Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 14:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Vetste kickrolls: Frontliner - Expressionz
Vetste bassline: Frontliner - Expressionz

Not sure if serious...

Geen één keer Wildstylez trouwens? Ja er is dan ook geen categorie Beste Bedpartner he.

grapjeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie hier echt platen betiteld worden als Early waar ik denk van.. tja.. :/

Beste Early plaat van 2011: Yakooza - Malfunction (DJ Wag Remix)

Beste artiest: Geck-o

Beste label: Therabyte
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 20:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Festuca schreef:
Vetste kickrolls: Frontliner - Expressionz
Vetste bassline: Frontliner - Expressionz

Not sure if serious...

Geen één keer Wildstylez trouwens? Ja er is dan ook geen categorie Beste Bedpartner he.

grapjeeeeeeee

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Zatox & The R3bels - Odissea 2011
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: C02 - Goddamn
Beste Crossover plaat van 2011: Wildstylez - Into The Light

Beste artiest: Zatox
Beste opkomende artiest: Adaro
Beste duo: blijft toch Bioweapon :worship:

Beste label: Italian Hardstyle, die italianen hebben imo nog maar 1 slechte release gehad. (Vamper - Mash Affair EP)
Beste opkomende label: Spoontech, altijd al van lepels gehouden.

Dikste intro: Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
Lekkerste climax: Wild Motherfuckers - Wildest
Lekkerste anti-climax: Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Mooiste melodie: Code Black - Visions
Vetste kickrolls: Adaro - Haunter of the Dark
Vetste bassline: Adaro - Haunter of the Dark
Dikste screeches: Zatox - The Future
Fijnste kicks: Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ja, steeds meer jongeren gaan van 12 - 16 gaan ook Hardstyle luisteren, en dan kun je straks overal fristi kopen op grote evenementen.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ja, ik wacht al met smart op Brennan Heart & The Prophet vs Frans Bauer & K3 - Wordt Wakker!

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
fristi kraam :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar een poging wagen:

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez - Back 2 Basics
Beste Early plaat van 2011: TNT - First Match 2011 (Geck-o Remix)
Beste Raw plaat van 2011: Adaro - Haunter Of The Dark/Frontliner & Max Enforcer - On The Go
Beste Crossover plaat van 2011: Wildstylez - Into The Light

Beste artiest: Zany had een mooi jaar, B-Front ook wel.
Beste opkomende artiest: Frequencerz/Geck-o
Beste duo: Alpha Twins/Noisecontrollers

Beste label: Het meeste Fusion Records gekocht, dus die dan maar :).
Beste opkomende label: Digital Age is nieuw toch? Die dan :).

Dikste intro: Pfoe! Even denken: Noisecontrollers - Stella Nova of Adaro - Hit You With That Bang Shit. Meeste vette intro's moeten nog komen.
Lekkerste climax: Wildstylez - Into The Light, Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Lekkerste anti-climax: Atmozfears - Welcome 2 Hell, Gunz 4 Hire - Evolution Complete, Adaro - Haunter Of The dark. Kies zelf maar.
Mooiste melodie: Een hoop mooie melodietjes dit jaar. Slim Shore - Flow, NC - Escape, Wildstylez - Into The Light, NC & WS - A Different Story (Helaas net niet meer in 2011: Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream)
Vetste kickrolls: Slim Shore & B-Front - Charger
Vetste bassline: Tatanka - Jazzy en Geck-o - Dancing Machine (Reversed Banana edit)
Dikste screeches: B-Front & High Voltage - Everything Changes
Fijnste kicks: zachter: Scope DJ - Stargazer, harder: Digital Punk - Retribution (niet te overdreven)

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

De scene blijft groeien, vooral internationaal. Veel DJ's zullen dus gaan touren, ook degene die net niet op de top zitten. Er zullen meer grote evenementen in het buitenland komen.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Kijk naar Qlimax, daar waren veel tempowisselingen te horen. Ik gok dat dat de trend van 2012 gaat worden, zoals 2010/2011 de anticlimax had en 2007 de offbeat kicks.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Defqon en Decibel zijn wat mij betreft zeer divers in aanbod en zeer hoog in kwalitatief opzicht. Dat loopt allemaal wel soepeltjes en ik verwacht ook niets dan het beste, al ga ik Defqon dit jaar hoogstwaarschijnljik wel missen.
Op een 1-zaals concept ala Qlimax hoop ik eigenlijk op veel opbouw. Dit jaar zat dat bij Qlimax wel goed, nu nog bij veel andere evenementen. Ook hoop ik dat het eerste uurtje ook een beetje Hardtrance-achtig blijft. Staat me meer aan dan een house opening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd om hem zelf ook eens in te vullen :P

Beste Mainstream plaat van 2011: B-Front- Inner Creativity.
Beste Early plaat van 2011: Geck-E- Ehh Yeah.
Beste Raw plaat van 2011: Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night.
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer- Done.

Beste artiest: Zonder twijfel B-Front, wát een jaar! Ongelooflijk sterke nummers uitgebracht, met als toppers Inner Creativity & Virus.
Beste opkomende artiest: Prefix & Density/ Phrantic/ Arboza.
Beste duo: Catatonic Overload.

Beste label: Fusion.
Beste opkomende label: Spoontech.

Dikste intro: B-Front & Frequencerz- Night Colours Black/ Crypsis- Nackt/ Brennan Heart- Memento (Bioweapon Remix)
Lekkerste climax: Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night/ 2e climax van Chris One- Killshot.
Lekkerste anti-climax: D-Clear ft. Josh & Wesz- Mindgame/ The R3bels- Pattern 2.
Mooiste melodie: Wildstylez- Back 2 Basics/ Josh & Wesz- RTHM.
Vetste kickrolls: Sasha F- Evil Divine.
Vetste bassline: Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night/ Solutio & The I's- 2.17
Dikste screeches: B-Front & High Voltage- Everything Changes/ Kodex- Insomnia (Bioweapon Remix).
Fijnste kicks: The R3bels- Pattern 2, die kicks verwoesten alles! Én Catatonic Overload & Geck-O- Rotten from the Inside.

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ik verwacht dat de scene zijn hoogtepunt nog niet gehad heeft, de scene wordt internationaal alleen maar groter en groter. Geen idee hoe dit gaat uitpakken voor de scene.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Ja, en vooral met softere genres. Ik verwacht veel pop-invloeden, ik hoop persoonlijk op invloeden vanuit Drum & Bass/ Acid.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Wat mij betreft mag het allemaal nog wat breder. Vooral bij Qbase hoop ik dat de Hangar weer wordt toegewijd aan de rauwe Hardstyle. Daar komen de hardere nummers goed tot zijn recht. En het wordt tijd dat Thera die Hangar gaat afsluiten, wil wel eens horen hoe ontzettend hard die nummers in de hangar gaan.
Theracords moet sowieso geboekt worden door Q-Dance, alleen al voor de diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beste Crossover plaat van 2011:
Kut Parvuz jat mijn grap

Ik jat niets, ik was gewoon sneller. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis 'beste outro' toch wel een beetje, er zijn veel hele vette outro's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Beste Mainstream plaat van 2011: The R3bels & Vamper - Cosmik
Beste Early plaat van 2011:-
Beste Raw plaat van 2011: Adaro - Haunter of the Dark
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: B-Front
Beste opkomende artiest: Catatonic Overload
Beste duo: Gunz for Hire

Beste label: Fusion Records
Beste opkomende label: Theracords

Dikste intro: Crypsis - Gangsta Shit
Lekkerste climax: Frontliner - Discorecord
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Frontliner - Discorecord
Vetste kickrolls: Gunz for hire - Evolution Complete
Vetste bassline: Toneshifterz & Bioweapon- Dead of the Night
Dikste screeches: The R3bels - Pattern 2
Fijnste kicks: The R3bels - Pattern 2[/b]

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Ik denk dat hij nog wel gaat groeien. Mainstream hardstyle verschilt toch echt niet zoveel met een Swedish House Maffia of Avicii. De melodieën zijn euforisch, alleen het tempo en het ritme is wat harder. Dat maakt het een stuk energieker. Je ziet ook dat Headhunterz goed is gestegen in de DJMAG top 100, dat is sowieso al een hele vooruitgang!

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Sowieso. Nieuwe Noisecontrollers vs. Pavelow met dubstep stuk. Zal echt niet de laatste keer zijn. Wavolizer die platen maakt die tegen de industrial/crossbreeding aan liggen. Vooral door blijven gaan, ik sta met m'n armen open.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Feesten als Defqon en Qlimax kun je als echte liefhebber niet mee zo serieus nemen. Ik hoop dat opkomende feesten (Rebirth, WiSH, Intents etc.) zichzelf kunnen onderscheiden door een wat breder scala aan stijlen/artiesten neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Brennan Heart & TNT - Punk Fanatic (Brass Mix)
Beste Early plaat van 2011: Dj Thera vs. Geck-o - Do The Happy Face (?)
Beste Raw plaat van 2011: Adaro - Haunter Of The Dark
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: Geck-o
Beste opkomende artiest: Prefix & Density
Beste duo: Catatonic Overload

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Adaro - Haunter Of The Dark
Lekkerste climax: Dj Thera vs. Geck-o - Do The Happy Face
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Alphaverb - Realization Of A Dream
Vetste kickrolls: Catatonic Overload - Goddamn
Vetste bassline: Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
Dikste screeches: Adaro - Haunter Of The Dark
Fijnste kicks: Phrantic - Road Warrior

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Het wordt steeds populairder en de muziek toegankelijker dus ik denk wel dat het nog wel groter gaat worden.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op? Ja, maar zolang het bij invloeden blijft en geen totale stukken van bijvoorbeeld dubstep in de tracks komen, vind ik alles goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Geck-O - It's What We Are
Beste Early plaat van 2011: -
Beste Raw plaat van 2011: The R3bels - Pattern 2


Beste artiest: Geck-O
Beste opkomende artiest: Catatonic Overload
Beste duo: Noisecontrollers

Beste label: Theracords
Beste opkomende label: Spoontech

Dikste intro: Noisecontrollers - Stella Nova
Lekkerste climax: B-Front - Virus
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Geck-o - It's What We Are / Frontliner - Discorecord
Vetste kickrolls: [\b] Catatonic Overload - Goddamn


[b]Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?


Hardstyle scene zal blijven groeien alsook toegankelijker worden


Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?

Er zullen meer invloeden komen met Dubstep denk ik :) Al hoeft dat voor mij niet..
Zolang het maar niet te veel word vind ik het best
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar is aan wagen

Beste Mainstream plaat van 2011: Geck-O 2-1
Beste Early plaat van 2011: geen idee
Beste Raw plaat van 2011: Sasha F - Artificial Reality
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: Geck-o
Beste opkomende artiest: Prefix & Density
Beste duo: Degos & Re-Done

Beste label: Theracords of Spoontech
Beste opkomende label: The Magic Show
Platen zelf vind ik niet zo bijzonder maar het initiatief is erg leuk :D

Dikste intro: ook Artificial Reality..
Lekkerste climax: Alphaverb remix van The Greatest Show On Earth
Lekkerste anti-climax: The R3bels - Pattern 2
Mooiste melodie: Revolution vind ik een erg sterke melodie.
Vetste kickrolls: Wavolizer - Done
Vetste bassline: Outside The Box
Dikste screeches: Insomnia remix
Vetste outro Jack Of Sound - You're Next
Fijnste kicks: Delete remix van Environment

Vragen heb ik geen zin in om te beantwoorden :P
Vetste outro heb ik lekker zelf toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beste Mainstream plaat van 2011: Wildstylez & Brennan Heart - Lose My Mind
Beste Early plaat van 2011: TNT - First Match 2011 (Geck-o oldskool remix)
Beste Raw plaat van 2011: Catatonic Overload - Goddamn
Beste Crossover plaat van 2011: Wavolizer - Done

Beste artiest: The Machine
Beste opkomende artiest: Juized
Beste duo: DJ Thera & Geck-O

Beste label: Sys-X
Beste opkomende label: The Magic Show Records

Dikste intro: Technoboy - Re-Invent Yourself
Lekkerste climax: The Machine - Reinaissance
Lekkerste anti-climax: Max Enforcer & Frontliner - On The Go
Mooiste melodie: Josh & Wesz - RTHM
Vetste kickrolls: Wavolizer - Done
Vetste bassline: Wavolizer - Done
Dikste screeches: Stereotuners - House Dog (2de climax)
Fijnste kicks: The Machine - Sound Of The Machine

Q: Wat zijn verder jullie verwachtingen van 2012 voor de Hardstyle/ Hardcore muziek?
Gaat de scene nog groter worden dan het al was, of zal dat nu op zijn hoogtepunt zijn?

Groeit langzaamaan, maar wordt geen 'hype' zoals veel mensen verwachten. Dubstep-hype zal langzaam overgaan.

Q: Wordt er meer geëxperimenteerd met andere muziekstijlen? Zo ja, welke stijlen zullen dit zijn en welke stijlen hoop jij persoonlijk op?
Dubstep, vrijwel andere experimenten qua muziek zal uit de hoek Theracords/byte en Spoontech (heel klein beetje) moeten komen.

Q: En wat hopen jullie met betrekking tot feesten? Zijn feesten als Defqon/ Qlimax al goed zo, of mag het wat jullie betreft wat breder/ minder breed qua muziekstijlen? Doe je voorstel.
Het aantal kleine, meer gevarieerde feesten komt terug. Ook zal het aantal early hardstyle feesten betrekkelijk groter worden en grote successen boeken.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic