere alcohol erbij drinkt voel ik hem aardig hangen, een hele avond op atlas kan ik trouwens ook niet volhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:14 

Hardtraxx Addict

Stinkjanus schreef:
wootum schreef:
Pommer schreef:

Praagreis :thumbsup: Heb ik ook gedaan man! Was echt super vet, vooral veel gezopen en bijna geen kut uitgegeven :clap:

Haha zelfde hier! topreis :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:00 

Donateur

STAN- schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:34 

Hardtraxx Veteran

haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:06 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 05:20 

Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
STAN- schreef:

:worship:

mij doet het altijd denken aan de man die stan quote ^^
zelf nog nooit gehad btw
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic