Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excuses voor het hokjesdenken als je je daar aan stoort. Er zijn natuurlijk platen die niet helemaal in een hokje passen, deze mag je indelen waar je hem zelf vindt passen. 'Beste' staat hier voor jouw persoonlijke favoriet.
Dit gaat over platen die in 2011 gereleased zijn/ worden.
Hardcore-liefhebbers mogen uiteraard ook dit lijstje invullen voor de Hardcore muziek.
Tekst in het zwart quoten a.u.b. om het overzichtelijk te houden.

Beste Mainstream plaat van 2011:
Beste Early plaat van 2011:
Beste Raw plaat van 2011:
Beste Crossover plaat van 2011:

Beste artiest:
Beste opkomende artiest:
Beste duo:

Beste label:
Beste opkomende label:

Dikste intro:
Lekkerste climax:
Lekkerste anti-climax:
Mooiste melodie:
Vetste kickrolls:
Vetste bassline:
Dikste screeches:
Fijnste kicks:


Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.



Als iemand nog een voorstel heeft voor meerdere/ andere vragen, ik hoor het graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Excuses voor het hokjesdenken als je je daar aan stoort. Er zijn natuurlijk platen die niet helemaal in een hokje passen, deze mag je indelen waar je hem zelf vindt passen. 'Beste' staat hier voor jouw persoonlijke favoriet.
Dit gaat over platen die in 2011 gereleased zijn/ worden.
Hardcore-liefhebbers mogen uiteraard ook dit lijstje invullen voor de Hardcore muziek.
Tekst in het zwart quoten a.u.b. om het overzichtelijk te houden.

Beste Mainstream plaat van 2011: Blue Horizon of lonely of voice of dersire
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: -
Beste Crossover plaat van 2011:

Beste artiest: Wildstylez
Beste opkomende artiest: Wasted penguinz
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Digital age
Beste opkomende label: Digital age

Dikste intro: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!
Lekkerste climax: Stay alive van wasted penguinz
Lekkerste anti-climax: On the go of de tonight remix
Mooiste melodie: Blue Horizon of crea diem denk ik
Vetste kickrolls: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!
Vetste bassline: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!
Dikste screeches: Inner creativity
Fijnste kicks:
Bite my shit
Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
Gaat veel groter worden. dit vind ik overigens niet een goed iets.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik hoop dat er meer tracks met trance elementen zullen komen. Voorwaarde is wel dat de elementen goed gebruikt worden.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.

Niks aan veranderen het concept is prima zo. Vergroot alleen de ruimte voor de kleinere stages. Ik zou het top vinden als ze ook hardtrance zouden toevoegen op de feesten.


Als iemand nog een voorstel heeft voor meerdere/ andere vragen, ik hoor het graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fok de hokjes lekker ;) Oh, en fuck je bedoeling met de HS lijstjes xd

Beste Mainstream plaat van 2011: Endymion - Art (Placid K Remix)
Beste Early plaat van 2011: Fight & Timetwister - Round Zero
Beste Raw plaat van 2011: Weapon X - Hell Awaits (Social Suicide remix) (geloof mij maar...rauw genoeg xD)
Beste Crossover plaat van 2011: The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists

Beste artiest: The Outside Agency
Beste opkomende artiest: Angel
Beste duo: AK-Industry (Homeboy & Mayhem)

Beste label: Nekrolog1k
Beste opkomende label: PRSPCT

Dikste intro: Art of Fighters - Oh My Sun (kippenvel momentje elke keer...dik misschien niet, maar zo epic)
Lekkerste climax: Mad Dog & Anime - Hardcore Machine
Lekkerste anti-climax: AK-Industry & Lowroller - Isolation
Mooiste melodie: Tha Playah - On The Edge
Vetste kickrolls: Ruffneck & Synapse - Disruption of Balance
Vetste bassline: Dither - Half Measures
Dikste screeches: AK-Industry & Lowroller - Isolation
Fijnste kicks: The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De scene zal groeien, absoluut. Of dit een goede richting is, zal volledig afhangen van hoe artiesten hierop reageren. Het schisma zal in ieder geval groter worden...

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik geniet van Crossbreed, was een combinatie is van Hardcore, Industrial en Drum 'n Bass, dus die mag van mij doorgaan. Ben alleen bang dat er ook meer met Dubstep geëxperimenteerd zal gaan worden, waar ik tot nu toe absoluut nog geen fan van ben.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Naar feesten ga je in eerste instantie voor de sfeer. Vanaf het moment dat je "tevreden" bent met de muziek, zal je plezier niet erg verder groeien. Ik kan me op bijvoorbeeld de Silver stage erg vermaken, dus ik vind het wel best. Breder enkel als er meer stages zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Huh?
Beste Early plaat van 2011: Tja, wat is nu nog echt early te noemen? Thera - Doggystyle komt wel in de buurt denk.
Beste Raw plaat van 2011: Adaro - Haunter of the Dark
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: Geck-O
Beste opkomende artiest: Phrantic (als die er bij hoort, anders Tartaros)
Beste duo: Catatonic Overload

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
Lekkerste climax: Frequencerz - Revolution
Lekkerste anti-climax: Adaro - Haunter of the Dark
Mooiste melodie: Vazard - Zimmersion
Vetste kickrolls: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vetste bassline: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Dikste screeches: Max Enforcer & Frontliner - On the Go
Fijnste kicks: Thera & Geck-O - Do the Happy Face

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
Scène gaat groeien, vooral op het gebied van rauwe hardstyle, zal ook wat meer op het grotere publiek overkomen denk ik. Helaas zullen de artiesten die al niet veel toevoegen aan het genre ook gewoon simpel doorgaan met hun uitgemolken sounds.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Er zal waarschijnlijk nog veel meer met dubstep worden gedaan, wat ik helaas niet zo plezant vind. Er zal van mij wel meer mogen worden geëxperimenteerd met 'industrial' hardstyle, zoals die heerlijke plaat van wavolizer (done)

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Op de grote feesten mag de rauwere kant wel wat meer tot zijn recht komen, want momenteel is juist het omgekeerde gaande (zie Hardbass).

Extra toevoeging:
Dikste Outro: Zany - Widowmaker (Deni & Chase Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 01:03 
 

mrazura schreef:
blaalabla

En nu nog invullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 01:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Beste Mainstream plaat van 2011: Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon (Of is Alpha Twins - Let It Go ook mainstream te noemen ?)
Beste Early plaat van 2011: Wavolizer vs Geck-o & Thera - Two and a Half Kings
Beste Raw plaat van 2011: The R3bels - Pattern 2 (Of is Alpha Twins - Let It Go ook Raw te noemen, die moet iig bij één van beide komen :P)
Beste Crossover plaat van 2011: Alphaverb - Overdrive Ya Woofah

Beste artiest: The Machine
Beste opkomende artiest: Catatonic Overload
Beste duo: The R3bels

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Zany vs Zatox - Oldskool
Lekkerste climax: Alpha Twins - Let It Go
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Vetste kickrolls: nog ff over nadenken
Vetste bassline: Jon The Baptist & DJ Chuck-E feat. MC Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
Dikste screeches: Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Fijnste kicks: nog ff over nadenken


Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
Wordt nog groter, nog meer 'dagjesmensen' en nog meer scheiding tussen mainstream & raw

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Trance & Dubstep krijgen grotere invloeden binnen hardstyle tracks

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.

Laat die feesten maar lekker zoals ze zijn, er zijn genoeg andere feesten voor de 'liefhebber'. Ik vermaak me er toch wel.



Kan mss nog wat aangepast worden maar hier dacht ik aan nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Huh? / Geck-O - It's What We Are
Beste Early plaat van 2011: Wavolizer meets DJ Thera & Geck-O - Two & A Half Kings / Geck-O - Bingo!
Beste Raw plaat van 2011: B-Front - Virus
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: Thera
Beste opkomende artiest: Jack Of Sound
Beste duo: Catatonic Overload

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech Records

Dikste intro: Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
Lekkerste climax: B-Front - Virus
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2 / Adaro - The Haunter Of The Dark / Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
Mooiste melodie: Wasted Penquinz - Melancholia / B-Front - Inner Creativity (REDo)
Vetste kickrolls:
Vetste bassline:
Dikste screeches:
Fijnste kicks:
DJ Thera vs. Geck-O - Do The Happy Face / DJ Thera - Doggystyle
Beste free-release: Geck-O - 2-1

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ik verwacht dat de muziek op mainstream gebied nog toegankelijker wordt, en dat zeg maar het 'raw' steeds verder van het mainstream komt te liggen. Ik verwacht wel dat de minder toegankelijke hardstyle langzaam wel wat populairder gaat worden bij 'dagjesmensen'.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik denk zelf dat de experimenten die zijn geprobeerd bij Mysterland vaker gebruikt gaan worden in de mainstream hardstyle. Hardstyle en pop gecombineerd dus.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.


De vragen die ik nog niet beantwoord heb laat ik op dit moment nog open, later zou ik er nog eens naar kijken en zal ik ze aanvullen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 03:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dat hier niet veel van klopte, straks maar even de serieuze invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Huh?
Beste Early plaat van 2011: Geck-e - Ehh Yeah
Beste Raw plaat van 2011: Phrantic - Road Warrior
Beste Crossover plaat van 2011: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix) (eigenlijk had ik hem bij beste raw staan, maar in deze categorie past hij beter)

Beste artiest: Wavolizer
Beste opkomende artiest: Vazard
Beste duo: Geck-o & Thera

Beste label: Sys-X
Beste opkomende label: Theracords (of Spoontech als Theracords niet opkomend is)

Dikste intro: Sasha F - Artificial Reality
Lekkerste climax: Digital Abuse - Gate to Hell (Vazard Remix)
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Vazard - Epilogue
Vetste kickrolls: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vetste bassline: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Dikste screeches: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Fijnste kicks: Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De hele scene wordt nog een stukje toegankelijker, de stijl van de Wasted Penguinz zal ongeveer het middelpunt worden. Van de mensen die dit jaar raw zijn gaan luisteren, stoppen een flink aantal met hardstyle luisteren, omdat de muziek niet genoeg verschilt. De mainstream houdt dat nog wel een jaartje vol; het gemiddelde mainstream publiek is een stuk minder kritisch. 2013 wordt pas het jaar dat er echt iets met hardstyle gaat gebeuren, als de dubstep hype over is en al die mensen een nieuw hip genre zoeken. Internationaal gezien wordt er een heel eenzijdig beeld neergezet omtrent hardstyle, alleen de meest populaire en toegankelijke artiesten zullen ingezet worden om de hardstyle sound te verspreiden. Linda zal wel weer het een en ander er aan doen om hardstyle "muzikaler" (dwz softer) te maken, zodat er nog meer mensen gaan luisteren.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik verwacht van de grootste artiesten eigenlijk geen nieuwe experimenten, de dubstep en house dingetjes zullen helemaal uitgemolken worden. Van de iets kleinere artiesten verwacht ik vooral crossovers met hardtechno en industrial/crossbreed. Daar hoop ik ook op en ik wil ook wel eens crossovers zien tussen IDM/Ambient en hardstyle, eens kijken wat ze daar van kunnen maken :P

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Ik heb nooit begrepen waarom er 3-4 mainstream hardstyle areas op Defqon staan. Er komt wel een dubstep en freestyle/house area, maar iets doen voor de mensen binnen je eigen scene is teveel gevraagd. Als je de smaak van mensen zonodig wil verbreden, zet dan eens een zeer diverse lineup op de mainstages neer. Of dat nu Defqon, Decibel of Qlimax is. Verder hoop ik op een groot aantal kleinschalige festivals, met originele lineups. Ik geniet persoonlijk meer van 200 man op de Theracords area bij Ground Zero dan op de mainstage van Defqon waar 40.000 mensen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Back 2 Basics
Beste Early plaat van 2011: DJ Thera - Doggystyle
Beste Raw plaat van 2011: Chris One - Psycho
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: Catatonic Overload
Beste opkomende artiest: Neilio / Tartaros
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: The R3bels - Shade
Lekkerste climax: Zatox & Vamper - The Revolution
Lekkerste anti-climax: Jajox - Back Up
Mooiste melodie: Profite & Hardstruction - Behind the Music
Dikste screeches: Max Enforcer & Frontliner - On the Go
Fijnste kicks: Catatonic Overload - Attitude

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De scene zal weinig veranderen. Al zal bijv. een Hard With Style zo groot worden dat het gehele harddance publiek er door getrokken zal worden. Headhunterz zal de top 10 binnendringen van de Mag en zal hiermee een deur openzetten naar de scene toe, die aan iedereen toegang bied. Dit kan een kwalijke zaak worden maar aan de andere kant; we zijn er zelf bij. 2012 zal ook een jaar moeten worden voor Psyko Punkz en DBSTF die het afgelopen jaar ondermaats hebben gepresteerd, verwacht nog wel wat van ze, want ze hebben eerder bewezen het wel te kunnen. Ik weet nog niet of we kunnen spreken van een hoogtepunt, omdat ik iig niet weet wat het hoogtepunt is wat de Hardstyle kan bereiken. Ik hoop weer op een knallende Decibel, Qlimax en Q-Base en ik zal wat showtjes blijven presenteren. Wat de rest doet, moeten ze zelf weten. Heb andere prioriteiten waar ik me druk om kan maken; ga dat zeker niet doen over m'n hobby Hardstyle.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik denk dat de Dubstep een zekere opmars gaat maken in 2012, wat in 2011 al gestart is. Meer invloeden en misschien wel een dubstep artiestje op verschillende areas. Ik vind dat persoonlijk geen groot probleem want ik hou wel van een beetje dubstep, maar t moet niet teveel worden.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Ik ben geen vaste bezoeker van Defqon.1 en van mijn part blijft dat het dagjesmensen feest. Voor de rest heb ik leuke feestjes gehad in 2011 en ik hoop dat de organisaties de feesten weten te evenaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: B-Front & High Voltage - Everything Starts
Beste Early plaat van 2011: Geck-O - The American Bad
Beste Raw plaat van 2011: B-Front - Virus
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: The Machine
Beste opkomende artiest: Tartaros
Beste duo: Solutio & The I's

Beste label: Fusion
Beste opkomende label: Therabyte

Dikste intro: B-Front - Virus
Lekkerste climax: The Machine - Sound Of The Machine
Lekkerste anti-climax: Kodex - Insomnia(The Machine remix)
Mooiste melodie: B-Front & High Voltage - Everything Starts
Vetste kickrolls: Revolutionz - Darkness
Vetste bassline: Delete - Eden
Dikste screeches: B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
Fijnste kicks: Vazard - Nothing(Wavolizer remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Back 2 Basics
Beste Early plaat van 2011: Phrantic - Freestyle (Geck-o Oldskool Remix)
Beste Raw plaat van 2011:Adaro - The Haunter Of The Dark
Beste Crossover plaat van 2011: ???

Beste artiest: Wildstylez
Beste opkomende artiest: Arkaine
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: Digital Age

Dikste intro: Zatox & Zany - Oldskool
Lekkerste climax: Twijfels...
Lekkerste anti-climax: The Rebels - Pattern 2
Mooiste melodie:Noisecontrollers - Big Bang
Betste kickrolls: Ran-D & B-Front - Rebirth
Vetste bassline: -
Dikste screeches: -
Fijnste kicks: Wild Motherfuckers - Hard Bass

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ik denk dat de scene voorlopig nog wel even blijft groeien. Wel zal de scheiding tussen "raw" en mainstream nog groter worden, vrees ik.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Experimenteren met dubstep zal voorlopig nog wel even blijven gebeuren. Verder zou ik zo niet weten wat er nog meer gemengd kan worden met hardstyle. Ik hoop dat ik op dat gebied nog positief verrast wordt komend jaar.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Ik denk dat het mooie van DefQon.1 is, dat er voor iedereen iets leuks is. Ook voor de afwisseling is het leuk om eens een andere stijl in een andere tent te bezoeken. Hierdoor kun je je muzieksmaak vaak nog wat verbreden.
Wat betreft Qlimax: ik ben er nog niet geweest, maar uit verhalen heb ik gehoord dat het concept van de afgelopen editie zeer goed ontvangen is. Ik zou dan ook zeggen: lekker dit principe volhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
Beste Raw plaat van 2011:B-Front - Musical Analysis
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Solutio & The I's
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: Theracords, in hoeverre je dit nog opkomend kan noemen,

Dikste intro: Adaro - Haunter of the Dark / B-Front - Virus
Lekkerste climax: Degos & Re-Done - Outside the Box
Lekkerste anti-climax: Frontliner & Max Enforcer - On the Go
Mooiste melodie:B-Front - Musical Analysis, wat een gevoel :love:
Betste kickrolls: E-Force & Luna - Blacklight
Vetste bassline: The R3belz - Reactivating the Bionicle
Dikste screeches: Frontliner & Max Enforcer - On the Go
Fijnste kicks: The R3belz - Pattern 2

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De scene blijft nog verder groeien, waarbij Raw en Mainstream steeds meer uit elkaar gaan liggen.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ja, gewoon met de hype mee gaan. Dit hebben we dit jaar al gezien met de house/dubstep stukjes. Ben benieuwd of we nog reaggaetonhardstyle mee gaan maken.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Hoop dit jaar op zon met DQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: The Pitcher & Slim Shore - I'm alive
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: Chris One - Psycho
Beste Crossover plaat van 2011: Coone ft. B-Front - Crossin' Over :P

Beste artiest:
B-Front
Beste opkomende artiest: Prefix & Density
Beste duo: Gunz For Hire

Beste label:
Fusion Records
Beste opkomende label: The Magic Show Records

Dikste intro: Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
Lekkerste climax: Frequencerz - Revolution
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Jack Of Sound - You're Next
Vetste kickrolls: Adaro - Haunter Of The Dark
Vetste bassline: The R3belz - Reactivating the Bionicle
Dikste screeches: Crypsis - Nackt
Fijnste kicks: Crypsis - Nackt

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?


Ik verwacht dat scene nog wel wat gaat groeien. Vooral vanwege Hard With Style. Waardoor de mensen die alleen de mainstream kant luisteren ook in aanraking komen met de wat hardere hardstyle. Zolang die harde kant niet zachter wordt heb ik er geen problemen mee. :P

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?

Ik denk dat de trend van dubstep geluiden in hardstyle nog wel even zou aanhouden. Ook andere dance soorten zullen worden gebruikt.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.

Breder hoeft niet persee. Het hoofdgenre moet hardstyle en hardcore blijven. Qlimax moet wel de lijn door zetten om weer een duister tintje te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
Beste Early plaat van 2011: Geck-O & Combobreaker - Da Hoort Nie
Beste Raw plaat van 2011: Adaro - Haunter Of The Dark
Beste Crossover plaat van 2011: valt Overdrive Ya Woofah onder crossover?

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Tartaros
Beste duo: Frequencerz

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: The Magic Show Records

Dikste intro: Frequencerz - Rich MF
Lekkerste climax: Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
Lekkerste anti-climax: Adaro - Haunter Of The Dark
Mooiste melodie: Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Remix)
Vetste kickrolls: Ran-D & B-Front - Rebirth
Vetste bassline: -
Dikste screeches: Chris One - Psycho
Fijnste kicks: Frequencerz

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Hoogtepunt komt denk ik in 2012, daarna word het denk ik minder populair.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
met Early Hardstyle en Hardtrance

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel..
feesten moeten geopend worden met Early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Beste Mainstream plaat van 2011: Lose my mind
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: Goddamn
Beste Crossover plaat van 2011: -

Beste artiest: - Thera
Beste opkomende artiest: Solutio & The I's
Beste duo: Solutio & The I's

Beste label: Fusion/TilLt
Beste opkomende label: Theracords

Dikste intro: Sleepwalker
Lekkerste climax: The Cry
Lekkerste anti-climax: Unlike Others
Mooiste melodie: Stardust
Vetste kickrolls: Rebirth
Vetste bassline: -
Dikste screeches: -
Fijnste kicks: -


Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
ik vrees met grote vrezen dat de scene nog veel groter gaat worden, en hardstyle waarschijnlijk binnen nu en enkele jaren top 40 muziek gaat worden (mainstream dan)!
Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
er word zeker meer geëxperimenteerd met stijlen, dubstep etc, ik hoop dat dit snel de das om gedaan word, want dubstep hoort (persoonlijke mening) niet thuis in een hardstyle track!
Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.


feesten als defqon zijn imo prima! het mag misschien wat minder druk, maar het was wel fantastisch geregeld het afgelopen jaar! ook hoop ik aankomende editie op zonnig weer :D

Als iemand nog een voorstel heeft voor meerdere/ andere vragen, ik hoor het graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:23 
 

Beste Mainstream plaat van 2011: B-front & High Voltage - Everything Changes
Beste Early plaat van 2011: Geck-o - The American Bad
Beste Raw plaat van 2011: Degos & Re-Done - Outside The Box
Beste Crossover plaat van 2011: Vazard - Nothing (Wavolizer remix)

Beste artiest: The Machine
Beste opkomende artiest: Solutio & The I's
Beste duo: Thera vs. Geck-o

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Co2 - Goddamn
Lekkerste climax: JoS - Kaylee's Nightmare
Lekkerste anti-climax: The Machine - Sound Of The Machine
Mooiste melodie: Degos & Re-Done - Bite My Shit
Vetste kickrolls: -
Vetste bassline: Wavolizer - Done
Dikste screeches: B-front & Frequencerz - Night Colours Black
Fijnste kicks: Kodex - Insomnia (The Machine Remix)

dat vragen van Q geen zin om dat te beantwoorden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Beste Mainstream plaat van 2011: Neophyte & Tha Playah - Trasher!
Beste Early plaat van 2011: The Outside Agency - Daze of Old (Official Pandemonium Anthem) - voor zo ver je dat early kan noemen, in ieder geval veel early invloeden.
Beste Raw plaat van 2011: Synapse - Primal and Pure
Beste Crossover plaat van 2011: The Outside Agency - Cross

Beste artiest: Ophidian
Beste opkomende artiest: Igneon System, voor zo ver opkomend.
Beste duo: The Outside Agency
Beste label: Nekrolog1k
Beste opkomende label: Agnost1k

Dikste intro: AK-Industry - Night Hunt Machine
Lekkerste climax: Tymon - Now Who's Laughing (Ophidian Remix)
Lekkerste anti-climax: Ruffneck and Synapse - Disruption of Balance (Original Mix)
Mooiste melodie: D-Passion - Knocking Walls Down (Promo Remix)
Vetste kickrolls: Synapse and Ruffneck - Vows of Doubt
Vetste bassline: AK-Industry and Igneon System - Evil Blood
Dikste screeches: Tapage & Ophidian - The Room
Fijnste kicks: The Outside Agency - Primitive

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De hardcore scene zal zeker groeien, voornamelijk de Industrial/Crossbreed zit in een enorme stijgende lijn die, naar mijn verwachting (zo dat klinkt professioneel :P ), stevig door zal zetten.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Jazeker, in 2011 zag je veel experimenten met Drum'n'Bass invloeden.. Ik denk dat dit alleen maar meer gaat worden, wellicht wel eens met Dubstep?

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.Fuck de hokjes en gooi lekker alles bij elkaar! Zie bijvoorbeeld de hardcore area van PRSPCT XL14, (om even met hokjes te werken dan; ) waar je Darkcore, Hardcore, Industrial, Crossbreed én UK Hardcore (geen idee of het UK was, dat stijltje van The DJ Producer in ieder geval) in één zaal had :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Back 2 Bascics
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: B-Front - Inner Creativity
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done (vind ik hier het meeste van toepassing)

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Adaro
Beste duo: AVIO

Beste label: Fusion
Beste opkomende label: TMS

Dikste intro: B-Front - Virus
Lekkerste climax:B-Front - Inner Creativity
Lekkerste anti-climax: Josh & Wesz - G-Force
Mooiste melodie: Digital Punk - Blue Horizon
Vetste kickrolls: Crypsis & RR - Unlike Others
Vetste bassline: -
Dikste screeches: -
Fijnste kicks: The R3belz & Vamper - Cosmik

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De scene zal zeker nog gaan groeien, in elke omgeving merk je dat Hardstyle meer en meer populair wordt. Wat artiesten hiermee gaan doen moet ik nog maar afwachten, maar het hoeft niet bij voorbaat negatief zijn denk ik.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik kan genieten van trance invloeden, house en dubstep hoeft bijvoorbeeld totaal weer niet. Net als rock. Leuk voor een nummertje, en dan nooit meer doen, het is gewoon bijna nooit een gouden combinatie.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Mij is een ding duidelijk geworden; ik focus me liever thuis op de muziek om op feesten meer van de sfeer te genieten. Zonder sfeer geniet ik ook niet goed van de muziek, en met een goede sfeer kan ik ook van mindere muziek genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
Beste Early plaat van 2011: - (niet echt in thuis)
Beste Raw plaat van 2011: The R3belz & Vamper - Cosmik
Beste Crossover plaat van 2011: ?-

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Jack Of Sound (mits deze opkomend is), anders Radical Redemption
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Fusion
Beste opkomende label: The Magic Show

Dikste intro: Tartaros - Dark Age
Lekkerste climax: Omegatypez ft. The Vision - Calling
Lekkerste anti-climax: *Zou het zo niet weten*
Mooiste melodie: The R3belz - Open Your Mind
Vetste kickrolls: Digital Punk - Retribution
Vetste bassline: Wildstylez & Ran-D - Futureshock
Dikste screeches: B-Front - Virus
Fijnste kicks: Zatox - Unborn

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Het zal nog groter gaan worden dan het nu al is. Grote organisaties zullen zich meer gaan uitbreiden naar het buitenland en er zal meer dagjesvolk (helaas) op af komen. Zelf gok ik dat er daarom ook commercieler gedraaid / geproduceerd zal gaan worden.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ja, dat zie je nu al dat artiesten steeds meer invloeden van verschillende muziekstijlen gebruiken. Ik hoop persoonlijk op klassieke muziek, dat vind ik altijd erg gaaf. Maar ik gok helaas op dubstep en dat soort troep...

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Het is qua muziekstijl prima, dat hoeft van mij niet breder, want dan komen er muziekstijlen als dubstep bij (wat ik absoluut NIET vind passen op zulk soort feesten). Verder mag er wat mij betreft wat meer naar de liefhebber geluisterd worden en wat minder naar het dagjesvolk publiek, maar die kans acht ik helaas klein :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:

Beste Mainstream plaat van 2011: B-front & Ran-D - Rebirth (Extreme loudnezz gedeeld eerste)
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: Gunz for Hire - Kings of the underground. (Goddamn & Live hard now er dicht tegenaan)
Beste Crossover plaat van 2011:

Beste artiest: Wildstylez
Beste opkomende artiest: Arkaine
Beste duo: Gunz for hire. Zonder twijfel het meeste bereikt

Beste label: Theracords (AVIO tweede omdat ze dit jaar minder gepresteerd hebben dan vorig jaar naar mijn mening)
Beste opkomende label: -

Dikste intro: Headhunterz - Doomed (bla bla bla edit :P )
Lekkerste climax: Alphaverb - Realization of a dream
Lekkerste anti-climax: adaro - Haunter of the dark
Mooiste melodie: Wildstylez & brennan Heart - Lose my mind
Vetste kickrolls: Ran-D & B-front - Rebirth
Vetste bassline: -
Dikste screeches: -
Fijnste kicks: -


Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
Ik denk dat er weinig gaat veranderen ten opzichte van nu in de hardstyle. Dit jaar is de scheiding tussen mainstream en raw iets groter geworden, maar dit verschil zie ik niet nog groter worden... Gewoon alle DJs lekker laten doen waar ze mee bezig zijn ^^

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik hoop dat er selectief gekozen worden voor andere muziekstijlen in hardstyle nummers. Als het niet past in de plaat, doe het dan ook gewoon niet. Ik laat me wel verrassen door welke stijlen het zijn ^^

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.

Zijn goed zo. De podia op grote festivals (Defqon, qontinent, decibel,...) waar echt geen mens naar komt kijken afschaffen. Trekt amper volk maar maakt de tickets telkens wel weer duurder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Endymion - Art (Placid K Remix)
Beste Early plaat van 2011: Fly By Wire – Alkaline 3dH
Beste Raw plaat van 2011: Endymion - Anger (Ophidian Remix)
Beste Crossover plaat van 2011: Lucy Furr - Codex

Beste artiest: Ophidian
Beste opkomende artiest: Angel
Beste duo: Nitrogenetics

Beste label: Meta4
Beste opkomende label: Negative Audio

Dikste intro: Neophyte & Tha Playah - Thrasher
Lekkerste climax: Degos & Re-Done (1e Climax)
Lekkerste anti-climax: Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
Mooiste melodie: Wasted Penguinz - Stay Alive (2e Melodie) zweverig van de hoogste plank.
Vetste kickrolls: Ophidian & Petrochemical - Inanimate (2e climax)
Vetste bassline: TNT & Kutski - Sucksess & TNT - Countdown
Dikste screeches: The R3bels - Pattern 2
Fijnste kicks: Fight & Timetwister - Round Zero

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?
Zal wel niks veranderen. Ik hoop alleen dat de oudere gestopte artiesten uit de hardcore weer wat terugkomen
(Hamunaptra, Krad Evitagen etc) En dat de mensen waarvan we lang niks hebben gehoord weer wat horen (Peaky Pounder, Ritchie Gee, Broken Rules)

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Crossbreed krijgt steeds meer aandacht. Ik hoop alleen dat er wat meer Industrial Techno/Hard Techno komt, van peaky pounder heb ik lang niks meer gehoord.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Zou me niet interesseren ik vermaak me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Frontliner - Dreamdust
Beste Early plaat van 2011: Thera & Geck-O - Do The Happy Face
Beste Raw plaat van 2011: Sasha F - New System
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Radical Redemption
Beste duo: Solutio & The I's

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Kodex - Insomnia (The Machine Rmx)/Prefix - Outrageous (Phuture Noize Rmx)/Revolutionz - Darkness
Dikste Outro:Phuture Noize - Easy Killer
Lekkerste climax: Alphaverb - Substream (Original Mix)
Lekkerste anti-climax: Josh & Wesz - G-Force
Mooiste melodie: The R3bels - Shade
Vetste kickrolls: Revolutionz - Darkness
Vetste bassline: CO2 - Goddamn
Dikste screeches: Alphaverb - Substream (Original Mix)
Fijnste kicks: Sasha F - New System

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Het wordt zeker nog groter,breder en beter. Meer nieuwe onderstromingen zullen zich voordoen in de hardstyle scene.
Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ik zou drum & bass wel een leuke toevoeging vinden in een hardstyle track.
Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Het is prima, al vind ik dat er meer gekeken mag worden naar de voorkeur van de echte liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Beste Mainstream plaat van 2011: Noisecontrollers - So High

Die is nog niet uit toch :P



Beste Mainstream plaat van 2011: Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Beste Early plaat van 2011: Geck-o - Bingo!
Beste Raw plaat van 2011: B-Front - Virus
Beste Crossover plaat van 2011: Wild Motherfuckers - Wildest

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: ‎Frequencerz
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: The Magic Show Records

Dikste intro: B-Front & Slim Shore - Charger
Lekkerste climax: Alpha Twins - Let It Go
Lekkerste anti-climax: Josh & Wesz - DSTRCTN
Mooiste melodie: Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Vetste kickrolls: -
Vetste bassline: The R3bels - Bionicle
Dikste screeches: B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
Fijnste kicks: The R3bels - Shade

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Het blijft groeien.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Trance :love:

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Houden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Beste Mainstream plaat van 2011: Noisecontrollers - So High

Die is nog niet uit toch :P

Ja weet ik :P Ik las de post van Davey verkeerd hij moet inderdaad in 2011 zijn gereleased. Even aanpassen :P
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic